Hei, osaisiko joku neuvoa, miten saan juuri luomani Gmail-sähköpostin muutettua suomenkieliseksi. Olen koettanut reittiä oman nimen painaminen oikeasta yläkulmasta -> Account settings -> Kieli. Kielen kohdalla on valmiina jo suomi, mutta silti postilaatokkoni on englanniksi... Kiitos jo etukäteen, jos edes yrität auttaa!
Gmail-sähköpostin muuttaminen suomen kielelle
14
4090
Vastaukset
- koita tota
Mene tuonne (loggaudu ensin gmail:iin sisään) ja katso hallintapaneelista että siellä on myös kaikki mahdolliset kohdat "suomi"
https://www.google.com/dashboard/?hl=fi&pli=1
(En kyllä ymmärrä miksi jotkut haluavat ehdottomasti käyttää gmailia selaimessa, itse pyöritän sitä sähköpostiohjelmassa, jolloin se on yksi ja sama, mikä kieli siellä on valittuna. )- 1Liisi
Sitten annakin ohjeet Gmailin käyttöön Thunderbirdissä.
Kiitos etukäteen. - olisko noista apua
1Liisi kirjoitti:
Sitten annakin ohjeet Gmailin käyttöön Thunderbirdissä.
Kiitos etukäteen.http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=fi&answer=180189
- Kui?
olisko noista apua kirjoitti:
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=fi&answer=180189
Hyvä ohje.
Entäs kun käyttää Thunderbirdillä liittymäoperaattorin postilaatikkoa, ja on myös Gmail selaimessa, niin tuleeko siis Gmailille Thunderbirdiin vain rinnakkainen tili, vai kuinka se käytännössä pelittää? - Anonyymi
Kui? kirjoitti:
Hyvä ohje.
Entäs kun käyttää Thunderbirdillä liittymäoperaattorin postilaatikkoa, ja on myös Gmail selaimessa, niin tuleeko siis Gmailille Thunderbirdiin vain rinnakkainen tili, vai kuinka se käytännössä pelittää?Tee uusi tili gmailille.
Tilit näkyy thunderbirdissä listana. Jos salasanat on talletettu latautuu kaikkien tilien postit heti, kun ohjeman avaa.
Uutta viestiä lähetettäessä ei tarvitse olla kyseisessä tilissä, vaan lähettäjän osoitteen voi valita listasta vasta ennen lähetystä, ellei kyseessä ole saapuneeseen viestiin vastaaminen, jolloin ollaan jo ko. tilissä ja osoitteessa.
Jos on monta tiliä, voi niitä käyttää eri tarkoituksiin. Esim. Yksityistili henkilökohtaisiin yhteyksiin ja toinen vaikka yrityksiin ja yhteisöihin, jolloin mainotkset menee sinne, eikä täytä yksityispostia, kunhan vain ei anna sen osoitetta yrityksille.
Jos on useita postitilejä on postiohjelman käyttö paljon kätevämpää, kuin selaimella jokaista erikseen räpeltämällä. Ydellä ainoalla tilillä ei ole väliä, miten sen hoitaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee uusi tili gmailille.
Tilit näkyy thunderbirdissä listana. Jos salasanat on talletettu latautuu kaikkien tilien postit heti, kun ohjeman avaa.
Uutta viestiä lähetettäessä ei tarvitse olla kyseisessä tilissä, vaan lähettäjän osoitteen voi valita listasta vasta ennen lähetystä, ellei kyseessä ole saapuneeseen viestiin vastaaminen, jolloin ollaan jo ko. tilissä ja osoitteessa.
Jos on monta tiliä, voi niitä käyttää eri tarkoituksiin. Esim. Yksityistili henkilökohtaisiin yhteyksiin ja toinen vaikka yrityksiin ja yhteisöihin, jolloin mainotkset menee sinne, eikä täytä yksityispostia, kunhan vain ei anna sen osoitetta yrityksille.
Jos on useita postitilejä on postiohjelman käyttö paljon kätevämpää, kuin selaimella jokaista erikseen räpeltämällä. Ydellä ainoalla tilillä ei ole väliä, miten sen hoitaa.Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!
Tunnetko vielä sen
nostalgisen hengityksen kiihtyneen
Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!
Kyllä minun mielestäni Gmailia on kaikista paras käyttää selaimessa..... Ei siihen erillisiä sähköpostiohjelmia tarvita...
- Ernie Ball
Joo, jos on vaan yks gmail-tili niin esim. Chrome koko ajan auki ja gmailiin kirjautuneena. Mulla on useita tilejä gmailissa niin silloin se vaan on hieman tyhmää käyttää selainta. Windows Live Mail wintoosassa ja vaikka Evolution linuxjakeluissa asiakasohjelmaksi niin hyvin menee.
- Anonyymi
En saanut mitään vastausta kirjautumis koodista?!
t: Hellu - Anonyymi
Yksinkertaista. Postaile vain suomalaisille. Ei ne muuta kieltä yleensä osaakaan.
- Anonyymi
Miksi sähköpostissani suonkielen äät tulee kiinalaisilla kirjaimilla
- Anonyymi
Oletko varma että tunnet kaikki suomalaiset kirjaimet, jospa ne onkin ehtoja suomi kielen kirjaimia.
- Anonyymi
Olisit vain iloinen että yleensä osaat jotain, täällä kaikki eivät osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Jotkut eivät osaa muuta kuin ruikuttaa kirjoitusvirheistä. Hirveää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274