1. Hei osaako joku sanoa, mitä eroa on topfieldin TF 520 PVR-C mallilla vastaavaan 510 malliin? 520 on vaan uudempi malli?
2. Kannattaako jo hankkia hd-digiboxi vai pärjääkö tavallisella mallilla, tallentavaa digiboxi pitäis ostaa.
Kysymys digiboxeista.
4
262
Vastaukset
Kuinka kuvittelet kenenkään voivan vastata siihen pärjäätkö sinä tavallisella boksilla? Eikö se ole aivan sinun omista tarpeistasi kiinni? Jos aiot katsoa HD-kanavia, osta HD-boksi.
- Kuusirinne
Hankin elokuussa tuon jälkimmäisen ja ihan hyvin se on pelannut PlasmaEPG:n kanssa. Tuosta toisesta mallista en tiedä muuta kuin sen, että se oli täällä Roissa hieman edullisempi, mutta muotoilu kömpelömpi.
Käytön suhteen edistystä ei ole tapahtunut, sillä aiempi boksini oli saman valmistajan Masterpiece, jonka käyttöliittymä oli parempi (grafiikka tyylikkäämpi ja informatiivinen etupaneeli). Kauko-ohjainkin oli parempi, nykyinen huono, mutta senhän voi korvata yleiskaukosäätimellä. Kovalevyllä tilaa on enemmän, vaikka sille ei ole minulle tarvetta. Poistan ohjelmat melkein heti katsottuani ne enkä siirrä niitä edelleen mihinkään.
En katso kaapeliverkon HD-kanavia, joten ko. boksi käy minulle, mutta tämähän on tietysti maku- ja raha-asia, kun nämä HD-kanavat ovat maksullisia.
520-boksia on haukuttu paljon verkossa, mutta ainakin minun laitteeni on toistaiseksi pelannut ihan hyvin. Laitteen oma EPG on surkea, joten asensin PlasmaEPG:n.Mitä vähemmän informaatiota etupaneelissa on, sitä parempi. Tarkoitus on katsoa sitä TV:tä ei etupaneelia. Kaikki ylimääräinen näyttö on pahasta. Pahinta on, jos paneelissa skrollataan katseltavan ohjelman nimeä edestakaisin.
- Kuusirinne
Olenpa asiasta Okaron kanssa eri mieltä. Eivät haittaa skrollaukset. Katson silti vain TV:tä.
Mutta näinhän asiat menevät, toinen pitää äidistä, toinen tytttärestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472