Minecraft lagaa

Mitä voin tehdä kun minecraft lagii kun patchaan sen ja käytän 256 texturepackia?
128 pack toimii moitteettomasti eikä tarvitse patchiä kun taas 256 varten on patchätävä ja sen jälkeen 256 ja 128 packit lagii. Olen yrittänyt kaikenlaisia poppakonsteja ja lukenut keskustelupalstoja, mutta apuja ei löydy. Tässä tietokoneeni (acer aspire 7750G) tiedot:
Prossu Intel core i5-2430m 2,4
Ghz, näyttis AMD Radeon HD 6650m 2Gb VRAM,
Ram-muisti 8Gb,
ja 64-bit windows 7.
kone on ihan uusi.
183371
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat
Aloittaja

Juu ei pitäis. Mut huomasin et mun konees on sellanen switchable graphics et se vaihtelee onks käytös interoitu vai erilline näyttis. Ja kun mine on opengl peli nii se käyttää integroituu.

Äänestä

No sithä se on helppoo: Right-clickkaa minecraftia -> Käytä grafiikkasuoritinta ja valitse se parannellun suorituskyvyn grafiikkaohjainta.

Äänestä
  • Tai en kyl muista mitä siin tarkalleen lukee, mut suunnilleen noin se menee. Ois kyl helpompi selittää, jos sulki ois Nvidian näyttis.

Äänestä

Aloittaja

Niimpä ku on toi amd. Siin on sellanen catalyst control center ja sielt ku laittaa korkea suorituskyky mut silti se käyttää integroituu. Johtuneen just tost et minecraft on opengl peli. En oo viel koittanu milläänraskaammal pelil ku just ostin.

Äänestä

Kokeile: Right-clickkaa Minecraftia -> Käytä grafiikkasuoritinta -> Parannellun suorituskyvyn Nvidia -suoritin. Se, mis mulla on Nvidia, sulla vissiinki lukee AMD. En oo varma, mutta kannattaa koklata :)

Äänestä

mullaki lagaa ihan hirveesti ehkä miinuutti tai 2 kerkee pelata ja sit alkaa hirvee lagaaminen

Äänestä
  • Sama mulla lagaa kans noin 2min välein sitte jäätyy koko minecraft

Äänestä

et kertokaa miten sen sais loppumaan

Äänestä

mul lagaa alku ku siihen tulee valkosta ja sit minecraft menee pois

jos joku tietää habon

ni mä oon siellä

mun nimi on:timitapio

Äänestä
  • mul on sama juttu

mut mä en tiiä habboo

sori :(

mut siin lukee joku mod loader

Äänestä

• lollero kirjoitti:

mul on sama juttu

mut mä en tiiä habboo

sori :(

mut siin lukee joku mod loader

niin

>:(

Äänestä

Juu, mullakin toi minecraft lagaa... tai no silleen oudosti. Kun katson ylös tai alas, niin ei lagaa. Mutta kun katson keskelle ja kävelen, hirveä tyssäys.

Mulla on kyllä NVIDIA suoritin. Osaisko joku auttaa?
Koneesta en muuta tiedä että on Windows 7, 64-bittinen, ja muuta en tiedä. Joku intelin hanuri lukee alareunassa... :D

Äänestä
  • Mulla juuri samalla lailla et jos hakkaan puusta 2block ja katon ylös ja hakkaan nii ei mitää lagimist

Äänestä

mitä voi tehä ku avaan minecraftin ja site sen pitäis mennä siihen pi kaan mistä voi valita yksin peli tai moninpeli ni näyttö muuttuu mustaks ja sitte pitä sammuttaa kone ni päsee pois siitä paikasta tän pitis olla ihan hyvä Imac autakaa

Äänestä

AMPUKAA ITTENNE SAATANAN INECRAFT JONNET MENKÄÄ PELAA GROWII JONNET SE ON KAIKIST PARAS

Äänestä

MINECRAFT ON PASKA PELI MENKÄÄ PELAA GROWII

Äänestä

Mitä mun täytyy tehä kun mun Minecraft jäätyy semmoseks 10-15sekunniksi muutaman minan välein?, mulla on PS4.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

UPDATE_9851997 kirjoitti:

Mitä voin tehdä kun minecraft lagii kun patchaan sen ja käytän 256 texturepackia?
128 pack toimii moitteettomasti eikä tarvitse patchiä kun taas 256 varten on patchätävä ja sen jälkeen 256 ja 128 packit lagii. Olen yrittänyt kaikenlaisia poppakonsteja ja lukenut keskustelupalstoja, mutta apuja ei löydy. Tässä tietokoneeni (acer aspire 7750G) tiedot:
Prossu Intel core i5-2430m 2,4
Ghz, näyttis AMD Radeon HD 6650m 2Gb VRAM,
Ram-muisti 8Gb,
ja 64-bit windows 7.
kone on ihan uusi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu