Pitääkö hakemus uusia vai tuleeko korotus tukiin automaattisesti?En ole saanut KELAlta kirjettä enkä täten edes tiedä nouseeko minun tukeni.Ainoastaan nettisivuja lukiessa tietoja löytyy mutta missään ei mainita tuleeko se korotus työttömuusetuuteen jokaiselle työttömyysetuutta nostavalle automaattisesti vai pitäisikö nyt hakemuskin tehdä uudestaan?
Työttömyysrahojen korotus
5
189
Vastaukset
- Automaattisesti
Korotus tulee kaikille vuoden alussa automaattisesti. Itse saan hyödyn vasta kk kuluttua kun meni jakso poikki vasta eilen.
- dhfvduhfvduhn
KIITOS!
Nyt luin KELAn sivut uudestaan ja sanotaanhan siellä tuo automaattisuus.Ihmettelin vain ettei asiasta mainita omissa tiedoissa halaistua sanaa esim.summaa.Olisin tahtonut laskea kuinka paljon se nyt sitten nousee euroissa.Oma kausi katkeaa sopivasti! 03.01 pääsen jättämään uuden ilmoituksen. - dddddddddddddddddddd
se nousee sen mukaan, miltä ajalta se työttömyysajan ilmoitus annetaan.
Eli kun itse seuraavan kerran annan ajan väliltä 17.12.2011 - 13.1.2012
tullee seuraavaan rahaan kymmenen päivää vanhan mukaan ja kymmenen päivää tämän uuden mukaan.
eli jos annat ilmoituksen annat 3.1. siinä on ilmeisesti vain päivä tai kaksi vuoden 2012 puolella. eli nämä korotukset eivät siinä vielä kummosemmin näy. - ihmettelijä.
Miten ihmeessä sä saat rahaa ni et saat olla rauhassa työkkäriltä?
- Lilli pieni
Kyllähän työkkäriltä saa olla rauhassa jos itse haluaa. Heittäydyt vaan täysin passiiviseksi ja se on siinä. Mä tein päinvastoin. Kävin keskusteluissa useammankin kerran ja täysin oma-aloitteisesti. Luotiin raameja siitä mihinkä tälläinen viiskymppinen lopulta lähtisi. Ja hyvä niin. Kohta alkaa skole todella hyvin työllistävään ammattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627