Elikkäs esikoistyttäremme Nadja viettää kolmen viikon päästä ristiäisiään, emmekä miehen kanssa pääse yhteisymmärrykseen toisesta ja kolmannesta nimestä. Onko ehdotuksia? Olemme miettineet mm.näitä nimiä toisiksi ja kolmenniksi, mutta laittakaa ilman muuta omiakin:
Annika,Emma,Elena,Sofia,Birgitta,Aliisa,Eliisa ja Olga.
Esim. Nadja Olga Elena ??
Nadjalle toinen ja kolmas nimi?
7
123
Vastaukset 7
- tätyli
Nimiehdotuksissanne osa on itänaapurin kielialueeseen liittyviä (Elena, Sofia, Olga, Nadja) ja osa länsinaapurin/toisen kotimaisen. Jos lapsen sukujuurista ei löydy perusteluja valinnoille, mielestäni samantyyliset nimet muodostavat kauniimman kokonaisuuden, esim. oma ehdotuksenne. Muita tähän ryhmään kuuluvia tulee mieleen Senja tai Sonja sekä Venäjän hallitsijaperheistä Aleksandra ja Katariina. Entä Valentina tai Cassandra?
- mun list...
Onnea kauniille nimelle. Veljeni tytär on Nadja. Suosittelen Nadja Sofia Maria
- Täti
Nadja Emma Sofia kuulostaa hyvälle.
Nadja Elsi Jelena
Nadja Enni Larissa
Nadja Elsa Irina
Nadja Helmi Pelagia - jenna.
tässä vielä ehdotuksia:
Nadja Emma Annika
Nadja Anna Elena
Nadja Nea Sofia
Nadja Hanne Birgitta
Nadja Ada Aliisa
Nadja Irina Eliisa
Nadja Olga Pauliina
Nadja Ansa Annikki - Äippä :)
Lapsi sai nimen Nadja Emma Aliisa. Kiitos vinkeistä! :)
ap - Äippä :)
Lapsi sai nimen Nadja Emma Aliisa. Kiitos vinkeistä! :)
ap - sibyllavon
Tuo ehdottamanne on kaunis nimi. Entä Nadja Sohvi Birgitta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493