Minulla on lähes täydellinen elämä,komea,luotettava,rakastava mies ja ihana hyväkäytöksinen lapsi,joka auttaa minua kotitöissä.Minulla on upea talo ja huippuhyväpalkkainen ja kiinnostava työ.Olen terve,pitkä,hoikka ja kaunis.Mutta silti jotain kaipaan lisää ..Olisiko toinen lapsi jotain vai onko liikaa vaadittu?Vai pitääkö olla tyytyväinen siihen mitä minulla on jo?
Keskiyö
5
71
Vastaukset
Hei
sinulla on päällisin puolin asiat hyvin, mutta sinulla ei ole henkistä haastetta elämässäsi. et oikeastaan tarvitsekaan sitä, sillä arjen pyörityksessä ja liikunnassa menee paljon aikaa ja energiaa.
mutta pieni ääni sisälläsi ilmoittelee nälkäänsä.
toinen lapsi ei täyttäisi sitä koloa, mikä sinua viiltelee.
etkä ole mielestäni tyytymätön, sinähän arvostat kaikkea hyvää ympärilläsi.
mutta henkisesti et saa sitä tyydytystä, mitä kaipaat.
toivottavasti et pane pahaksi kun sanon, että mielestäni sinä olisit seksin jälkeen kaikkein avoimin henkiseen "sukellukseen". mutta sitä ei tapahdu, koska olet tukossa.
sinä olet uskoakseni jo vanhempi sielu, joka etsii kotiaan. minulla meni aivan korvat lukkoon tätä kirjoittaessa.
voin katsoa tätä syvemmältäkin, jos sinua kiinnostaa.
t: Keskiyö- wonderful life
no joo,henkisesti on kyllä tyhjiö,enkä tiedä miten sen täyttäisin?materia ei enää kiinnosta,koska minulla on kaikki tarvittava. taisin vähän liioitella..ei minulla ole työtä,ei luotettavaa miestä,en ole pitkä ja kaunis vaan lyhyt ja ruma..päällisin puolin kaikki kuitenkin ok..kotia etsin ja löysin sen,mutta menetin,enkä tiedä pääsenkö sinne enää..
Hei
minä tiesin sinun huijaavan ja olen melko varma, että olemme kirjoitelleet aikaisemminkin.
tutki kuitenkin joskus sitä himalajaa ja sen paimentolaiskansoja, katso mitä sinun sisälläsi liikahtaa kun tutustut siihen kulttuuriin.
ei sinulla ole nälkä, eikä kylmä. mutta ensi kerralla voisit kirjoittaa ihan asiallisesti.
t: Keskiyö... jatkoa....
tuo himalaja ei ollut sinulle tarkoitettua. se tuli esiin, kun ajattelin toista henkilöä.
t: Keskiyö- wonderful lie
ap kysymys,on myös tunelmani,voisiko se joskus olla totta? mitä sitten mietin,miten saan henkisen tyhjiön täytettyä? vai tarvitaanko siihen toinen sielunpuolikas? ja löydänkö kotini? tiedän olevani vanha sielu,onko tämä minun viimeinen elämä?alan oleen todella väsynyt,haluan vain asettua aloilleni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472