miksi minä?

=(

olen 15-vuotias ja olen monta vuotta halunnut tappaa itseni. Mua kiusattiin ala-asteella ja oon oppinu elämään mukautujaksi. Mulle voi sanoa mitä haluaa. Ei mua muka satu mikään. Mut se ei oo niin! Vaikka ajattelen melkein aina muiden parasta niin ei. Oon mieluummin yhden tai kahden hyvän ystävän kanssa kun isossa porukassa. Pelkään että satutan itseäni vielä! Mattoveitsellä piirsin sydämen käteeni ja seuraavana päivänä katusin jo koko juttua. Oon purkanut näitä tunteita osalle kavereista. Ja nyt mul on tullu fiilis et tä ei välttämät oo masennusta. Tunnen itteni oudoksi ja mussa on pakko olla jotain vikaa. Yhtenä hetkenä oon nii ylienerginen ja elämänilonen et huhhuh ja sit hetkes oon taas ihan maseena. Oon viimeset puolvuotta toitottanu ittelleni et joo pelkkää teiniangstii mut enää en usko et näin on. Mua on kehotettu hakeutumaan psykologille ja sanottu etten oo terve. Ongelmana myös se etten luota ihmisiin. Pelkään lääkäreitä vaikka tiedän et ne yrittää auttaa mua. Pelkään itseäni! Yritän olla paha jollain tavalla ja esitän kaikille aina jotain mitä en oo. Siiss oon miettiny kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sitä jtn syndroomaa. Haluaisin apua mutta en luota ihmisiin joteenn vähän vaikeampi juttu. Kotona menee myös vähän huonosti. Mua haukutaan kaikis asioissa. Jos en osaa jotaan peliä nii veli rupee valittamaan et tyhmä ja ootko vähän huono. Sit se huutaa mulle joka päivä ja komentaa mua. "nyt meet nukkumaan" ja nyt teet sitä ja tätä. En jaksa! Perhe sanoo et joo voisit liikkuu vähän enemmän. Ja faija huutaa ja raivoo. Lapsena sain selkäsaunoja ja mua tukistettiin tosi useesti. Pelkään että mahdollisesti isona sit ku on omia lapsia et oon niille samanlainen. En haluu olla =(

12

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =(

      niiii että mitä mun pitäisi tehdä?

      • KIUSAAJIEN MAA SUOMI

        ENPÄ TIEDÄ MIKS SINUA KIUSATAAN, ULKONÄKÖ TAI UJOUS. JÄLKIMMÄINEN, KUN ON JA ON ALA ASTEELTA ASTI KIUSATTU, KUN IHMINEN MUUTTUU HENKISESTI, MYÖS FYYSISESTI, PELOSSA ELÄMINEN LAITTAA ELIMISTÖN TUOTTAMAAN ERI ENTSYYMEJÄ, MULLA JUST TUO KAKS SUUNTANEN MIELIALA, JOKA DIAKNOSOITIIN HEMMETIN PITKÄÄN PANIIKKI HÄIRIÖS. MEE IHMEESSÄ LÄÄKÄRILLE JUTTELEMAAN ROHKEASTI, JA YRITÄ PUHUA OPETTAJILLE JA VANHEMMILLES, ETTÄ SINUA KIUSATAAN, EI KANNATA PELÄTÄ MITÄÄN KOSTOA, VITUN RÄÄPÄLEITÄ NÄMÄ YLÄ JA ALA-ASTEELAISET.ÄLÄ ELÄ TÄLLÄSTÄ ELÄMÄÄ, KUN MINÄ, ETTÄ YLÄ ASTEEN JÄLKEEN PUNTTIA VIINAA JA KAIKKIA TURPAAN, NYT OLEN VASTA SINUT ASIAN KANSSA JA TIETENKIN ELÄKKEELLÄ JA OON 36 VUOTTA, TSEMPPIÄ SULLE. MINUN
        SYDÄMMESSÄ ON PÄIKKA KAIKILLE KIUSATUILLE. PS. SYÖ ENNEMMIN LÄÄKKEITÄ, KUN ELÄT PELOSSA, IHMINEN ON ELÄIN:) HAISTAA PELON JA SITÄ ON HELPOIN KIUSATA.
        (LUIN VÄHÄN TARKEMMIN TON VIESTIN, OOT AIKA KYPSÄN OLONEN 15 VUOTIAAKS, SULLA ON KUMMINKIN KAVEREITA JAKSAT KANTAA HUOLTA TOISISTA, MUISTA VAIKKA MITEN RAKKAITA IHMISIÄ, ENSIN ON HOIDETTAVA ITSENSÄ KUNTOON, ENNEN, KUN VOI TOISIA AUTTAA)


    • Vanhempi ihminen

      Mene kouluterveydenhoitajalle, kun koulu alkaa taas.

      Ihan rohkeasti.


      Kuka sinua on kehottanut hakeutumaan psykologille?

      • =(

        yks kaveri jolle oon kertonut kaikki mun huolet. Sanos et he osaa auttaa koska täl kaveril on kokemusta ja masennus ja lääkitys siihen.


      • minä
        =( kirjoitti:

        yks kaveri jolle oon kertonut kaikki mun huolet. Sanos et he osaa auttaa koska täl kaveril on kokemusta ja masennus ja lääkitys siihen.

        auta itseäsi, siten kuin susta itsestäsi oikealta tuntuu, älä pelkää .


    • itsemurhaaharkitsemas :)

      Mun elämä on noin 99% samanlaista mitä kerroit tos. oon 15 oon halunnu tappaa itteni jo monta vuotta yhelle kaverille kertonu kaikkee huolist sanonu et med psykologille mut en haluu et mun mutsi saa tietää etten oo kunnos ja välil muT tuntuu et oon kunnos mut silti.. ainii en viiltäny kesäl mitää mut löysin mun mattoveitsen ja jäi koukkuun :) mutsi ragee joka pv kui paska oon koulus ja faijaa ei ees kiinnosta mun elämä ja öö mua kiusattii ala-asteel niin paljon et ihmettelen näin jälkeenpäin miten pärjäsin ja huh huh ku ois nii paljon kerrottavaa mutten jaksa kirjottaa..

      • itsemurhaaharkitsemas :)

        ainii ja mua ei oikeestaan satu jos joku sanoo mulle tosi pahasti oon vaa sillee ok ja melkeen hymyilen mut sisäisesti itken vaik ei mua sillee satu


      • itsemurhaaharkitsemas :)
        itsemurhaaharkitsemas :) kirjoitti:

        ainii ja mua ei oikeestaan satu jos joku sanoo mulle tosi pahasti oon vaa sillee ok ja melkeen hymyilen mut sisäisesti itken vaik ei mua sillee satu

        ainii oon kännykäl sori kirjotusvirheet


    • Håkan_Von_Peter666

      Minua kiusataan koulussa koska olen 14v homoseksuaali poika. Tanssin balettia ja minua kiusataa siitä myös. Minä mietin itsemurhaa todella paljon ja olen harkinnut sitä jo monta kertaa.

      • Hitler_Did_Nothing_Wrong

        Olen todella pahoillani mutta jos olet homoseksuaali, vihaat jumalaa. Tee se ja sano terve saatanalle.


      • ööuuy

        Olipa typerä kommentti Hitler..


      • MutsisNussija2
        ööuuy kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti Hitler..

        Turpakiinni vitun äpärä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe