jotenkin tuntuu, että välillämme tapahtuu

vielä

kun haaveilen näistä asioista meidän välillä ja jotenkin tiedän ja tunnen sen, että olet tuntenut samoin..

14

622

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihan vielä

Minäkin luulen, että jotain tapahtuu. Minun on niin vaikea osoittaa tunteitani. Sinun tapauksessasi miltei mahdotonta. Jos voisit antaa minulle aikaa.

• _Minävain_

Annan aikaa mutta paljonko tarvitset sitä?

• ww
        _Minävain_ kirjoitti:

Annan aikaa mutta paljonko tarvitset sitä?

Yhden koko elämän, Ensi elämässä?

• toinen WW
        ww kirjoitti:

Yhden koko elämän, Ensi elämässä?

oikeesti, haistapppa... just joo...
        Kuolemako pitää väliin tulle, että sä...
        Älä ww leiki vakavilla asioilla.

• "67

Saat kaiken ajan jonka tarvitset, aikaa tarvitsemme kumpikin. Kaipaan sinua vain niin paljon. En käsitä mikset lähesty minua ystäväni, ensimmäinen askel on jo tavallaan kuitenkin otettu. Haluatko nyt kuitenkin vetää kaiken takaisin. Tehdään niin, jos haluat, kunhan vain kerrot sen minulle, äläkä jätä minua pimentoon. Miksi sinun on vaikea, lähes mahdotonta osoittaa tunteitasi minulle? Säikähditkö itseäsi, ihastumista ensimmäisen kerran... Luottaisit minuun. Jutellaan.

• ...
        "67 kirjoitti:

Saat kaiken ajan jonka tarvitset, aikaa tarvitsemme kumpikin. Kaipaan sinua vain niin paljon. En käsitä mikset lähesty minua ystäväni, ensimmäinen askel on jo tavallaan kuitenkin otettu. Haluatko nyt kuitenkin vetää kaiken takaisin. Tehdään niin, jos haluat, kunhan vain kerrot sen minulle, äläkä jätä minua pimentoon. Miksi sinun on vaikea, lähes mahdotonta osoittaa tunteitasi minulle? Säikähditkö itseäsi, ihastumista ensimmäisen kerran... Luottaisit minuun. Jutellaan.

Ei Miia, en mene lankaan.

• ap.

Aikaa on.

• ap.

tarkennetaan vielä, etten ole miia tai ww.

• ----------
        ap. kirjoitti:

tarkennetaan vielä, etten ole miia tai ww.

Onnea valitsemallasi tiellä joka tapauksessa. Sitä nimittäin tarvitset!

• Ei ihan vielä

En tahdo odottaa ensi elämään, enkä myöskään halua vetää takaisin yhtään mitään. Haluan jatkaa ja nähdä loppuun asti. Ja tämä on minulle ensimmäinen kerta. Vastaan näin kaikille edellisille, mutta tietenkin ymmärrän ettei tätä lue se, jonka haluaisin tietävän.

• ap.

No minulle tuo ensimmäinen vastauksesi kelpasi oikein mainiosti. Olisin voinut kirjoittaa sen itse.

• "67

En minä ainakaan varmasti voi sanoa, etteikö ihminen, ketä kohtaan tunnen näin valtavasti, voisi tällä palstalla seikkailla. Eläähän ihastuksesi parisuhteessa miehen kanssa, siksikö epäilet, vai oletko nostanut tuon näennäisen itsevarman naisen jalustalle. Elätkö itse parisuhteessa. Kirjoitat kuitenkin -ei ihan vielä- , miten olet ajatellut edetä nyt, kun jääkin on rikottu. Ja ymmärrän kyllä, tarvitset aikaa.

• Ei ihan vielä
        "67 kirjoitti:

En minä ainakaan varmasti voi sanoa, etteikö ihminen, ketä kohtaan tunnen näin valtavasti, voisi tällä palstalla seikkailla. Eläähän ihastuksesi parisuhteessa miehen kanssa, siksikö epäilet, vai oletko nostanut tuon näennäisen itsevarman naisen jalustalle. Elätkö itse parisuhteessa. Kirjoitat kuitenkin -ei ihan vielä- , miten olet ajatellut edetä nyt, kun jääkin on rikottu. Ja ymmärrän kyllä, tarvitset aikaa.

Toivon, ettei ketään olisi nostettu jalustalle. Voihan kuitenkin olla, ettei ihastuksessaan voi olla nostamatta toista arjen yläpuolelle. Olen ollut yksin vasta vähän aikaa, enkä tiedä, onko vielä syytä aloittaa uutta. Minulla ei ole suunnitelmaa. Tässä hetkessä on hyvä näin.

• "67

Minussa ei elä tyyneys. Kaikkea hyvää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1532
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      137
      1206
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    7. 52
      690
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe