Sisäkön ensimmäinen rangaistus

Backintime

Vuosi on 1889,paikka maaseudulla,tunnin ajomatkan päässä Lontoosta.

Palvelustytölle suurin mahdollinen riesa on sievä ulkonäkö, sanoi äitini aina. Olin jo saanut kokea,että hän oli oikeassa,sillä isännän lähentelyt kävivät niin päällekäyviksi,että irtisanouduin töistä, ja kuin ihmeellisen onnen siivittämänä osuin paikalle kun läheiseen hienostokartanoon palkattiin uutta palvelusväkeä. Sain paikan kartanon nuoren isännän henkilökohtaisena sisäkkönä. Minua jännitti todella paljon aloittaa työt niin hienossa paikassa,mutta päätin tehdä kaikkeni,että minusta pidettäisiin ja saisin jatkaa työssä. Nimittäin sen lisäksi,että palkkani lähes tuplaantui edelliseen paikkaan nähden, oli tällä talolla sellainen erityispiirre,että siellä työskenteleviä piikoja ei koskaan saatettu raskaaksi isäntäväen toimesta. Se kohtalo minulla olisi ollut edessä vääjäämättä,jos olisin jäänyt edelliseen paikkaan.

Aloitin työt seuraavana aamuna tarjoilemalla isännälleni aamiasen vuoteeseen. Juotuaan teen, hän pyysi minut luokseen. "Annapa kun vihdoin saan käsiini nuo ihanat puolipallot,joiden vuoksi pyysin isääni palkkaamaan sinut. " Nuori isäntä mumisi vielä hieman unisena ja kaivoi rintani esiin pukuni sisältä. Annoin hänen tehdä halunsa mukaan,mutta tunsin itseni petetyksi ja pelästyneeksi. "Riisu pukusi ja käy makaamaan tähän sängylle." Nuori isäntä määräsi käskevästi. Riisuin lattiaan tuijottaen ja kävin hänen viereensä selälleen makaamaan jäykkänä kuin seiväs. Suljin silmäni,sillä olin melko kauhuissani siitä,miten tapahtumien kulku oli yhtäkkiä saanut täysin toisenlaisen käänteen kuin olin odottanut.

En oikeastaan osaa sanoa,mitä oletin isännän minulle tekevän. Raiskausta tietenkin pelkäsin,mutta vaistoni sanoivat,että aivan kaikkein pahin ei kuitenkaan ollut tapahtumassa. yllätyin kuitenkin melkoisesti kun isäntä konstailemattomasti kiipesi hajareisin päälleni, puristi rintani yhteen ja työnsi elimensä niiden väliin. Hän työnteli elintään jonkin aikaa rauhalliseen tahtiin suurten rintojeni välissä ja sitten käski minun itse pitää niitä yhdessä. Puristin tissini tiiviisti yhteen ja isäntä jatkoi niiden nussimista. Hän otti seuraavaksi tukea sängyn päädystä ja kiihdytti vauhtia niin, etten ollut pysyä paikoillani hänen työntöjensä painaessa minua sängyn päätyä kohti. Pian hän laukesi ähkäisten suihkuttaen valkoista nestettä rinnoilleni ja kaulalleni ja kierähti selälleen sängylle. "Käypä pyyhkimässä itsesi." Isäntä sanoi,hieman toruvaan sävyyn, ikäänkuin olisin itse vahingossa kaatanut jotain päälleni.

Menin tarjoiluvaunulle ja pyyhin siemennesteet pois iholtani siivousliinallani,joka onneksi oli aivan uusi ja puhdas. Tunsin nuoren ja komean isäntäni katseen seuraavan jokaista liikettäni. Minua hävetti. En tiennyt olivatko hänen halunsa nyt tyydytetty ja saisinko palata tavanomaisempiin työtehtäviin, vai aikoiko hän kiusata minua vielä lisää.

"Tulehan tänne,niin kokeillaan,kuinka paljon tykkäsit tissipanosta." Menin jännittyneenä sängyssä makaavan isäntäni luokse ja hän tunki sormensa pikkuhousujeni sivusta sisään. "Sinähän taidat olla oikea pikku lutka!" Isäntä huudahti ilahtuneena. Häpeäni kasvoi murskaavan suureksi tajutessani isännän sormen koskettaessa minua,että jostakin syystä kehoni oli reagoinut äskeisiin tapahtumiin niin, että jalkovälini oli aivan kostea. "Ei tyttöseni, ei tälläistä halukkuutta ole nuoren naisen soveliasta näyttää. " "Anteeksi." sopersin itku kurkussa. Katsoin maahan ja häpesin todella kehoni siveetöntä käytöstä. Tahdon huomauttaa, että näin jälkikäteen ymmärrän kyllä vallattoman ja hyväntahtoisen,tosin mahdottoman riettaan ja vaativan, isäntäni vain kiusoitelleen minua,mutta sillä hetkellä luulin ihan oikeasti olevani syntinen kuin halukas katuhuora ja olin valmis melkein mihin vain, ettei tieto perituhmuudestani vuotaisi muiden ihmisten tietoon.

"Saat rangaistukseksi muutaman läimäytyksen ja ensi kerraksi parannat tapasi, eikö niin?" "Kyllä." Huokasin helpottuneena siitä,että rikokseni voisi sovittaa näin helposti. Isäntä komensi minua riisumaan pikkuhousuni ja levittämään jalkani. Itse hän nousi istumaan sänkynsä laidalle. Käännyin selin häneen sillä luulin tietysti iskujen tulevan pakaroille,mutta isäntä käänsikin minut sivuttain itseensä nähden ja alkoi läimäytellä jalkoväliäni etupuolelta. Iskut olivat voimakkaita, joten toisella kädellä hän piteli minua vyötäisiltä kiinni sillä muuten olisin kaatunut. Kämmen löi pilluani lujaan tahtiin ja välillä sain lujemman läimäyksen sisäreisille. Toimitus oli toki nöyryyttävä, mutta en tuntenut kipua juuri lainkaan. Joitakin kertoja isku osui herkkään nipukkaan niin että värähdin ja silloin isäntä lujensi otettaan vyötäisiltäni. Jalkovälin kuritus ei kuitenkaan kestänyt kovin kauaa. Olin mielestäni ansainnut suuremmankin rangaistuksen, mutta tietenkin aioin olla vain hiljaa ja tyytyväinen, jos pääsisin näin vähällä.

1

5619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Backintime

Aavistelin kuitenkin erästä kauheaa asiaa. Iskut olivat olleet voimakkaita,mutta niin ovelasti kohdistettuja, että olin kiihoittunut lisää. En tiennyt huomaisiko sitä kostumisesta ja toivoin, että pimppini saisi jo olla rauhassa. Mutta on selvää,ettei niin käynyt.

" Tämä riittänee rangaistukseksi ensimmäisenä työpäivänäsi. Mutta, jos olet uudelleen tottelematon, en päästä sinua näin vähällä. No niin, enhän halua vaikuttaa julmalta uuden sisäkköni silmissä,että uskallat tehdä töitäsi rauhassa. Käypäs tähän vuoteelle selällesi lepäämään hetkeksi korvauksena äskeisestä kiukunpuuskastani." En uskaltanut edes mumista vastaväitteitä, vaan kävin sängylle. Isäntä levitti jalkojani ja sanoi,että voisin nyt lepäillä ihan rauhassa, hän vain hieman tutkiskeli,että onko tavarani kunnossa kurituksen jälkeen. Sormi tutki tottuneesti häpeällisen läpimärkää jalkoväliäni. Poimujen välissä seikkailtuaan isäntä työnsi sormensa varovasti sisääni ja työnteli hitaasti muutaman kerran. " Oletko neitsyt?" "Kyllä." Vastasin totuudenmukaisesti. "Noniin,älähän huolehdi,saat kyllä pitää neitsyytesi,jotta joku päivä pääset kunniallisesti naimisiin. Pillua minulle jakavat riettaat seurapiirinaiset niin paljon kun ikinä jaksan jyystää. Sinusta haluan vain ,että saan aamuteen jälkeen hoitaa aamuseisokkini noiden muhkeiden puolipallojen välissä ja sellaista muuta hauskaa." Tämän sanoessaan isäntä otti sormen pillustani ja keskittyi hetkeksi leipomaan rintojani molemmin käsin.
      "Olet varmaan kuitenkin imenyt parrua?" Nyökkäsin häpeissäni ja samalla hieman innokkaasti, sillä isännän selitettyä periaatteensa olin rentoutunut huomattavasti ja halusin palvella häntä parhaani mukaan, nyt kun ei tarvinnut pelätä, että joutuisin pulaan.

Isäntä nousi seisomaan korkean sängyn viereen ja tarjosi elimensä kasvojeni eteen,josta otin sen kuuliaisesti suuhuni. Makasin yhä selälläni jalat levitettyinä ja pääni oli kääntynyt sivulle,jotta sain elimen suuhuni. Eleillään isäntä osoitti, että hän halusi jatkaa toimitusta tässä asennossa ja imiessäni paksua,mutta ei kovin pitkää kullia, hän kumartui hieromaan pilluani. Olin todella kiihottunut ja tunsin laukeamisen olevan lähellä,mutta en halunnut ajatellakaan sellaista,vaan yritin olla näyttämättä omaa tilaani ja keskityin tyydyttämään isäntääni. Hetken minua sormeiltuaan, hän otti päästäni kiinni ja alkoi nussia minua syvälle suuhun kiihtyvällä tahdilla. "Rentouta suu ja kurkku." Sain ohjeeksi. Yritin parhaani mukaan antaa tämän röyhkeän suupanon tapahtua ja pystyin ottamaan kullia vastaan omaksi ihmetyksekseni syvemmälle,mitä olin luullut. Kulli oli suussani tyveä myöten ja tiukka ote tukastani esti minua millään tavalla vaikuttamasta tapahtumaan. Pallit ja vatsa hakkasivat nopeaan tahtiin kasvojani vasten ja vaikka oloni oli tukala,niin huomasin kiihoittuvani todella paljon. "Imehän nyt vähän aikaa kiltisti, niin hieron sulle orkun samalla" Sanoi isäntä ja irrotti otteensa tukastani ja kumartui taas hieman jalkojani kohti,niin että ylettyi hieromaan pilluani. Jatkoin kullin imemistä ja tunsin,etten voisi estää häpeällistä tapahtumaa,vaan laukeaisin pian. Orgasmin aallot lävistivät kehoni,eikä laukeaminen ollut kunnolla ohikaan kun isäntä oli jo irrottanut otteensa pillustani ja ottanut uudelleen tukastani kiinni. Kulli hakkasi syvälle suuhuni todella lujasti,enkä pystynyt kunnolla hengittämään. "Kohta saat niellä kuumat mällini letukka!" Ja sen sanottuaan isäntä painoi kullinsa, jos mahdollista,vielä syvemmälle nieluuni ja tunsin kuinka lämmin neste sinkoutui syvälle kurkkuuni ja nielaisin sen.

"Hyvää kyytiähän sinulta saa ja olet paljon riettaampi letukka kun arvelinkaan!" Huudahti tyydytetty isäntä ja läimäisi minua kovasti pyllylle noustessani sängystä. Ymmärsin silloin, että siveettömät sanat, olivat oikeastaan tarkoitettu kohteliaisuudeksi. "Puehan päällesi kiimapillu. Saat loppupäivän vapaata."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe