Uusi vuosi

Newyear

Toivon, että ensi vuonna Tapani Kansa lopettaisi laulamisen ja julkisuudessa olon.

5

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safira~

Minä toivon ,että Tapanilta ilmestyy täänä vuonna uusi upea musiikkialbumi ja muutenkin jatkaa siitä mihin viime vuonna jäi eli mahtavia keikkoja ja konsertteja olisi jatkossa luvassa runsaasti lisää.

• Gilla*

Juu, minulla on myös isot odotukset tätä vuotta ajatellen. Uusi levy Tapsalta olisi todella mahtava juttu. Ihania keikkojansa myös odottelen kuin kuuta nousevaa. Toivon Tapsalle iloa,valoa, terveyttä, menestystä ja onnea vuoteen 2012.

• Lorujaje

Toivon ,että Tapani säilyttää tänä vuonnakin sen mielenrauhan, joka hällä nykyisellään tuntuu olevan. Toivon ,että tuleva vuosi tuo tulleessaan upeita keikkoja/konsertteja ja uutta loistavaa musaa Tapsalta. Toivon ,että hänen laulujaan pääsisi kuuntelemaan myös TV-konsertissa. Toivon Tapanille hyvää vointia ja kaikkea parasta mahdollista hyvää niin laulunlavoilla, kuin elämässään muutoinkin.

• tonttu

Miksi??? Minä en sitten ymmärrä näitä kummia tyyppejä, jotka toivovat jonkun laulajan lopettavan laulamisen... Mitä iloa siitä olisi??? Eihän ketään ole pakko kuunnella, jos ei halua, perhana soikoon teitä:-[

• En kanssa ymmärrä tuollaisia ääliöitä joiden mielestä sellainen laulaja ei sais laulaa josta HÄN ei itse henkilökohtaisesti satu pitämään. On mullakin monta laulajaa josta en pidä. Niilläkin laulajilla on kuitenkin ne omat kuulijansa ja faninsa, joten laulakoon hekin silti, koska mä kyllä osaan ja ymmärrän itse olla kuuntelematta sellaisia laulajia joista en pidä.

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe