Onse kumma kun David Beckham ei saa maalia.
saanut lähiaikona kolme pilkuna eikä yhtään maaliin.
Beckham ei osaa tehdä maalia!
25
1666
Vastaukset
- jee!
se ei osaa ampuu ku vasemmalle, mut nyt ku se ampu nii se koitti oikeelle mut ei se osannu sinne nii pallo lenti ihan jonnekki muualle...
- englanti MM 2006-voittaja
beckhamilla on sen oma potkutekniikka ja se on erittäin luja joten tukijalka on erittäin kovilla joka kerta eikä saa pettää alta...eilen kävi niin ja pallo lensi katsomoon. Parempi alusta pilkun kohdalta nii pallo ois ollu oikeassa yläkulmassa!!!
- P.IPISKA
englanti MM 2006-voittaja kirjoitti:
beckhamilla on sen oma potkutekniikka ja se on erittäin luja joten tukijalka on erittäin kovilla joka kerta eikä saa pettää alta...eilen kävi niin ja pallo lensi katsomoon. Parempi alusta pilkun kohdalta nii pallo ois ollu oikeassa yläkulmassa!!!
eiköhan alusta ollut sama kaikille,Beckham veti ensimmäisenä näin ollen hänellä taisi olla paras alusta.
en sano että Beckham olisi huono pelaaja,paineet on varmasti älyttömät rankkarikisassa. - englanti mm 2006-voittaja
P.IPISKA kirjoitti:
eiköhan alusta ollut sama kaikille,Beckham veti ensimmäisenä näin ollen hänellä taisi olla paras alusta.
en sano että Beckham olisi huono pelaaja,paineet on varmasti älyttömät rankkarikisassa.nimen omaan. koska se veti ekana niin ei osannut varoa huonoa alustaa...toisin kuin muut
- -LST-
P.IPISKA kirjoitti:
en sano että Beckham olisi huono pelaaja,paineet on varmasti älyttömät rankkarikisassa.Väärin, ensimmäinen ei huomannut huonoa alustaa..
Tukijalka petti, Bechamin ansiosta silti englanti oli edes kisoissa... - tomppa
-LST- kirjoitti:
Väärin, ensimmäinen ei huomannut huonoa alustaa..
Tukijalka petti, Bechamin ansiosta silti englanti oli edes kisoissa...maa petti alla.. näin kävi ja vielä... ...Rui Costahan ampui kanssa yli joten tilanne nollaantui siinä ja vasta seuraavat laukaukset ratkaisi ja kun Svennis oli vaihtanu jo Schoelsin ja Gerrardin pois.. niin.. mutta olipahan Ricardon rankkari komea.. sääli sinäänsä
- goljat
tomppa kirjoitti:
maa petti alla.. näin kävi ja vielä... ...Rui Costahan ampui kanssa yli joten tilanne nollaantui siinä ja vasta seuraavat laukaukset ratkaisi ja kun Svennis oli vaihtanu jo Schoelsin ja Gerrardin pois.. niin.. mutta olipahan Ricardon rankkari komea.. sääli sinäänsä
niin, eipä saanut becks maalia. eikö futismatsin voita se joukkue, joka tekee enemmän maaleja? jos ei saa palloa maaliin, niin sitten ei saa... liukastui tai ei. turhaa jossitella, että mitä jos rakas david ei olisikaan liukastunut... olisi voinut mennä yli silti. sitähän emme ikinä saa tietää.
no, parempi voitti. - *ronaldo*
goljat kirjoitti:
niin, eipä saanut becks maalia. eikö futismatsin voita se joukkue, joka tekee enemmän maaleja? jos ei saa palloa maaliin, niin sitten ei saa... liukastui tai ei. turhaa jossitella, että mitä jos rakas david ei olisikaan liukastunut... olisi voinut mennä yli silti. sitähän emme ikinä saa tietää.
no, parempi voitti.nii voitti..portugali oli todella loistava..harmi ku se kreikka matsi meni nii perseelleen.. :'(no ens kerrall sit.. :)
- marge
vaikka maaleja ei tullu, david on silti ihana..
- topi
sen täytyy varoa ettei meikit leviä eikä korut tipu. Ei puutu kun että olisi käsilaukku kentällä.
- -LST-
topi kirjoitti:
sen täytyy varoa ettei meikit leviä eikä korut tipu. Ei puutu kun että olisi käsilaukku kentällä.
Meikit leviä? Ei kyllä käytä meikkiä.
Korut? Ei ole mitään koruja. - Pertsa
topi kirjoitti:
Oot oikeessa.
Beckham on kalju akka. - janni
Pertsa kirjoitti:
Oot oikeessa.
Beckham on kalju akka.Beckhamilla on liian suuri ego, mutta onko mies taitava, empä tiiä sanoa. kun herra beckham on ampunu kolmesti rankkarin ohi...kenessä vika?"joo, se oli joka kerta pallon vika, pallo hyppäs väärään suuntaan..." ei, sanoisin et vika on miehessä.
- janni
janni kirjoitti:
Beckhamilla on liian suuri ego, mutta onko mies taitava, empä tiiä sanoa. kun herra beckham on ampunu kolmesti rankkarin ohi...kenessä vika?"joo, se oli joka kerta pallon vika, pallo hyppäs väärään suuntaan..." ei, sanoisin et vika on miehessä.
sitä vain että beckham yritti ottaa sankarin roolin ku ekana lähti ampumaan rankkarin,mutta eipä tullu beckhamista sankaria.siitä tuli luuseri
- essi
jos se nyt on sitten niin pirun hyvä tai siis niin hyvä kun sitä hehkutetaan, niin eiköhän se olis saanu kisoissa pari maalia aikaseks.
henkilökohtaisesti en pidä beckhamia hirveän kummoisena pelaajana, mutta pakko myöntää että ei se mikään huonokaan ole. - sepe
On se ihme kun ei aikuinen mies saa potkaistua palloa nurmikolta maalin sisäpuolelle. Vieläpä muka ammattilainen. Sitten itketään että alusta oli huono ja plaa plaa.. Beckhamilla on liian suuri ego ~kohtalaiseksi pelaajaksi.
- Portugali- fani!!
NIINPÄ! Beckhamia ylistetään IHAN LIIKAA!!! Portugalikin vastaan se oli ihan keskinkertasuus.. Tainnu herralla kusi noussu HIUKAN päähän...... Miettii varmaan kentällä, että onkos hiukset nyt hyvin, siltä ainakin näyttää... ;D
PORTUGALI ON PARAS!!!!!!! :D
ERITYISESTI CHRISTIANO RONALDO!!!!!!!!!!! ;D - romeo-89
kuule jos kerran oot niin kova futaaja nii läheppäs ite tonne kisoihin näyttää sille miten pelata. ei se voi sille mitään että sponsorit tykkää siitä, se tekee ihan mitä tavallinen futaajakin tekee... ootko ees ikinä kuullu ku se omin sanoin egoilee??? vai onko toi kaikki media lantaa? mieti sitä, sepe.
- ~petu
sorri ny vaan
mut beckham osaa tehä maaleja ja osaa pelata todella hywi tai no ainaki paremmin kui sä!!
beksi panostaaki pelis jonku verran hyvin ja se on loistava kapteeni ja rakentaa pelin hywin!
mä oon beksille kateellinen et se on nii taitava pelaaja!!ite oon pelannu 9 vuotta futista enkä oo edes lähelläkää sen taso...mut jos sä oot tota mielt beksistä ehkä sun ite pitäis mennä sinne pelamaa......- romeo-89
ärsyttää tommoset pikku kovistelijat... ei ne oo nähny ees beckhamin pelei ennen ku siitä tuli "kuuluisa" ja haukkuu vaa sitä parin viimesen pelin takii. kukakohan se vapareillaan on saanu englannin ylipäätään näihin lopputurnauksiin?
- Neiti90
Mä aatelin just Ranska pelin jälkee et Beck o hyvä... Mä uskon vieläkin, ei siin mitää, mut silti... Mä luulin et Beck olis niitte joukkueen paras maalin vetäjä mut siis Lambardki teki maalin... Mun mielest olis aika opetel hallita paineet ja onistua seiraavas rankkarikisas...
Mitkäköhä o engelsmanni-fanien tuntemukset....- Katsoja
Becksin pitää nyt keskittyä pelkästään jalkapalloon, eikä vaimonsa hiipuvan musiikkiuran tukemiseen ja käydä sen takia kaikenmaailman pippaloissa ja kissanristiäisissä. Ruvetkoon Victoria vaatesuunnittelijaksi niinkuin kuulemma aikoo, saa jotain tekemistä.
Portugal-ottelussa hidastuksesta näki, kuinka ennen Becksin osumista palloon rankkarissa nurmi liikkui ja nosti palloa, joten ei ihme, jos tuli huti. - romeo-89
sori ei liity mitenkään aiheeseen, mutta kerranki tyttö joka ei jauho söpö-juttui becksist. ja viel puhuu asiaa! *nostaa hattua*
- Neiti90
romeo-89 kirjoitti:
sori ei liity mitenkään aiheeseen, mutta kerranki tyttö joka ei jauho söpö-juttui becksist. ja viel puhuu asiaa! *nostaa hattua*
Kiitos! Yleensä en tiedä jalkapallost mitää... Tai sillai mulle kerrotaa...
- *ronaldo*
sä oot ihan oikees petu..mä en puolusta beckhamii koska se oikeesti vetäs kolme pilkkuu ties minne..mut mä oon myös harrastanu jalkkista noin 10vuotta..ja saan harjotella varmaan viel kaks sataa vuotta et tulisin sen veroseks...lehdessäki haukuttiin sitä mut myös kehuttiin..NÄIN:
mies jolla on yksi maailman taitavimmista potkutekniikoista..pystyy vetäsemään pallon katsomoon täydellä vauhdilla kuin raivo olisi sumentanu harkinta kyvyn..eli älkää tuomitko beckhamia vaan noista pilkuista..keksikää jotain muutaki jos haluutte niin kovin tuomita sitä..ajatelkaa kuinka monta maalia se on saanu muissa turnauksissa..ja minkä takia sitä kutsuttais jalkapalloilijaks jos se ei osaa muka pelaa.?!!miettikää sitä.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895