Varokaa Ranuan Kuitu / Tunique-nettikauppaa!

Bora

5

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt..

      joo sama homma mulla rahat meni mutta tavaraa ei näy..

    • S

      sama vika, tuossa tilailin osia autoon ja maksoin ennakko maksulla nyt sitten ei ole kuulunut näkynyt laisinkaan kumpiakaan rahoja tai osia. onneksi en paljoa sieltä tilaillut että ei tilipussissa tuntunut mutta kyllä vähän vituttaa pakko myöntää.
      ensin meni 1kk maksusta ja tuli viesti että paketti lähtee seuraavalla viikolla, nyt mennyt 2kk lisää ja ei ole näkynyt eikä kuulunut, sähköpostilla ei vastata ja puhelimella koitin pari kertaa mutta en saanut yhteyttä.

    • YRITIN KYLLÄ VAROA

      mie kyllä yritin varroo ajoin 600 fiudella ranuan ohi mutta en voinut mitään kun oli iloinen hartsi piikki matto edessäni kivat dunlooppilais rattaat tyheni olemattomiin ja kun sain taas jatkettua matkaa niin hassu omistaja pyssäytti minut lasikuidusta väsätyllä pontiacilla ja se uitti konetilan täyteen hassua polyesteri hartsia joka kipristi ihanan turbo ahdetun twincampyrän jumiin ja lopuksi se otti mut väki pakolla mukkaan ja uitti hassussa hartsin teko altaassa pää edellä iloinen hermanni ronskis raiskata mölkytti mahonki kyrvällä vielä suuhun ja jätti kamalat hartsit suupielille että semmonen kokemus iloinen varominen ei auttanunna ninnanunna..hshshs

    • >:

      Joo minäkin olen tilannut 3 kuukautta sitten autooni vilkut ja eipä niitä ole näkynyt eikä sähköposteihin vastata...

    • ..:(

      minäkin tilasin 4 kk sitten tuotteita autooni ja maksoin ennakolla muttei oo vielä tulleet eikä ne vastaa sähköpostiin. olen ottanut kuluttajavirastoon yhteyttä ja sieltä he yrittivät kans saada niihin yhteyttä muttei saanut. Nyt on rikosilmoitus tehty poliisille ja nyt saa vaan toivoo että saa rahat takaisin!! Ja että sivua suljettais ettei muutkin tekis samaa virhettä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe