Krabin lentokenttä

2701krabille

Onko siellä rahanvaihto mahdollisuutta vai kannattaako vaihtaa rahaa jo suomessa vai vasta Aonangissa?

ASIALLISET vastaukset KIITOS!

19

2404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21.1,2012 menossa

      aonangissa saa paremman kurssin kuin kentällä,ei kannata vaihtaa suomessa.kentällä voi toki vaihtaa 50-100euroa saa kyydit maksettua ja pääsee alkuun.aonangissa on paljon rahanvaihtopisteitä ei ole kovin suuria eroja kurssissa,laske rahat paikapäällä kun olet vaihtanut.ei ole kyllä koskaan kusetettu mutta varma on varmaa.aurinkoista lomaa!!

    • 2701krabille

      Kiitos asiallisesta vastauksesta! :) Meillä on lentokenttäkuljetus jo matkatoimiston puolesta, mutta kai sitä voisi silti muutaman kympin siellä kentällä jo vaihtaa. :)

    • 212112145451212

      Kortilla automaateista saa helposti.

    • 27.1.2012 menossa

      saa automaatista,mutta minusta turha maksaa pankille otta vat omat prosenttinsa ja nostopalkkiot,vaihtopisteistä ei mene mitään ylimääräistä ja kurssi parempi,ei toki paljon mutta kuitenkin jos vaihtaa suurempia summia...

    • kuppariakka

      Lentokentällä ehtii ja kannattaa vaihtaa ainakin pikkasen rahaa.
      Käteisenä meillä on aina ollut kaikki matkassa ja vaihdettu on tarpeen mukaan.

    • matkailija--

      me vaihdettiin kentällä, ja oli parempi kurssi, kuin ao nangissa :)

      • menossa

        onko tietoa mitä tällä hetkellä saa 100 eurolla? forex antaa n.3750.


      • olen paikalla
        menossa kirjoitti:

        onko tietoa mitä tällä hetkellä saa 100 eurolla? forex antaa n.3750.

        Se on siinä 4000 paikeilla, hieman yli, ruotsalainen Nordea antoi mulle 3907 joulukuussa, joulu- ja tammikuussa vaihtelin Aonangissa euroja ja kurssi oli reilusti yli 4000. Älä erehdy ottamaan seinästä masterilla tai visalla: Thaipankki ottaa joka nostosta 150 batia ja nordea 2.5 eeroaa ja lisälsi 2.5 prosenttia noston summasta!!
        Sikamaista rahanryöstöä. Ota euroja taskuun ja vaihtele kun tarttee.
        Vaihda Suomen pankista korkeintaan pari satasta, niillä pärjäät mutaman päivän.

        Lämmintä lomaa!


      • helmikuussa
        olen paikalla kirjoitti:

        Se on siinä 4000 paikeilla, hieman yli, ruotsalainen Nordea antoi mulle 3907 joulukuussa, joulu- ja tammikuussa vaihtelin Aonangissa euroja ja kurssi oli reilusti yli 4000. Älä erehdy ottamaan seinästä masterilla tai visalla: Thaipankki ottaa joka nostosta 150 batia ja nordea 2.5 eeroaa ja lisälsi 2.5 prosenttia noston summasta!!
        Sikamaista rahanryöstöä. Ota euroja taskuun ja vaihtele kun tarttee.
        Vaihda Suomen pankista korkeintaan pari satasta, niillä pärjäät mutaman päivän.

        Lämmintä lomaa!

        kiitos!
        eli vaihdan suomessa 50-100 euroa bahteiksi ja loput käteisenä mukaan. Koittaa vaan jotenkin arvioida mitä kolme henkeä kuluttaa 2 viikon aikana... tonni varmaan lähtee euroina ja visa vielä mukaan.


    • no hop taas

      kiinnostaa kanssa kurssi, kentällä yleensä huonompi kurssi kuin paikapäällä...

    • sofia

      Huomiokikaa , mihin aikaan olette kentällä. Rahanvaihto ei ole aina auki.

    • jalkapelissäkö

      paljonko maksaa taksikyyti krabin kentältä aolankiin?

    • loikkari

      500-600 bahtia kyyti aonangiin,miksi vaihtaa rahaa suomessa kun saat kentältä,et tarvi koneessa bahteja,Krabin kenttä on pieni, vaihtopisteet löytyy äkkiä.Ennen uloskäyntiä on ainakin kaksi vaihtopistettä,siinä olen aina vekslannut.Eikä ole ollut montaa bahtia eroa aonangin vaihtopisteisiin.Automaateista ei kannata nostaa, euroja vaan mukaan....

    • Hente

      Pääseekö songtaolla kentältä Ao Nangiin?

    • tuoretta tietoa?

      Paljonko on kurssi lentokentällä ? täällä saa eurolla 36.2 paikallista.

    • Thaihullu

      Ei muuta kuin reilu määrä euroja mukaan ja vaihtaa Ao Nangissa Bateja tarpeen
      mukaan. Kortillakin tietysti voi nostaa, mutta pitää ottaa huomioon se että kortit eivät aina toimi ja silloin menee rahankeruu hommiksi ja reissusta paras maku pois. Hyvää matkaa Ao nangiin

    • matkustaja 330

      Olin juuri joulu-tammikuussa 2012/2013 Krabilla. Suomessa vaihdoin vähän bahteja, ja Nordealta ja Forexilta oli kurssiksi alle 3900. Ao Nangissa sain yleensä noin 3950 bahtia, parhaimmillaan vähän yli 4000 bahtia.

      Ottaisin euroja mukaan, ja vaihtaisin vasta perillä. Jos epäilee, ettei heti saa vaihdettua, ottaisin vain vähän bahteja Suomesta mukaan.

      Ja mieluummin siis käteisenä euroja mukaan Suomesta. Jos "nostaa rahaa seinästä", menee aika paljon provikkaa pankille/luottoyhtiölle.

    • matkustaja 330

      Täsmennys edelliseen:
      Ylläolevalla esimerkillä tarkoitin siis, paljonko sai bahteja per 100 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe