Toivon, että ensi vuonna Tapani Kansa lopettaisi laulamisen ja julkisuudessa olon.
Vastaukset 5
- safira~
Minä toivon ,että Tapanilta ilmestyy täänä vuonna uusi upea musiikkialbumi ja muutenkin jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi eli mahtavia keikkoja ja konsertteja olisi jatkossa luvassa runsaasti lisää.
- Gilla*
Juu, minulla on myös isot odotukset tätä vuotta ajatellen. Uusi levy Tapsalta olisi todella mahtava juttu. Ihania keikkojansa myös odottelen kuin kuuta nousevaa. Toivon Tapsalle iloa,valoa, terveyttä, menestystä ja onnea vuoteen 2012.
- Lorujaje
Toivon ,että Tapani säilyttää tänä vuonnakin sen mielenrauhan, joka hällä nykyisellään tuntuu olevan. Toivon ,että tuleva vuosi tuo tulleessaan upeita keikkoja/konsertteja ja uutta loistavaa musaa Tapsalta. Toivon ,että hänen laulujaan pääsisi kuuntelemaan myös TV-konsertissa. Toivon Tapanille hyvää vointia ja kaikkea parasta mahdollista hyvää niin laulunlavoilla, kuin elämässään muutoinkin.
- tonttu
Miksi??? Minä en sitten ymmärrä näitä kummia tyyppejä, jotka toivovat jonkun laulajan lopettavan laulamisen... Mitä iloa siitä olisi??? Eihän ketään ole pakko kuunnella, jos ei halua, perhana soikoon teitä:-[
En kanssa ymmärrä tuollaisia ääliöitä joiden mielestä sellainen laulaja ei sais laulaa josta HÄN ei itse henkilökohtaisesti satu pitämään. On mullakin monta laulajaa josta en pidä. Niilläkin laulajilla on kuitenkin ne omat kuulijansa ja faninsa, joten laulakoon hekin silti, koska mä kyllä osaan ja ymmärrän itse olla kuuntelematta sellaisia laulajia joista en pidä.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa811924Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as361241Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134964Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 90764
- 70737
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67647
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 64584
- 35581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,34566- 36524
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33433
- 40427
- 35424
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13419