Uusi vuosi

Toivon, että ensi vuonna Tapani Kansa lopettaisi laulamisen ja julkisuudessa olon.
5187
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Minä toivon ,että Tapanilta ilmestyy täänä vuonna uusi upea musiikkialbumi ja muutenkin jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi eli mahtavia keikkoja ja konsertteja olisi jatkossa luvassa runsaasti lisää.

Äänestä
  • Juu, minulla on myös isot odotukset tätä vuotta ajatellen. Uusi levy Tapsalta olisi todella mahtava juttu. Ihania keikkojansa myös odottelen kuin kuuta nousevaa. Toivon Tapsalle iloa,valoa, terveyttä, menestystä ja onnea vuoteen 2012.

Äänestä

Toivon ,että Tapani säilyttää tänä vuonnakin sen mielenrauhan, joka hällä nykyisellään tuntuu olevan. Toivon ,että tuleva vuosi tuo tulleessaan upeita keikkoja/konsertteja ja uutta loistavaa musaa Tapsalta. Toivon ,että hänen laulujaan pääsisi kuuntelemaan myös TV-konsertissa. Toivon Tapanille hyvää vointia ja kaikkea parasta mahdollista hyvää niin laulunlavoilla, kuin elämässään muutoinkin.

Äänestä

Miksi??? Minä en sitten ymmärrä näitä kummia tyyppejä, jotka toivovat jonkun laulajan lopettavan laulamisen... Mitä iloa siitä olisi??? Eihän ketään ole pakko kuunnella, jos ei halua, perhana soikoon teitä:-[

Äänestä
  • En kanssa ymmärrä tuollaisia ääliöitä joiden mielestä sellainen laulaja ei sais laulaa josta HÄN ei itse henkilökohtaisesti satu pitämään. On mullakin monta laulajaa josta en pidä. Niilläkin laulajilla on kuitenkin ne omat kuulijansa ja faninsa, joten laulakoon hekin silti, koska mä kyllä osaan ja ymmärrän itse olla kuuntelematta sellaisia laulajia joista en pidä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Newyear kirjoitti:

Toivon, että ensi vuonna Tapani Kansa lopettaisi laulamisen ja julkisuudessa olon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu