Onko mahdollista

Miamiin alle 1500e

Aina väitetään, että valmismatkat ovat kalliimpia, kuin omatoimisuus, mutta harvoin tuo pitää paikkansa.

Katselin tuossa juuri Miamin valmismatkoja (joita enää harvat tekevät) ja kahden tonnin yli menee parin viikon matkat väkisin ellei halua sitten matkustaa jollain Virgin Airwaysillä, mutta eipä juuri halvemmalla pääse omatoimisestikaan ellei ota jotain matkustajakoti-luokkaa olevaa hotellia ja Air Berliniä, jolla matka kestää noin viikon.

16

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä saa mitä tilaa

      Laitahan linkkiä miltä matkatoimistolta saa noin edullisesti valmismatkoja... Itse olen lentänyt AirBerlinillä ja olin kaksi viikkoa. Hotelleja saa edullisesti ostettua mm. booking.comista ja suoraan hotellista. Itse maksoin omatoimimatkasta Miamiin yhteensä 3000€ kahdelta hengeltä.

    • Floridaan...

      LH/BA/AA/VS lennot nopeilla 2-3 tunnin vaihdoilla Euroopassa paasee Floridaan 500-550 euroa menopaluu. Viikon autonvuokra 170-250 euroa. Majoitus maksaa hyvatasosessa motellissa 50-70 euroa yo 1-4 henkea. Se on selva et jos siel Miami Beach haluaa 2 vko asustaa niin kalliiksi tulee hyvatasosessa hotellissa.

      • Kerro minulle

        hotelli, missä 2 viikkoa ei tule kalliiksi Miamissa, vaikka olisi vähemmänkin hyvätasoinen?

        Alle 2000 dollarilla ei kahta viikkoa tahdo saada juuri minkäänlaisesta hotellista, joka on yli matkustajakodin tason.

        Ja lennoista ja vaihdoista - en jaksa olla yötä Dusseldorfissa.


      • Floridaan...
        Kerro minulle kirjoitti:

        hotelli, missä 2 viikkoa ei tule kalliiksi Miamissa, vaikka olisi vähemmänkin hyvätasoinen?

        Alle 2000 dollarilla ei kahta viikkoa tahdo saada juuri minkäänlaisesta hotellista, joka on yli matkustajakodin tason.

        Ja lennoista ja vaihdoista - en jaksa olla yötä Dusseldorfissa.

        Et oo kyl paljoo lentoasiaa selvitelly jos meinaat et ainoot vaihtoehdot on sellasia jossa yopyminen esim DUS. Aamulla lahto Hesasta, nopea vaihto Euroopassa ja jo iltapaivasta MIA/FLL/MCO/TPA. Mika se sun vaihtoehto sit on jos et haluu/uskalla vaihtaa konetta. Eipa oo suoria lentoja Suomesta Floridaan.

        Jos nyt siis haluut vain ja ainoastaan hotellin Miamista, en pysty auttamaan ja varmasti nain onkin et ne on kalliita. Mut jos on vuokra-autolla liikenteessa ei todellakaan ole mikaan ongelma loytaa hyvatasosta, siistia, torakkavapaata majotusta 70-100 USD hintaan.
        La Quinta
        Holiday Inn Express
        Quality Inn
        Days Inn
        Super 8
        Comfort Inn


    • lomalaine

      Jos perhe tai useampi menossa vuokratkaa condo tai omakotitalo, oma uimaalas muut herkut itse olen vuokrannut useasti. kaikki pelannut loistavasti.

      • miaminaurinkoon

        Moikka lomalaine

        Olemme menossa keväällä kahdeksi viikoksi miamiin omatoimimatkalle, annatko vinkkejä mistä olet vuokrannut/voitko suositella jotakin? Mikä alue olisi hyvä lapsiperheelle? Auto käytössä koko loman.

        Avusta kiitollisena


    • OKMatkalla

      Itse lähden parin viikon päästä OK-matkojen valmismatkalle, 2 hlö keskitasoinen hotelli South Beachin Art Deco alueella, Lufthansan lennot, vaihtoaika Frankfurtissa 1.5 h. Mielestäni siis halpa ja parhaalla paikalla, hinta kahdelta n. 3100 euroa. Ei mielestäni kannata itse varailla. Se hyvä puoli vielä valmismatkassa, jos mikä tahansa kohta ei toimi, niin ei tarvi itse alkaa järjestelemään mitään. Kuljetuskin kentältä hotellille sisältyy hintaan.

