Minecraft lagaa

Mitä voin tehdä kun minecraft lagii kun patchaan sen ja käytän 256 texturepackia?
128 pack toimii moitteettomasti eikä tarvitse patchiä kun taas 256 varten on patchätävä ja sen jälkeen 256 ja 128 packit lagii. Olen yrittänyt kaikenlaisia poppakonsteja ja lukenut keskustelupalstoja, mutta apuja ei löydy. Tässä tietokoneeni (acer aspire 7750G) tiedot:
Prossu Intel core i5-2430m 2,4
Ghz, näyttis AMD Radeon HD 6650m 2Gb VRAM,
Ram-muisti 8Gb,
ja 64-bit windows 7.
kone on ihan uusi.

17

2473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritä tätä
    • Juu ei pitäis. Mut huomasin et mun konees on sellanen switchable graphics et se vaihtelee onks käytös interoitu vai erilline näyttis. Ja kun mine on opengl peli nii se käyttää integroituu.

    • Yritä tätä

      No sithä se on helppoo: Right-clickkaa minecraftia -> Käytä grafiikkasuoritinta ja valitse se parannellun suorituskyvyn grafiikkaohjainta.

      • Yritä tätä

        Tai en kyl muista mitä siin tarkalleen lukee, mut suunnilleen noin se menee. Ois kyl helpompi selittää, jos sulki ois Nvidian näyttis.


    • Niimpä ku on toi amd. Siin on sellanen catalyst control center ja sielt ku laittaa korkea suorituskyky mut silti se käyttää integroituu. Johtuneen just tost et minecraft on opengl peli. En oo viel koittanu milläänraskaammal pelil ku just ostin.

    • Yritä tätä

      Kokeile: Right-clickkaa Minecraftia -> Käytä grafiikkasuoritinta -> Parannellun suorituskyvyn Nvidia -suoritin. Se, mis mulla on Nvidia, sulla vissiinki lukee AMD. En oo varma, mutta kannattaa koklata :)

    • joku nimimerkki vaan

      mullaki lagaa ihan hirveesti ehkä miinuutti tai 2 kerkee pelata ja sit alkaa hirvee lagaaminen

      • erxer

        Sama mulla lagaa kans noin 2min välein sitte jäätyy koko minecraft


    • jokunimi merkki vssn

      et kertokaa miten sen sais loppumaan

    • :D :D tyyppi

      mul lagaa alku ku siihen tulee valkosta ja sit minecraft menee pois


      jos joku tietää habon


      ni mä oon siellä


      mun nimi on:timitapio

      • lollero

        mul on sama juttu


        mut mä en tiiä habboo


        sori :(


        mut siin lukee joku mod loader


      • :D :D tyyppi
        lollero kirjoitti:

        mul on sama juttu


        mut mä en tiiä habboo


        sori :(


        mut siin lukee joku mod loader

        niin




        >:(


    • Kaveri jolla lagaa

      Juu, mullakin toi minecraft lagaa... tai no silleen oudosti. Kun katson ylös tai alas, niin ei lagaa. Mutta kun katson keskelle ja kävelen, hirveä tyssäys.

      Mulla on kyllä NVIDIA suoritin. Osaisko joku auttaa?
      Koneesta en muuta tiedä että on Windows 7, 64-bittinen, ja muuta en tiedä. Joku intelin hanuri lukee alareunassa... :D

      • vastauksia sulle

        Mulla juuri samalla lailla et jos hakkaan puusta 2block ja katon ylös ja hakkaan nii ei mitää lagimist


    • tuho10

      mitä voi tehä ku avaan minecraftin ja site sen pitäis mennä siihen pi kaan mistä voi valita yksin peli tai moninpeli ni näyttö muuttuu mustaks ja sitte pitä sammuttaa kone ni päsee pois siitä paikasta tän pitis olla ihan hyvä Imac autakaa

    • VITUN_ISO_JONNE

      AMPUKAA ITTENNE SAATANAN INECRAFT JONNET MENKÄÄ PELAA GROWII JONNET SE ON KAIKIST PARAS

    • pikku_jonne_koneellaan

      MINECRAFT ON PASKA PELI MENKÄÄ PELAA GROWII

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe