Ennen armeijaa olin tietokone nörtti, mutta armeijassa joitui tekemään asioita mikä kasvatti rohkeutta, mm. puhumaan isolle väkijoukolle.
Nyt vanha elämäni tuntuu lähinnä tylsältä, enkä jaksa enää koskea koneeseeni. Äitikin ärsyttää.. Tekisi mieleni tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
Äiti on huolestunut muutoksestani ja epäilee minua sairaaksi. Lisäksi aina henkisesti vahvempi veljeni joutuikin alakynteen ja melkein kuoli kun jouduin hänen kanssa kilpailuun.
Minulla on ikäänkuin kaipuu johonkin muualle, ehkäpä inttiin, jossa voin jatkaa ns. rooliani. Jossa tunsin kuuluvani joukkoon. Minulla vain ei ole keinoja asioiden muuttamiseksi. Erakoidun ja menetän pikkuhiljaa kaiken sen minkä kovalla työllä itselleni ansaitsin.
Minulla on todellakin olo etten tiedä mitä tehdä.. Olen nyt 23v ja elämää on vielä jäljellä ja haluaisin viimeinkin olla sosiaalinen ja hyväksytty, kun tähän mennessä olen kokenut niin paljon muuttelua ja yksin jäämistä.
Ehkä olen tullut hulluksi, en osaa selittää tätä itsekkään.
Mitä tehdä intin jälkeen?
14
548
Vastaukset
- Fonney
Koit uuden elämän paljon mielekkäämmäksi kuin "vanhan elämäsi", joten ei ihme, että paluu sinne ei houkuta. Nyt sinulle on kuitenkin auennut runsaasti uusia mahdollisuuksia esimerkiksi opiskelun tai työn merkeissä, kun olet saanut lisää rohkeutta ja itseluottamusta. Suosittelenkin pohtimaan sellaisia vaihtoehtoja tulevaisuutta varten, mitkä ovat ennen tuntuneet jopa vieraalta.
- Samaamieltä.com
Go back to the Army! :)
- joijhoiujhiohiuhiu
Mee yk joukkoihin.
- Viäpeli
Karettikoulun pääsykokeet on joka vuasi.
- Blimey
Kiinnostaisiko poliisin ura? Poliisi amk:hon on useita hakuja ympäri vuoden, joten ei tarvitsisi syksyyn asti odottaa.
- village people
In the navy
Yes, you can sail the seven seas
In the navy
Yes, you can put your mind at ease
In the navy
Come on now, people, make a stand
In the navy, in the navy
Can't you see we need a hand
In the navy
Come on, protect the motherland
In the navy
Come on and join your fellow man
In the navy
Come on people, and make a stand
In the navy, in the navy, in the navy (in the navy) - kjhgfdfghjk
Omasta näkökulmastani kuulostaa trollilta, mutta kai joku saattaa JOPA SIINÄ LAITOKSESSA kokea rohkaistumista ja yhteenkuuluvuutta.
- asiaa.
Oot 23v... et oo vanha, mut nyt olis aika kuunnella sisintään ja mitä elämältä oikeasti haluat.
Lukemani tekstin perusteella en ainakaan itse pidä sua mitenkään omituisena, en ainakaan sillä perusteella, että haluaisit inttiin takas tienaamaan leipäs.
Tee niinku sydän sanoo! - sdsdssfsdfsfs
töihin takas ja tyttöystävän kaa kihloihin. voin sanoa että mulla on elämä mallillaan.
Jätkistä tulee kusipäitä ku ne on intissä tai käyny intin, ainaki suurin osa muuttuu tosi itsepäiseksi ja myötähäpeä on todella suuri tälläsiä jätkiä kohtaan.
Anteeks oli pakko tulla kertoo!1- randomjonne
Kyllä varmasti monet muuttuukin, mut toi on aika karkea yleistys sulta. Itse olin palveluksessa vain puol vuotta, mut uskon armeijan kasvattaneeni itseäni henkisesti ja sain siitä enemmän selkärankaa itseeni (luulisin ainakin).
Joo en yleistänyt, nyt kaikki intti poitsut suuttuu mulle. Joo terve vaa ja hyvää jatkoa.
Armeija tekee miehen.
- Mr Frasier
Mee töihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681