      • pakettimatkalle

        Juuri näin, olemme samaa mieltä. Me lähdemme kolmen viikon päästä. Harmillista että lisäkilojen ostaminen paluulennolle on LH hankalaa vai aivanko mahdotonta. Mielenkiintoista nähdä millainen on opastettu ohjelma ko toimistolla? Me emme jaksa enää järjestellä omatoimimatkaa kun työ on yhtä järjestelyä. Lomalla ns valmiiseen pöytään kiitos.


    • jane-jane

      Me lähdetään omatoimisesti matkaan muutaman viikon päästä (2 2) ja lennot,majoitus (oma talo) ja auto maksaa 16pv. 3400e, että kyllä se kannatti vähän katsella ja vertailla..

    • lplplplp

      Hei!
      Meillä reissu edessä toukokuulle, eli kolmisen viikkoa olemme kaikenkaikkiaan Floridassa. Liput Hki-Miami-Hki matkamessuilta ostettuna 460e ja
      hotellit vaihtelee 50e-100e välillä. Orlandossa tasokkaat hotellit edullisia, kun taas Miami Beach on jonkin verran kalliimpi.
      Valitsimme kuitenkin hotels.comin kevätalesta (-40%), joten saimme sitä kautta
      erittäin hyvät hotellit, kuitenkin edulliseen hintaan.
      Ja koska käytössämme on koko reissun ajan auto, liikumme Miamin lisäksi tosiaan
      Orlandossa, Key Westissä, sekä Tampassa.

      Mutta jokainen reissaa omalla tyylillä, ja reissumatkoissa on omat hyvät puolet.
      Me vaan vielä sen verran nuoria lomailijoita, ettei kärsivällisyys riitä lomalla tiukkoihin aikatauluihin, vaan halutaan mennä ja tulla vähän fiiliksen mukaan.

      Meille kaikille lomailijoille kuitenkin oikein ihanaa lomam odotusta!!! :)

    • öhothk

      Miamiin alle 1500e: Haluaisin tarttua tuohon lauseeseen jossa mainitsit lennosta Virgin Airwaysillä. Me olemme lentäneet tällä yhtiöllä ja lennämme myös nyt kuukauden kuluttua, suosittelen myös muille! Pesee esim: Finnairin mennen tullen...

    • Naples

      Yhdyn edelliseen. Olemme lentäneet Virginillä ja ihan luksusta verrattuna finnairiin. Nyt ostimme liput maaliskuulle ja lennämme hki-pariisi-miami...hiukan jännittää kun vaihto pariisissa vain 1h 10 min, että ehditäänkö.

      Olemme perillä 18 vuorokautta. kaksi aikuista ja yksi 11.vuotias lapsi. Vuokrasimme itse asunnon ja hinnaksi tuli 2510 euroa. No tuleehan tuohon päälle auton vuokra, meno vedet, pakolliset huvipuistot ja ruuat. Mutta mielummin näin kun maksaisin kanarialle 700 euroo viikko/ henk.

      Joten hyvää lomaa kaikille Floridan matkaajille. Lähtö 18.3.2012. Onko muita menossa samana päivänä????

    • hypoluxo

      Meille tuli tällainen omatoimipaketti:
      - Vajaa 600e lennot/hlö
      - 100m2 asunto 500 USD/viikko (tämä tosin tutun kautta Lake Worthista)
      - Auto (Chevrolet Tahoe) reilu 500e kahdeksi viikoksi

      Eli kahdelta hengeltä tämä tulisi maksamaan noin 2700e, ei mahdoton minusta.

      • justkävin

        Juuri käyneenä, epäilyttää tuo auton hinta. Mahtaako sisältää vakuutuksen? Se voi olla puolet lisää, mutta ehdottomasti pitää ottaa full insurance, jos jotain tapahtuu, voi tulla TOSI KALLIIKSI.


    • Miikku

      Lähtö Floridaan 21.2. eli lähtö lähenee :)).
      Lennot helsinki-frankfurt-miami.Vaihtoaika frankfurtissa 1,5h.Eli Lufthansalla lennetään.3viikon matka maksoi 571e.
      ( sisältää siis pelkät meno-paluu lennot,oma asunto paikan päällä)
      Onko muita lähtijöitä siis tiistaina 21.2.?Kone lähtee 06.35?

    • isuehgön

      kesäkuussa oli viikon matkoja Kalevatravelilla yhdelle hengelle siinä 900 euron pintaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe