Kenellä parhaat autot?

gallup.

Kenellä parhaat autot:

- Paperimiehillä
- Sairaanhoitajilla
- Lääkäreillä

16

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KalliimmallaOhi..

      Paperimiehillä yleensä BMW...

      • paperimies,.,

        Paskat ole! Korkeintaan se iänikuinen Toyotan paska. Näin se on tosi elämässä.


    • Perijöillä

      Yleensä niillä kenen isä on rikas, omaa vaikka ison firman minkä piikkiin voi iskä liisata. Kunnianhimoa autoon riittää vielä kakarana, ja näin ollen tingitään dädiltä se kaikkein pornoin bemari.
      Sama sitten kaikessa muussakin. Kermaperseet on kermaperseitä, vaikka eivät sitä ikinä tajua, koko elämänsä aikana.

    • Mee hoitoon!

      Kuka pelle Imatralla kärsii paperimiessyndroomasta? Paperimies on duunari joka painaa töitä arjat ja pyhät ja saa siitä sen mukaisen korvauksen ja se siitä. Mikä helvetti siinä on jollekkin niin ihmeellistä?

      • lakkoon lakkoon

        Miksi ette paperi miehet mene enää lakkoon ?

        Ettekö osaa enää pitää puolianne aikaisemmin olitte turpa vieneessä vaatimassa lisää palkka, sanoitte jos palkkaa ei tule lisää niin koko Suomi pysähtyy ja joutuu kurimukseen josta ei enää selvitä, vai mitä sanotte nyt paperi työläiset ?


      • Opettaja _
        lakkoon lakkoon kirjoitti:

        Miksi ette paperi miehet mene enää lakkoon ?

        Ettekö osaa enää pitää puolianne aikaisemmin olitte turpa vieneessä vaatimassa lisää palkka, sanoitte jos palkkaa ei tule lisää niin koko Suomi pysähtyy ja joutuu kurimukseen josta ei enää selvitä, vai mitä sanotte nyt paperi työläiset ?

        Opettele kirjoittamaan ennen kuin alat vittuilemaan. Yhdyssanat opetellaan alaluokilla.


    • ohjwwr

      Äärettömän typerä kysymys, olet varmaankin tuolta Imatran suunnalta?

    • Heh heheeeeeeeeeee

      venäläisillä ostosmatkailijoilla on komeimmat autot.

    • snifff

      Mulla on paras auto,tavis hoitaja olen,mulla halpa fiatti,mut eipä oo korjaamolla tarvint käydä ; ) ...
      ps,hyvä itsetuntokin on

      • raportoija.

        hoitaja = 3800 eur/kk


    • lfjggurgjflkg

      siivoojalla

    • typeriä kysymyksiä

      Menestyvällä yrittäjällä, aivan saletisti !!!

    • parhaat autot

      ryssillä

    • serserhesrgersgserg

      roskakuskeilla ne parhaat autot on

    • paljo spermaa hukkaa

      amis pojilla, autoo ja sylkee riittää, ja lökäpöksysssä on veltto pieru lisävarusteena, okea sdp elämää ja joku kepu juntti ja varmaan pappa betalar kokoomus ahne myös.

    • hujane12345

      lökäpöksysssä on veltto pieru, väljä perse................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe