elikkä ostin kenwood kdc 4051U autosoittimen ja tarkotus olis kytkeä virta suoraan akusta. Mutta kun laitan soittimen keltaisen(BATT) johdon akkun napaan ja mustan maadotus johdon akun - napaan ja remote johdon vahvistimeen, niin vain vahvistin käynnistyy eikä soitin ollenkaan. missä mahtaa olla vika?
Kiitos jo etukäteen
kenwood autosoitin ei toimi.
3
3119
Vastaukset 3
- 3094wejporisvkpdö
Käyttö- ja asennusohje täällä:
http://images.kenwood.eu/files/prod/2073/5/KDC-4051U_415U_4251U_4451UQ_4551U_4651U_(EN).pdf
Sivulla 19 taisi olla kuva siitä, miten johdot on kytkettävä. Äkkivilkaisulla herää kysymys, että miten ja minne olet kytkenyt punaisen ACC-johdon?
Näinköhän sillä olisi osuutta asiaan. - aloittelija..,
en ollut laittanut sitä mihinkään. hups Mihin sen voisi pistää? lamppuun? kun ei tuota virtalukkoa oikee jaksais avata.
- 023w+4poesmvkxölk
Akun napaan, kuten se keltainen Battery wirekin. Kun katsot asennusohjeen kuvaa sivulla 19, huomaat itsekin, että kuvan mukaan molemmat piuhat päätyvät lopulta akun napaan, vaikkakin Ignition wire kiertää virtalukon kautta.
Kytkemällä piuhan akulle suoraan ohi virtalukon käy niin, että radio ei kytkeydy päälle ja pois virtalukon ohjauksesta, vaan se on aina erikseen napista avattava ja suljettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475