Turhanpäiväinen tilitys mutta tahtoisin niin taas luottaa.
Rakkaani on jäänyt pari kertaa kiinni valehtelusta yhteydenpidosta entiseen miesystäväänsä. Siis ihan vaan ns. viattomasti puhelimessa, mutta selkeästi ja tarkoituksellisesti selkäni takana.
Olen ehkä itse aiheuttanut tämän salailun hiukan suuttumalla aiheesta. Mutta olen myös tehnyt selväksi, että on pahempi jäädä kiinni salailusta, kuin siitä että kertoo rehellisesti senkin mistä suutun.
Noiden käryjen jälkeen hän lupasi pyhästi että kertoisi jos olisi esimerkikis kyseiseen mieheen yhteydessä.
Nyt on mennyt useita kuukausia ja kertaakaan ei ole sanonut että olisivat soitelleet. Kun aikaisemmin tämä ex soitti kuitenkin kerran viikossa tai kahdessa.
En halua olla mustasukkainen vaan haluan luottaa joka käänteessä. On vain niin vaikea uskoa että yhteydenpito olisi loppunut noin vain.
Rakastan naistani enkä ole varsinaisesti mustasukkainen tyyppi, mutta haluan että ollaan rehellisiä puolin jos toisin. Myös aiheista jotka eivät ole ihan mukavia.
Kuinka voisin jälleen luottaa. Kuinka voisin uskoa että hän on rehellinen nyt.
Haluaisin niin luottaa.
Vaikea hänenkään on todistaa tapahtumaton tapahtumattomaksi.
tahtoo taas luottaa
Rakastan mutta
1
324
Vastaukset
- TottavaiEi
Nainen, varsinkin nainen salaa tekemisensä tarkasti. Varinkin kun olet hänet aiemmin saanut kinni valheesta. Varmasti piilottaa jälkensä huolella täst´edespäin. Luottamus? Rakastaa, uskoo? Hankala kysymys kun on itse kokenut saman. Suhteessa kuuluu olla rehellinen. Sehän on lähes itsestäänselvyys. En uskoisi tuollaiseen. Taustalla voi olla omat kokemukseni mutta en luottaisi. Rakastan omaa kultaani mutta kun kerran jää valheesta kiinni on Todella vaikea uskoa rehellisyyteen tulevaisuudessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832264
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722020Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441953- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia651562Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931499Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321114Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771093- 711073