Kumpi nimeksi esikoiselle, Outi vai Frida?
Outi vai Frida?
17
280
Vastaukset
- Täti
Kummatkin ovat kivoja nimiä, mutta ehkä tavalliselle Virtaselle käy Outi Fridaa paremmin.
Toisaalta taas - jos Virtasen lapsia "ei saa" nimetä erikoisemmilla nimillä, heillä tulee olemaan kokonimikaimoja pilvin pimein ;)
Miten olis esimerkiksi
Outi Frida Elina tai Frida Outi Elise, tms??? - äititäti
Kyllä Outi on parempi nimi suomalaiselle lapselle.
- &&
Outi Kristiina
Outi Maaret
Outi Marietta
Outi Irene
Outi Aava Inari
Outi Angelina
Outi Anitta
Frida Beata Maria
Frida Lotta Maria
Frida Iisa Erika
Frida Elle Annika Mun ääneni menee ehdottomasti FRIDALLE! :) Ja kokonimeksi ehdotan piku-prinsessalle nimeä:
Frida Outi Olivia- ....
Mä ehdottaisin samaa!
- Pk
Outi
Kannatan nimeä Outi, sillä se on suomalaisempi ja ainakin viime vuonna kastetuilla Fridaa harvinaisempi. Toki Fridakin on hyvä nimi ja sopii mainiosti pienokaiselle. - Minnastiina
Frida kauniimpi. O-nimistä Olga, Oona, Oosa, Oodi, Olivia, Odessa, Ottilia ja jopa Oili mielestäni kauniimpia kuin Outi. Outi on ruma ja tylsä nimi.
- Odeeliouti
Ite joku minna hyi saakeli
- Frida Elina, 5v.
Meidän toinen tyttö on Frida Elina
- Fridan mamma
Frida on suloisin!
- Olga/Olivia
Frida
Jos välttämättä haluat O-alkuisen nimen, niin Olga/Olivia. - kokokokokoko
Frida on kauniimpi, ja sopii mielestäni ihan hyvin suomalaiselle, myös suomalaisen sukunimen kanssa. Outin voit laittaa vaikka toiseksi nimeksi - lapsi voi sitten halutessaan alkaa käyttää sitä kutsumanimenään aikuistuessaan. Siihen rimpsuun sointuu sitten jo kolmaskin nimi, vaikkapa isovanhemmilta.
Frida Outi Emilia
Frida Outi Farina
Frida Outi Matilda
Jne. - Olivian äiti
OUTI
Tai sitten Olivia : D- Olivian äiti
Tuo Frida Elina, 5v.'n kirjoittama OLGA on myös kiva :3 Ja on Fridakin ihan kiva.
- Teeda
Outi Olga Elisa!
- Merihepo
Niin, teimme lapsesta lopulta siis Outi Fridan, eli laitoimme molemmat nimet.
Kiitos kaikille vastanneille! - Pieni Suklaapuoti
Kutsutaanko tyttöä siis nimellä Outi tai Frida, vai ovatko ne 'molemmat' hänen kutsumanimiään? Sanotaanko siis Outi Fridaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959