Green Dayn vierailusta Suomeen on kulunut jo kaksi pitkää vuotta!
Tietenkin tärkein syy tähän on se että Suomi absoluuttisesti rakastaa Green Dayta.
Myös varmasti kaikkien suurin pelko on se, että Green Dayn seuraavaan keikkaan on taas kymmenen vuoden väli, ja niinhän sitä kuvitellaan, mutta kun tarkemmin ajattelee niin kymmenen vuotta on tosi pitkä aika, silloinhan bändin pojat ovatkin jo lähemmäs viisikymppisiä!
Monet fanit varmasti murehtivat, ettei Green Daylle ole tiedettäviä keikkoja tulossa Suomeen einakaan tällä hetkellä.
KÄYKÄÄ KIRJOITTAMASSA ADRESSIIN OMAT ALLEKIRJOITUKSENNE!
Hyvällä tuurilla voisimme saada GD:n suomeen !
Green Day suomeen 2012/2013 !
7
1984
Vastaukset
- GREEN DAY SUOMEEN!
http://www.adressit.com/green_day_suomeen_20122013
tässä linkki suoraan tuonne Adressin sivulle !
NYT KAIKKI NIMIÄ SINNE ! - GREEN DAY SUOMEEN !
- GREEN DAY SUOMEEN!
- green day fanilol
oi mä maksaisin mitä vaan green dayn kahesta keikkalipusta suomessa. mä yksinkertasesti rakastan green dayta. enkä päässyt sillon sille kesäkeikalle..
- GREEN DAY SUOMEEN!
Tää ei ollut varmasti mikään maailmanparhain pleissi tälle ,mut aattelin et tääl nää jutut levis nopeemmin. ja tosin en itekkään ollut siellä keikalla silloin ja tosiaan toivon koko sydämmestäni et ne tulis suomeen !!!! KIRJOITTAKAA ADRESSIIN !!!!!!!!! :) oikeesti siitä voi olla hyötyäkin.
- GD4EVA
FUCK YEAHHH
- GDfan
GD tulee suomeen 26.6.-13. 3 päivän lippu n.160e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6917577Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455378HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032916Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki422472- 1692378
- 241884
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t61802Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401718mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121712Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638