Kuinka moni löytää akan tai ukon itselleen ammattikorkeakoulusta opiskeluaikanaan? Käykö amkeissa hyvä flaksi asian suhteen? Onhan siellä parempia naisia kuin amiksessa vaikka tosin osa naisista on ollut ennen amk amiksessa eikä ollenkaan ole käynyt lukiota.
Löytääkö amk:sta puolisoa?
22
1705
Vastaukset
- On ihan joo
Hoitajista saa kuulemma hyviä vaimoja. Ne on aika haluttuja myös teekkaribileisiin. Varmaan Suomen yleisin yhdistelmä on insinööri sairaanhoitaja tai dipl.insinööri sairaanhoitaja.
Amismuijakin voi olla joskus ihan siisti, mutta monet amikset polttaa tupakkaa ja on aika hoitamattomia tai liian räikeästi meikattuja. Voi olla että ne rupsahtaa nopeammin kun eivät huolehdi itsestään, tai mistä lie ne kaikki räjähtäneet köksät ja siivoojat tulee? Muuten ihan sama onko käyny lukion vai ei jos on siisti eikä polta.- kortsupena
mutta jos on idiootti?
- Joku on tyhmä!
kortsupena kirjoitti:
mutta jos on idiootti?
Idioottihan nyt tietysti pääsee korkeakouluun ... ?
Vai tarkoititko että jos satut itse olemaan idiootti? - väsähtänysisar hento
Hoitajat eivät ole hyviä muijia, kun na saa tarpeekssen ihmisten hoitamisesta töissä. Ei jaksa enää sitä samaa kotona. Olis kauheaa jos pitäis ammattinsa tuoda kotiin. Hoitajat ovat vuorotöissä ja aina uupuneita ja pahantuulisia sekä monesti laiskoja. Ei ole olemassa sisar hento valkosia.
- Taruuuuuuuuuu
Heh, en amattikorkeasta tiedä, mutta lääkisläinen löytää puolison lääkiksestä.
- Hoitavainen
Ihan samoja naisia me ollaan, vaikka oltaisi käyty ensin lähihoitajaksi tai ylioppilaiksi ennen sairaanhoitajaopintoja. Eroja on ehkä opiskelujen alussa mutta ne tasoittuu opiskeluaikana.
Itse löysin kihlattuni Otaniemen bileistä. Tekniikan ylioppilaat ovat yleensä hiukan suositumpia ehdokkaita kuin oman koulun insinööriopiskelijat. - Alakko nä mua
Voi herranen aika, mitä juttuja täältä saa lukea... voiko amk:sta löytää puolisoa... sen voi löytää vaikka Siwan kassajonosta.... !!! Äly hoi... älä jätä....
- mara
just niin puolison voi löytää vaikka kirkon penkiltä.
Miksei voisi? Tunnen montakin tarinaa parisuhteen syntymisestä AMK:ssa. Siis toinen AMK tutkinto menossa, tiedän mistä puhun.
- kaatislaiset
Me löydettiin toisemme kaatikselta. Ja se oli siinä.
- Amkissa saa kaikki!!
Joo Amkiin vaan, kyllä sieltä syömistä löytyy jokaiselle, tai no ei ihan kaikille... Riippuu tietysti minkä alan valitsee, mutta viimekädessä se on itestä kiinni.... Yleensähän eri alojen opiskelijat kohtaa illanvettopaikoissa, ei muuta ku sekaan vaan ja pyytämään...
Muutama vuos sitte ku ite olin Amk:ssa ni ainaki pärjäsin hyvin sillä rintamalla, välillä oman koulun naisten, välillä joidenki muiden kans....
Mutta muista... ei ne anna jos ei niiltä kysy... Ja tämä pätee kaikkiin naisiin apukoulusta yliopistoon... - kaikkikaikki
kouluista ei löydy ikinä ketään.
tai sit mulla on aina käynyt ihan jäätävän huono tuuri.
no yläasteella kaikki pojat olivat kamalia kiusaajia, lukiossa oli ehkä 100 tyttöä ja pari poikaa (joilla kaikilla oli jo kumppani). Nyt olen amkissa ja sielläkin kaikki tuntuvat seurustelevan....
muualta noita miehiä on kyllä löytynyt, mutta ei koulusta. koskaan. :) - 2lasta, koti
just tulee 15 vuotta yhteistä elämää ja vuoden päästä 10 vee hääpäivä. Että löytää kyllä. Reilut puol vuotta kattelin koulussa eikä kohdattu. Kerran sit baarissa bailattiin teknoa lattialla ja ketkuttelin hänen luokseen. And stil in love...
- ...
Ei tietenkään, kyllä siihen vaaditaan ainakin tohtorin paperit että naimisiin asti on mahdollisuudet... :D No tottakai voi löytää! Voi löytää vaikka lidlin kassalla!.
- kjkjkj
Miksi aina kaupan kassalla / kassajonossa? Miksei vaikka sisään tullessa ovilla, pullonpalautuksessa, elektroniikkaosastolla, sovituskopin edustalla, maitohyllyllä? :D
Tunnenpa yhden kaverin joka tutustui puolisoonsa reteesti liukastumalla kaupan pihassa. Että sinne vaan liukastelemaan ;)
- jeremies
Minun luokallani oli yksi poika ammattikoulussa, ja se meni kihloihin siivousalalla olevan naisen kanssa, eli kyllä todellakin voi.
- Kelpaako sukuun?
On niitä monenlaisia tarinoita olemassa. J o s itse saa valita niin saattaa löytyä.
M u t t a jos vanhemmat haluavat katsoa, millaisesta sosiaaliluokasta se pojan/tytön kaveri on, niin silloin saattaa tulla mutkia matkaan.
Eräs lääket. tri - jolla on x määrä lapsia - kiukustui yhdelle pojistansa kun hän alkoi seurustelemaan maaseudulta ( ja "köyhästä" perheestä) tulleen tytön kanssa ( ei riittänyt että oli opiskelemassa FM:ksi - olisi pitänyt olla akat ja varakas suku takana) .
Tämä isä tri sanoi pojallensa suoraan: miksi sinä et ota niitä isorintaisia -hänen tuntemiensa vanhempien tyttöä seurustelekumppaniksi vaan tuollaisen....
Tilanne kärjistyi siihen, että ko. tilanteessa esitettiin isä tri:lle kysymys: siis "professorien" lapset ( nyt poika) naivat vain "professorien" (tässä tapauksessa tyttäriä) ... johon tuli selvä vastaus: aivan niin ja sitten tuli nyrkkiä tri isältä kun oli häneltä "rahvas" tällaisen tulkinnan esittänyt. Tarina on tosi.
Eli kannattaa tarkistaa kelpaako sukuun ... ennenkuin alkaa heilastelemaan ettei mene perinnöt sen sileän tien.
EN kerro miten tilanteessa kävi ... sen saa jokainen itse arvata ...- :D
Kelpaako sukuun? Onko noin vanhakantaisia ihmisiä vielä olemassa? Kyllä tämä taas todistaa sen, että professori ei välttämättä ole älykäs, kirjaviisas ehkä, mutta ei älykäs.
- ek
No ei kai sinne mennä puoisoa etsimään - vaan ammattia opiskelemaan?
- Tarx
Joo, käyn itsekin AMKta ja haku on päällä. Toiveessa olis nyt löytää itselle rakas vaimo just esim sairaanhoitsu puolelta.
Aiemmin ei suku kelpuuttanut, mutta nyt olen päässyt suvusta eroon. - Kokemus
No ei tietenkään.Ainut paikka mistä voit löytää ukon/akan on baari.Järkevä kysymys.Suurin osa muijista ainakin meillä oli ihan lukiosta.Montakin akkaa kerkes löytymään siinä 4vuoden aikana.Ottaa paljon valinnaisia aineita niin ei tarvi ns."kusta omaan pesään",eli panna omanluokkalaisia.Tulee ongelmia.
- Bileet on parhaat
Rumasti ilmaisit asian, mutta pointti on selvä. Meillä hoitopuolella tyttöjen kesken sanotaan, että ei syödä omasta kuormasta - eli vältetään seukkaamista oman koulun inssiopiskeijoiden kanssa ja käydään mieluummin teekkaribileissä bongaamassa teekkareita. Bileistä saa parempaa seuraa kuin baareista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791