Elämääni vahingoittaa/häiritsee ongelma, josta olen useamman vuoden yrittänyt päästä eroon, ja jättää asian taakseni, menneisyyteen.
Välillä luulen jo päässeeni tilanteen herraksi, mutta sitten todellisuus iskee taas lujaa päälle.
Mahtaako tähän olla tulossa helpotusta, ja pitäisikö minun itse toimia jotenkin toisin, jotta voisin nopeuttaa asian ratkeamista?
Olen yrittänyt hakea tukea ja helpotusta läheisistäni, mutta vaikuttaa, että mitä enemmän asiasta puhun ja yritän sitä selvittää, sitä yksinäisemmäksi muutun. Luonteeltani olen muutenkin sulkeutuva ihminen, ja nyt olen jäämässä asian kanssa aivan yksin.
Olen seurusteleva, vajaa kolmekymppinen nainen, joka asustelee koiran kanssa kaksin pääkaupunkiseudulla.
Mukavaa vuodenvaihteen aikaa ja kiitoksia sinulle jo etukäteen..
Keskiyö..
2
<50
Vastaukset
Hei
en saa tuosta enempää kiinni, kuin että minusta se tuntuu väkivaltaiselta.
sinut on pakotettu tekemään jotakin omaa tahtoasi vastaan. häpeät asiaa, vaikkei se ole edes oma vikasi.
etkä ole saanut siihen aitoa sympatiaa, koska siitä puhuminen on lähimmäisillesi hankalaa. siitä olisi mukavampi vaieta.
mutta sinulle itsellesi on erittäin tärkeää, että poistat kaikki pimeät pilkut sydämestäsi. käy vaikka ammatti-ihmisellä juttelemassa, ellet muuten saa mieltäsi valoisaksi.
vaikka kyllä minusta tuntuu, että sinä olet positiivinen ihminen.
jos sinulla on sisko, ainakin näen nuoren naisen lähelläsi, niin hän kaipaa sinua enemmän kuin kertoo. hän haluaisi viettää aikaa kanssasi niinkuin silloin ennen.
sinun oikea perheesi ei ole tämä, missä sinä olet kasvanut. tarkoitan tietysti henkisesti. sinun oma perheesi ja juuresi ovat himalajan vuoristolla. oletko koskaan katsellut kuvia sieltä ja tuntenut niissä jotakin tuttua?
t: Keskiyö- Kat..
Hei,
Kiitos vastauksestasi.
Tällä hetkellä asiassa väkivaltaisuus on lähinnä itseltä itseä kohtaan. Henkisesti.
En haluaisi turvautua ulkopuoliseen apuun, vaan haluaisin, että saisin ratkottua ongelman ns. ominvoimin. Mutta saman tyyppistä palautetta olen muiltakin saanut, kuin mitä kirjoitit.Ehkä en ole sitten riittävän vahva siihen.. Vaikka juuri positiivisuuden kautta olen tätä kyllä pyrkinyt ratkomaan.
Sisko minulla kyllä on, mutta hän on minua paljon vanhempi ja välimme ovat sellaiset, että hän ottaa yhteyttä vain kun tarvitsee jotain (rahaa, lapsenlikkaa..). Suuren ikäeron vuoksi emme lapsuudessanikaan viettäneet aikaa yhdessä, kun hän lähti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ollessani vielä pieni.
Nuo tuntemukset menneisyydestä ovat ehkä pikemminkin siis minun omia, kun muistelen sitä, kuinka lapsena elämä oli paljon helpompaa.
Himalajan vuoristo ei kyllä tunnu tutulta, mutta 'oma paikkani' tuntuu kyllä olevan jossain ihan muualla kuin missä olen; kaukomailla, ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472