kun haaveilen näistä asioista meidän välillä ja jotenkin tiedän ja tunnen sen, että olet tuntenut samoin..
Vastaukset 14
- Ei ihan vielä
Minäkin luulen, että jotain tapahtuu. Minun on niin vaikea osoittaa tunteitani. Sinun tapauksessasi miltei mahdotonta. Jos voisit antaa minulle aikaa.
- _Minävain_
Annan aikaa mutta paljonko tarvitset sitä?
- ww
_Minävain_ kirjoitti:
Annan aikaa mutta paljonko tarvitset sitä?
Yhden koko elämän, Ensi elämässä?
- toinen WW
ww kirjoitti:
Yhden koko elämän, Ensi elämässä?
oikeesti, haistapppa... just joo...
Kuolemako pitää väliin tulle, että sä...
Älä ww leiki vakavilla asioilla. - "67
Saat kaiken ajan jonka tarvitset, aikaa tarvitsemme kumpikin. Kaipaan sinua vain niin paljon. En käsitä mikset lähesty minua ystäväni, ensimmäinen askel on jo tavallaan kuitenkin otettu. Haluatko nyt kuitenkin vetää kaiken takaisin. Tehdään niin, jos haluat, kunhan vain kerrot sen minulle, äläkä jätä minua pimentoon. Miksi sinun on vaikea, lähes mahdotonta osoittaa tunteitasi minulle? Säikähditkö itseäsi, ihastumista ensimmäisen kerran... Luottaisit minuun. Jutellaan.
- ...
"67 kirjoitti:
Saat kaiken ajan jonka tarvitset, aikaa tarvitsemme kumpikin. Kaipaan sinua vain niin paljon. En käsitä mikset lähesty minua ystäväni, ensimmäinen askel on jo tavallaan kuitenkin otettu. Haluatko nyt kuitenkin vetää kaiken takaisin. Tehdään niin, jos haluat, kunhan vain kerrot sen minulle, äläkä jätä minua pimentoon. Miksi sinun on vaikea, lähes mahdotonta osoittaa tunteitasi minulle? Säikähditkö itseäsi, ihastumista ensimmäisen kerran... Luottaisit minuun. Jutellaan.
Ei Miia, en mene lankaan.
- ap.
Aikaa on.
- ap.
tarkennetaan vielä, etten ole miia tai ww.
- ----------
ap. kirjoitti:
tarkennetaan vielä, etten ole miia tai ww.
Onnea valitsemallasi tiellä joka tapauksessa. Sitä nimittäin tarvitset!
- Ei ihan vielä
En tahdo odottaa ensi elämään, enkä myöskään halua vetää takaisin yhtään mitään. Haluan jatkaa ja nähdä loppuun asti. Ja tämä on minulle ensimmäinen kerta. Vastaan näin kaikille edellisille, mutta tietenkin ymmärrän ettei tätä lue se, jonka haluaisin tietävän.
- ap.
No minulle tuo ensimmäinen vastauksesi kelpasi oikein mainiosti. Olisin voinut kirjoittaa sen itse.
- "67
En minä ainakaan varmasti voi sanoa, etteikö ihminen, ketä kohtaan tunnen näin valtavasti, voisi tällä palstalla seikkailla. Eläähän ihastuksesi parisuhteessa miehen kanssa, siksikö epäilet, vai oletko nostanut tuon näennäisen itsevarman naisen jalustalle. Elätkö itse parisuhteessa. Kirjoitat kuitenkin -ei ihan vielä- , miten olet ajatellut edetä nyt, kun jääkin on rikottu. Ja ymmärrän kyllä, tarvitset aikaa.
- Ei ihan vielä
"67 kirjoitti:
En minä ainakaan varmasti voi sanoa, etteikö ihminen, ketä kohtaan tunnen näin valtavasti, voisi tällä palstalla seikkailla. Eläähän ihastuksesi parisuhteessa miehen kanssa, siksikö epäilet, vai oletko nostanut tuon näennäisen itsevarman naisen jalustalle. Elätkö itse parisuhteessa. Kirjoitat kuitenkin -ei ihan vielä- , miten olet ajatellut edetä nyt, kun jääkin on rikottu. Ja ymmärrän kyllä, tarvitset aikaa.
Toivon, ettei ketään olisi nostettu jalustalle. Voihan kuitenkin olla, ettei ihastuksessaan voi olla nostamatta toista arjen yläpuolelle. Olen ollut yksin vasta vähän aikaa, enkä tiedä, onko vielä syytä aloittaa uutta. Minulla ei ole suunnitelmaa. Tässä hetkessä on hyvä näin.
- "67
Minussa ei elä tyyneys. Kaikkea hyvää sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568