Sain tässä muutamapäivä sitten tietää olevani raskaana. Viime kuukautiset on ollut marraskuun aikana. Nyt tämän päivän aikana on alavatsaa vihlonut välillä kovastikkin. Minkäänlaista vuotoa tai tuhrua ei ole kyllä tullut. Nyt ihmettelenkin onko km tulossa vai missä vika? Vihlonta on kuulemma normaalia tavallisissa raskauksissakin.. mutta kuinka kivuliasta tuo vihlonta saa olla ennen kuin kannattaa huolestua?
Vihlontaa..
2
246
Vastaukset
- vihlonnasta
Kyllä se voi olla hyvinkin voimakasta. Ihan kipulääkkeitä joutuvat jotkut syömään, vaikka eipä ne taida paljon auttaa.. Voithan toki soittaa neuvolaan ja mainita asiasta ja kysyä sieltä, osaavat määritellä varmaan vähän tarkemmin, mikä kuulostaa normaalilta ja mikä ei. Minulla oli aika voimakkaitakin menkkakipumaisia tuntemuksia juuri alkuraskaudessa, mutta ihan normaaleja olivat.
- sama täällä
Mulla oli vatsa todella kipeä n. rv. 6 kieppeillä, piti ottaa ihan särkylääkettä. En vielä silloin tiennyt raskaudesta joten ajattelin kivun johtuvan alkavista menkoista. Eli eiköhän kipu ole ihan normaalia kun ei kerran veristä vuotoakaan sulla ole. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701