Olen 24 v mies, ja tunnustan että olen pitempään himoinnut vanhempaa naista. Siis kunnolla vanhempaa :D En ole montaa kertaa yrittänyt, en vain keksi kuinka avata keskustelu? Ja toinen on että missä, ei baareissa tule kauheasti pörrättyä. olen ihan komea, fiksu ja huumorintajuinen, mutta jotenkin epäilyttää kiinnostaako vanhempia naisia nuoret miehet, ja että haluavatko nämä ylipäätään seksiä. Kertokaas joitain vinkkejä, ennen kuin nuoruus menee ohi ja alkaa pännii menetetyt mahdollisuudet.
Vanhempaa naista?
61
3997
Vastaukset
- mami
Kyllä kiinnostaa! Olen ollut salasuhteessa syksyn itseäni 17 vuotta nuoremman miehen kanssa.Olen itse nelivitonen. Baarista se alkoi...Kuinka paljon vanhempaa olit ajatellut?
- mexes
No sanotaanko jotai 35-65 v, niissä on jotain seksikkyyttä mitä ei ole nuoremmissa. Hieno homma että teitä löytyy, toivottavasti natsaa omallekin kohdalle:)
- mami
Toivon sulle onnea. Ainaskin meillä on ollut tosi mahtavaa yhdessä, vaikka harvoin pystymme tapaamaan. Kyllä minun salakomistus on sanonut että olen eri maata kuin nuoremmat. Seksikkyyttä, intohimoa ja itsevarmuutta mm. löytyy. Sitä on tässä iässä jo" löytänyt itsensä". Hellästi nimittelee hän minua omaksi puumakseen..Olis pitäny laitaa nimimerkiksi
- mami
mIstä päin olet?itse olen Oulun seudulta
- mexes
Tampereelta olen. "Seksikkyyttä, intohimoa ja itsevarmuutta mm. löytyy", juuri tätä minäkin haen. Olisi ihana päästä itsevarman ja seksikkään naisen käsittelyyn. Minkä ikäinen olet jos saan kysyä? Huh, tuntuu että päässäni ei nytkään liiku muuta kuin ajatus vanhemman naisen riisumisesta..
- mami
siis vaan riisumisesta... hmmm. minä voisin sulle sinulle muutakin.. by the way, olen 177 cm 70 kg pelkkää naista,,, kiihkeää sellaista
- tomdick
moi mami olen 23v nuori tavallinen mies ja vanhemmat naiset kiihottaa kovasti miten kinnostais tavata ...ei muuta kuin yhttietoja vaan tänne
- mami
hei tomdick! kyllä me vanhat puumat ollaan jotain mitä kannattaa kokeilla. Me tiedetään mitä halutaan, ja myös näytetään se!!Nyt kiinnoitais mexes tain jos ei häntä kiinnosta........ Me aikuiset NAISET todella tiedetään miten miestä miellytetään
- mami
hellou oletko linjoilla
- mami
45 olen. Minusta taas nykyään tuntuu että pitäs olla aina nuorempi rakastaja. Oma ukko kun ei ole niin kiinnostunut seksistä enää. Nyt kun nuorempaa saanut maistaa ei muu mielessä pyörikään...
- mexes
Heh, no toivottavasti me törmätään joskus,käytkös muuten koskaan tre:n suunnilla?:D
- mami
Eipä ole tullut käytyä..vaan alkaa tuntua että taitas kannattaa....
- mexes
Voin suositella.Ei ole ainakaan haluista tai jaksamisesta kiinni täälläpäin.
- mami
Sinut jos saisin... arvaa mitä tehtäis
- mami
tuus haluaan linjoille
- mami
tuus hluaan ja kertoon enemmän
- mami
tuu linjoille
- mami
tarvii kohta mennä yksityiliile linjoille,,if nyou want
- mami
kunhan porukat nukkuu vietittelen enemmän
- mami
Siis viestittelen, en viettittle, ehkä viettelen...
- ookke.
semmonen kaunotar 10 vee itteeni vanhempi olisi kiikarissa ja olen aivan hulluna siihen
- mami
minkä ikäinen olet? minä 45. ja moittivat hyvän näköiseksi... toki kun maalataan, muttta isäntä on sanonut että aamulla suloisen räjähtänyt,,,,
- mami
Kokeileppas onneasi. Ties vaikka lykästäis! Onnea puuman metsästykseen. Onko mexes kuulolla tänään enään?
- mami
Hellou jengi nukahti, onko mexes paikalla
- mami
helluo mexes, mahdollinen puuma metsästää, vai löysitkö kotikissan?Muinulla on pitkät mustat kynnet "sä tuut, sää meet, sun kissan askeleet, mut kahjoksi teet, oi oi"
- mami
hei muru vastaa niin kehitellään
- mami
mexes. painuitko kapakkaan?
- mexes
Piti lähtee uudenvuoden kekkereihin. Vähän väsähtäny olo, mut silti tuntuu että hirveesti tekis seksiä mieli. Hmm.. Pitäskö jatkaa jutustelua jossain muualla?
sanos muuta , vaan vanha ei ymmärrä miten......seksiä tekis mieli. miten hemmeitäässä onnistuu
- mami
Moi, voishan sitä jutustella. Ehdotuksia?? Juu ja olo on hiukan nuutunut.
- mami
kokeilen myöhemmin illalla ku ukko nukkuu
Sun täytyy vissii rekisteröidä nimimerkki et voit lähettää viestiä.
on rekiteröity, vaan vanha ei vissiin ymmärrä
kerro puumalle mistä ja miten ku ei osaa... haluais pehmoisia viestejä ps vaihdoin nimim.mysteriet10. että mityen voitas lähettää kahden keskeisiä viestejä
olen rekistöröitny vaan..
mites ny.. ei ja ny on puuma10, ei mami
Sun viestis näky mut en pystyny vastaan kun tuli ilmoitus et et olet blokannut minut tms. saitko sen kaverikutsun?
kokeili vanha kaikkea, mutt ei ymmärrä!! haluaisin su kans olla yhteydessä mutta ite helkutisa se tehdään, miten hiivatissas saa täällä jonkinlaisen yksityisyyden? Ps vaikken sua tunnekaan, haluan Sinut vaihdoin onnistuneesti nimim. mysteriet10 mutta enempää en osaakaan
Ooks viä hereillä?Hmm miksköhän tää näyttää et oot torjunut mut kun yritän lähettää viestiä..Olis kiva kyl lähettää viesteiä tai sähköpostia.
käypä linjoilla
olen sp.ssä
aamulla tavataan
- Namipanisua
HEI MAMI! luin viestiketjun ja mua kiinnostas kokeilla sua jos olet hyväkroppainen, sitten meitä olis kaks ;) asun Oulussa....
- mies yksin
Löytyykö minulle vuoden vanhempaa naista kuin minä. Olen 36 v ja naisen pitäis olla sitten 37 vuotias? Asun Raumalla. Kiinnostais kovasti harrastaa seksiä vanhemman naisen kanssa! [email protected]
- tomdick
Moi mami oon oulusta ja tapaaminen vois onnistua piaankin ...terveisin ;b tomdick
- Janne+
Älä kuule käytä vanhempaa naista *jos edes saisit* mihinkään pelkkään himoon. Ne, ainakin kauneimmat vanhemmat naiset on niin sensuelleja, herkkiä, naisellisia ja valloittavia että niitä ei pidä mennä loukkaamaan! Ne ansaitsee vaan parasta ja jos nuoren miehen kypsymätön luonne ja pelkkä himo ajaa vanhempiin naisiin niin haista pas*a ja tyydy johonkin keskenkasvuseen tirskuvaan tyhjäpää teiniin. Vanhemmat naiset on
- Namipanisua
HEI MAMI! luin viestiketjun ja mua kiinnostas kokeilla sua jos olet hyväkroppainen, sitten meitä olis kaks ;) asun Oulussa....
- Anonyymi
Hämeenlinnassa baarissa tutustuin vanhempaan naiseen olin 35 nainen noin 65v kauniisti harmaantunut tyylikäs ja selvisi on rikas. Siirryttiin hotelliin johon nainen oli kirjautunut. Kertoi että miehensä tulee Helsingistä vasta seuraavana päivänä. Huoneessa pienen keskustelun jälkeen suudeltiin ja vähän hyväiltiin, riisuin naisen asunalla oli hienostunut seksyasu. Nainen riisui minut suukotteli vartaloa ja suukotti nännejä sievästi, tuntu haaroissa asti kivalta, kun kalu nousi vähän otti sen suuhun hyväili hiljaa huulilla kunnes otti kunnolla suuhun suukotteli ja imasi sievästi. Nousi ylös, en halua sinun lastia vielä suuhun haluan sen sisääni. Osasi suudella hyvin mutta eroottisesti, hyväilin vartaloa sirtyen rintoihin tunsin että haluaa ja nauttii kunnolla kun laskeuduin suuteleen vatsaa sanoi kukaan ei ole vuosikymmeniin suudellut sieltä.
Avasin reidet hyvin ajeltu naisen pillu, suukotin ja annoin kaiken minkä osasin kieltä sormia vartalo reakoi kuin nuoren naisen ja orgasmi se kesti pitkään, kun tulin vierelle halailtiin pitkään, kuiskas haluan sinun päälle, nousi varoen kun sai kalun sisäänsä oli pitkään aivan pohjassa nautti liikkui hiljaa hyväilin vähän roikkuvia rintoja nautti ja äänteli hiljaa kunnes alkoi taas värähtelemään kuiskas ihanaa voi että jatkoi hiljaa kuiskasin kohta alkoi liikkumaan nopeammin kun tulin sisään puristi jaloilla lujaa ja nautti. Laskeutui viereen oli hiljaa kainalossa. Kertoi että ei oe itse uskaltanut miehensä kanssa antautua näin. Jonkin ajan päästä sanoin haluan lisää, ei kai jo nyt ja hymyili, käänsin kontalleen hyväilin kalulla huulia kuiskas pane sisään jatkoin sievästi sanoi tuntuu hullulta olla näin mutta pane, tuntuu että haluan kovaa ja nopeaan sisään anna nyt ota kuin haluat. Yllättävän rajuja otteita halusi. Nukuttiin aamuun ja aamulla makoiltiin halut heräsi uudelleen jatkoimme tosi pitkään ja suikussa vielä. Lähtiessä jaoimme tiedot jos halutaan joskus tavata. Tapsimme talvella Rukalla, aika paljon vietettiin aikaa huoneessa mutta käytiin kävelyllä ja hyvin syömässä, minulle se oli halpaa ja erilaista. Vieläkin muistan vähän ryppyisen kasvon, pehmeät huulet, ja se omistautumisen tunne kuinka oli lähellä kauniisti. - Anonyymi
Tapasin ravintolassa tutun pariskunnan, mies on päällikkönä ja vaimo hoitaa paperiasioita, tanssit oli jo pitkällä kävin heidän pöydässä vähä aikaa mies oli aika humalassa. Tulivat vastaan olivat menossa huoneeseen mies vaati matkaan, huoneessa heti konjakit vaimo esteli että olet jo juonut, mies kippasi kerralla ja kaato uudet. Ei mennut pitkään kun alkoi nukahtelemaan, vaimo sanoi hävettää kun se ei osaa ottaa viinaa. Olin omassa huoneessa jonkin aikaa kun puhelin soi, Marja soitti lähdenkö alhaalla käymään.
Menin alas Marja tuli pöytään ja halusi tanssimaan, tansittiin pari kappaletta Marja tanssi hyvin ja kehuin sitä. Marja kertoi että ei ole pitkään aikaan saanut tanssia kun Urho ei tykkää että tanssin. Nousin ja vein tanssimaan Marja tanssi lähellä, kertoi että muutakaan Urho ei enää tee, vedin lähemmäs ja sanoin se on puute.
Marja veti lähelle, se on iso puute ja nojasi minuun. Lähdettiin ylös takaisin, pidin kädestä kiinni käytävällä se oli tyhjä huoneeni kohdalla sanoin asun tässä ja avasin oven Marja tuli sisään, kun käännyin Marjan puoleen suuteli heti ja se jatkui.
Hyväilin Marjan vartaloa painautui tiiviisti vasten tunsi varmaan kohouman kun tärisi kun rutisti. Katsoin Marjaa ja aloin riisua, kun oltiin alasti kalu oli jo aika kovana Marja sanoi vaikka olen 65 ja sinä jotain 35 haluan silti.
Mentiin sänkyyn suukotin Marjan vartaloa kun suukotin rintoja huokaili olen jäänyt paljosta paitsi kiihtyi kunnolla kun jatkoin imemistä, sitten veti päällensä ja kuiskasi anna minulle oli valmiina levitti reidet tule. Tuuhea pillu ja sen keskelläa kostea aukko kun sain aukolle painoi pyllystä huokas syvään kun painuin sisään alkoi vanhan naisen himokas ääntely, kuiskas korvaan et usko kuinka haluttaa kun työntelin rajummin huusi himosta jatkoimme näin jonkin aikaa Marja kuiski saanhan sunut sisään saanhan haluan tuntea kun tulet pidin olkapäistä ja olin ihan päällä Marja kuiski tule anna silloin laukesin ja tunsin kuinka putkeapitkin tuli sykkeellä monta kertaa, Marja tärisi ja puristi., anna olla anna. Nautti tunteesta.
Suudeltiin pitkään ja kiitti ja kiitti. Lähti omaan huoneeseen. Yöllä joskus soitti. Urho heräsi ja otti pari isoa konjakkia ja nukahti taas. Katsoin käytävään Marja juosta kipitti mun luo. Oli alasti heti meni sänkyyn ja kuiskas tule heti menin sisään vauhdilla sanoin olet liukas sanoi että tykytti koko ajan ja annoin juoda että pääsen tänne. Käänsin Marjan vatsalleen sanoi en kehtaa nostin pyllyn ylös ja sisään silloin alkoi ulina, sinä saat minut hulluksi tuolla kyrvällä en ole tuntenut vuosiin kovaa näin kovaa tuntuu hullulta panin rajusti pohjaan, kertoi että nauttii näin kovasta nainnista. Kysyin onko saanut koskaan useammalta nyökkäsi, ny tulee ensimmäinen ja panin lujaa, nyt tulee toinen ja panin lujaa Marja kuiski naikaa ihanaa naikaa ja sai kunnon orgasmin laukesin sisään ja maksin Marjan päällä. Suihkussa pestiin toisiamme, kalu vähän koholla Marja istui pytylle ja alkoi imemään tämä on alkukantaista himoa ja imi hyväili palleja ja imi nostin Marjan ja panin seinää vasten takaa painoin kylmää kaakelia vasten kiljahti mutta selkä oli notkolla työntelin syvälle en odottanut Marjaa vaan laskin sisään. Pestiin uudestaan.
Lähtiessä Marja sanoi saanko soittaa sulle suukotin. Seuraavalla viikolla soitti, olen yksin. Sanoin tule mun luo. Koko iltapäivä makoiltiin ja rakasteltiin Marja sanoi olen uudelleen syntynyt ja saanut niin paljon että haluan levähtää , kiitos kiitos.
Kun Marjalla tulee kunnon halu soittaa ja kumpikin odottaa kiimasena. - Anonyymi
Kymmenen vuotta vanha ketju.
- Anonyymi
No ihan totta, olitpa taas terävänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan totta, olitpa taas terävänä!
Oli siinä aloittajalla odottelemista!
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://2533444.com/H/x5Ouw 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://2533444.com/H/xL2qb 👈
- Anonyymi
Olin työreissulla ja menin kesken illalla tanssisaliin oikein puku päällä, katselin jonkin aikaa ketä missäkin on, seinän vieressä oli vanhempa nainen 60 - 65v ehkä huomasin että oli aloittamassa ruokailua nautti valkkaria, kävelin pöydän viereen kysyin onko tässä tilaa haluan ruokailla, rouva sanoi on tilaa istu vaan niin ei tarvi yksin olla Mirja oli kiva ja kova puhumaan, kysyin saako kysyä miksi yksin kertoi että oli naiskaverin kanssa käynyt elokuvissa ja asuu nyt tässä hotellissa. Katsoin Mirjaa oli kaunis iltapuku ja vartalo ei ollut rupsahtanut, syötiin rauhassa noin tunti ja join myös valkkaria menossa yhteensä toista pulloa. Kysyin tansiiko hän nyökkäsi ja nauroi olet nuori , sanoin 39v. Nauroi haluatko sinä tansiia sanoin tottakai. Kun tuli hitaampaa kappaletta tansittiin, Mirja liikkui keviästi kuiskasi on pitkä aika kun olen tanssinut, kiitti tanssista. istuttiin ja keskusteltiin,kysyi etkö muita hae katselin ympärille en taida olet hyvä tanssimaan. Myöhemmin tansittiin oli jo ahdasta välillä ja Mirja horjahteli kuiskasi viini menee päähän ja nauroi vedin lähemmäs kuiskasin nyt et karkaa Mirja toi vartalon lähemmäs tunsin kuinka siro hän oli tunsin että hengittää kovemmin piti kunnolla kiinni. Kun mentiin pöytään puhui että pitää lähteä huoneeseen ja kutsui mukaan. Kun päästiin huoneeseen se oli jonkinlainen sviitti katselin oma makkari ja sauna nauroin kunnon kämppä sinulle Mirja sanoi mies varasi ja varmaan siksi kun ei jouda minua muuten hoitamaan. Mirja otti korkaarit jalasta ja istahti sohvalle otin jalt syliin ja hieroin, Mirja katsoi olet ihana kun huolehdit hieroin jalkaa Mirja löysäsi sukkanauhat ja otti sukat pois nyt on parempi hieroin jalkoja kun pääsin polviin Mirja katsoi mutta antoi hieroa näin pikku mustat sanoin sinulla on nätit pikkarit, Mirja nousi ja sanoi avaa taaka ja otti iltapuvun pois alla oli kauniit mustat pitsi asut. Mirja sanoi suoraan kiihottaa sun hieronta hieroin reilummin kokeilin pikkarin päältä Mirja huokasi siitä on pitkä aika nousin ja suutelin Mirjaa pehmeät huulet vastasi kosteasti hyväilin rintoja Mirja sanoi ne on vanhat suutelin ja hyväilin lisää rintoja käsi etsi pikkareita ja hieroin päältä työnsin käden kuminauhan alle Mirja työnsi minua pois nousi ja riisui kaikki ja minut myös käveltiin makkariin Mirja istui sängylle työnsi mua vatsasta katsoi kalua otti suuhun maisteli ja imi kertoi tätä en ole saanut aikoihin ja näin kovaa jatkoi imemistä työnsin Mirjan seljälleen ja suutelin vatsaa jayllättäen pillua Mirja oli silmät kiinni ja nautti nousin ja sanoin nytotan sinut jevitin jalkoja ja työnnyin sisään Mirja valitti koko ajan mutta otti halukkaasti vastaan. Työnsin kädet pään päälle ja kuiskasin nyt otan väkisin Mirja valitti ja nosti jalkoja pääsin syvälle Mirja alkoi kunnolla äänteleen ja jännittyi painelin kunnolla kun laukesin Mirja nyyhkytti ja lantio liikkui oltiin vähän aikaa päällekkäin nousin ja istuin viereen sanoin Mirjalle minä todella halusin Mirja silitti kättä niin minäkin ja veti viereen, oletko täällä aamuun sanoin varmasti ja suudeltiin. Rakasteltiin kasi kertaa ennenkuin kymmeneltä lähdin töihin sanoin Mirjalle työt loppuu neljältä, suukotti pitkään ja sanoi toivottavasti nähdään.
Kun tulin töistä Mirja istui pöydässä ja luki lehteä, kun siirryin hissiin tuli viereen. En voinut lähteä, mentiin sisään juotiin valkkaria ja mentiin sänkyyn Mirja antoi hyväillä kuten nuoret sanoin Mirjalle oletko ollut päällä sanoi en muista Mirja nousi päälle ja kun tunsi miten itse voi määritellä huudahteli kuin nuoret ja kertoi kuinka on täynnä minua Mirjan nännit oli herkät välillä nousi ylös kun tuntui niin hyvältä ja antoi taas imeä Mirja sanoi että ei ole ollut näin märkä vuosiin ja tunsin miten kalua pitkin valui kiimanestettä orgasmi oli raju Mirja nautti jälki värähtelyjä pitkään kun nousi sanoi ohoh kun permaa valui vatsalleni kokeili kielellä ja nuoli kaikki tuli viereen ja nukahdettiin. Heräsin Mirja nukkuin äänsin vatsalleen hyväilin pakaroita Mirja huokaili ihanaa hiero ja levitti jalkoja nousin päälle ja ohjasin kalun sisään Mirja sanoi eiiikäää kuiskasin otan sinut takaa nouse Mirja työnsi pyllyä ylös panin takaa Mirja ulisi ei okoskaan näin tunsin että nauttii Mirja kuiski tule tule en kestänyt pitkään vaan laskin sisään.
Illalla mentiin syömään Mirjalla sama hienio itapuku Mirja nauroi ei ihan minulla ei ole mitään tämän alla. Sanoin sun nännit näkyy Mirja punasteli, sanoin olet kaunis kun punastelet. Nukuin vielä yö Mirjan kanssa. Kun kotona purin laukkuja siellä oli numero panin äkkiä sen piiloon ja takin taskussa oli tuhat viisisataa.
Soitin Mirjalle miksi rahaa nauroi olit töissä niin minua kiihotti ottaa rattopoika ja maksaa siksi olin vielä niin halukas älä suutu. Haluan sinua hulluna soitellaan. - Anonyymi
Tilanne voi tulla yllättäen. Olin komennuksella ja illalla menin hotellin salille siellä oli muutama henkilö jäin kahden yhden vanhemman naisen kanssa katselin että on sutjakka harmaapää lyhyt lahkeiset housut ja tikukka paita. Nostelin pienillä painoilla penkistä, välillä puhuin naisen kanssa ( Riitta ). Kun nostelin kolmatta sarjaa Riitta sanoi en uskalla itse nostella noilla jos en jaksakkaan olin valmis varmistamaan. Kysyin kummalta puolen haluaa että varmistan nauroi ihan sama.
Seisoin etupuolella Riitta nosteli pienillä painoilla seisoin edessä ja katselin rintoja ohuet liivit alla nännit alkoi näkyä pikku hiljaa nosteli kolme sarjaa.
Laitoin pinent painot ja tein kyykkyä, Riitta kysyi voinko nytkin olla varmistamassa neuvoin miten kyyykkää että kestää paikat katsoin takaa sen pyllyä alkoi kalu kovettumaan Riitta kääntyi ja kysyi teetkö sinä huomasi kalun tiukissa housuissa nauroi oliko niin hyvät näkymät sanoin oli.
Tehtiin muutamat liikkeet vielä kiinteillä painoilla, Riitan nännit pullotti jo selvästi vähän punasteli kun lähdettiin pois tapasin käytävällä pyysin anteeksi kysyi mitä siirsin laukkua, hymyili ei se mitään asuttiin samassa kerroksessa sanoin tuleeko kylään sanoi on mies ja lapsia avasin oven Riitta empi mutta tuli sisään.
Seisottiin vastakkain katsoin ruskeisiin silmiin Riita kuin kuiskas en tiedä mikä minuun meni ja katsoi rintojaan nännit pullotti halukkaana koskin sievästi Riitta vain katsoi suutelin Riittaa vastasi heti riisuttiin samalla vaatteita Ritta sanoi nämä on nyt tämmöiset kun rinnat oli vapaana suutelin niitä Riitta huokasi en ole koskaan ollut vieraan kanssa laskin tiukkoja housuja ja imin nännejä Riitta oli paljas kosketin vähän karheaa pillua Riitta veti housuni alas huokasi tämä oli puristuksissa ja hyväili kalua.
Riitta oli hämmentynyt kun istui sängylle työnsin seljälleen ja nuolasin vavahti heti kuiskas mieheni ei koskaan näin antoi nuolla kun nousin levitti heti jalat työnnyin sisään ja pidin syvällä katsoin silmiin Riitta sanoi mieheni joskus kysyi haluanko vierasta kiellin jyrkästi ja nyt tällai ja otti halaus otteen kuiskas haluan ja kovasti Riitta antoi kiihkeästi ja tuli melkein heti suukotteli kun olin vielä sisässä ja alkoi liikkumaan silloin annoin kunnolla meko pitkään kuiskasin saako suukotti saat silloin laukesin sisään.
Makoiltiin vierekkäin Riitta sanoi anankohan itselle koskaan anteeksi tätä silittelin oliko sinusta huonoa tai väärin, mietti ja sanoi ei ollut ja suudeltiin, huudahti ei kai ja tarttui kovettuvaan kaluun hellästi sormet liikkui kalun pintaa käänsin Riitan huudahti kukaan ei ole olin jo sisässä Riitta puristi sormillaan peittoa ja levitti jalkoja hitaasti kuiskas tätäkö katsoit käänsi päätään ja hymyili sanoi tiesin että katsoit en tiedä miksi mutta halusin että katsot aloin naida Riitta kiljui tyynyä vasten kuiskas olenko liian halukas sanoi et olet haluttava rakasteltiin tosi pitkään kun laskin sisään Riitta makasi nauroi annan olla kaiken sisässä muistona kun nousi mentiin suihkuun siellä nauroi ollaan aivan selvästä päästä. Katsoi ja sanoi olen uskovainen omalla tavalla. Oltiin huoneessa saunatakit päällä Riitta meni peilin eteen ja rapsutteli silmän meikkejä menin taakse ja laskin sauna takin kalu liikkui haaroissa molemmat katsoi peilistä käänni sivuttain ja työnnyin sisään siirsin tuolia ja nostin toisen jalan siihen peilistä näki hyvin kuinka kalu painui pillussa Riitta sanoi näin ei kotona ikinä tehtäs olisin hutsu loppu ikäni kuiskas saako tulla päälle sekin on kotona pannassa.
Riitta otti koko pituudelta sisään kuiskas olen kotona vähän piilossa näissä hommissa ihanaa että tapasin sinut rakasteltiin ja Riitta peseyty suudeltiin pitkään kuiskas jos nähdään älä puhu.
Seuraavana iltana menin syömään Riitta oli miehensä kanssa ja kaksi kolmekymppistä tyttöä. Näin ikknasta auton mihin menivät.
Otin selvää omistajasta rekisterin perusteella katsoin puhelin luettelosta löysin Riitan nimen. Laitoin viikkojen päästä viestin . Anteeksi Esa täällä muistatko.
Tuntien päästä tuli viesti muistan. Kysyin millä mielellä. Odottelin pitkään puhelin soi. Riita sanoin en tidä mitä ajatella mitä sinä? Sanoin olit ihana, Riitta sanoi onko väärin jos tavataan sanoin ei haluaisin hieroa sinut öljyllä Riitta huokasi älä kerro enempää tavataan ja pian.
Loppuviikosta ajoin satoja kilometrejä ja tavattiin Riitta sanoi heti on ollut ihana olo en kadu ja suudeltiin nyt alla oli pitsi asu kuiskas olen nuortunut puoleen imin nännejä Riitta oikein tyrkytti niitä työnsin sänkyyn ja imin nännejä Riitta tuli oli itsekkin ihmeissään sai orgasmin rakasteltiin ilta ja ammupäivällä hyväiltiin vähän väliä. Päätettiin että ei jatketa suhdetta.
Meni kaksi vuotta kun Riitta soitti tavattiin heti hotellissa kuiskas niin pitkään kun elän haluan tavata aina joskus. - Anonyymi
Vaimoni on 64 vuotta ja aikahyvin säilynyt varsinkin kun hän kuuskytvuotis lahjaksi toivoi tissiensä kohotuksen kun alkoivat vähän roikkumaan . Nyt hänellä on C - kupin tissit ja ihanat nännit joita imeskellä . Vaimoni tykkää naimisesta ja näimmekin parikertaa viikossa mutta se ei vaimolle riitä vaan hän hankki viime kesänä eli vuosi sitten nuoren rakastajan noin 25 vuotiaan yli 180 senttinen kaverin kun taas vaimoni on 158/60 . Vaimoni kehuu tätä kaveria että , on hyvä naimaan sekä kestävä ja kullikin on aika iso . Ei tämä ole vaikuttanut meidän seksilemään vaikka tämä nuorimies käy naimasssa vaimoani 2 - 5 kertaa kuussa ja välillä vaimoni käy hänellä . Näyttä siltä että tämä nuorimies on ihastunut vaimooni ja vaimoni tähän kun on puhunut sellaista tälle miehelle , jos vaimo olisi yli kakskytvuotta nuorempi niin tämä nuorimies saisi siltikin naija paljaalla ja vaimoni haluaisi lapsen tehdä tälle miehelle . Onneksi ei enää onnistu vaikka kuinka panisivat . Onhan vaimollani ollut muitakin miehiä ja aina ne on ollut häntä nuorempia ja näköjään nuoretmiehet tykkäävät nussia vaimoani onhan hän ihan nätti vielä , tissit ovat hyvät ja tiukka posliini pillu .
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773