Toivon, että ensi vuonna Tapani Kansa lopettaisi laulamisen ja julkisuudessa olon.
Uusi vuosi
5
162
Vastaukset
- safira~
Minä toivon ,että Tapanilta ilmestyy täänä vuonna uusi upea musiikkialbumi ja muutenkin jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi eli mahtavia keikkoja ja konsertteja olisi jatkossa luvassa runsaasti lisää.
- Gilla*
Juu, minulla on myös isot odotukset tätä vuotta ajatellen. Uusi levy Tapsalta olisi todella mahtava juttu. Ihania keikkojansa myös odottelen kuin kuuta nousevaa. Toivon Tapsalle iloa,valoa, terveyttä, menestystä ja onnea vuoteen 2012.
- Lorujaje
Toivon ,että Tapani säilyttää tänä vuonnakin sen mielenrauhan, joka hällä nykyisellään tuntuu olevan. Toivon ,että tuleva vuosi tuo tulleessaan upeita keikkoja/konsertteja ja uutta loistavaa musaa Tapsalta. Toivon ,että hänen laulujaan pääsisi kuuntelemaan myös TV-konsertissa. Toivon Tapanille hyvää vointia ja kaikkea parasta mahdollista hyvää niin laulunlavoilla, kuin elämässään muutoinkin.
- tonttu
Miksi??? Minä en sitten ymmärrä näitä kummia tyyppejä, jotka toivovat jonkun laulajan lopettavan laulamisen... Mitä iloa siitä olisi??? Eihän ketään ole pakko kuunnella, jos ei halua, perhana soikoon teitä:-[
En kanssa ymmärrä tuollaisia ääliöitä joiden mielestä sellainen laulaja ei sais laulaa josta HÄN ei itse henkilökohtaisesti satu pitämään. On mullakin monta laulajaa josta en pidä. Niilläkin laulajilla on kuitenkin ne omat kuulijansa ja faninsa, joten laulakoon hekin silti, koska mä kyllä osaan ja ymmärrän itse olla kuuntelematta sellaisia laulajia joista en pidä.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090