Voikkaan Express?

lsakl

Jaahans, ei saakaan enää pizzaa tilattua. Miksi kiinni jo pari viikkoa????

26

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutopiaa

Kysykää virkavallalta!

• Kunnon pihvi. NAM!

Haittaako tuo nyt Voikkaalla? Kai sieltä vielä saa pimeitä pulloja? Kuka nyt oikeasti jostain pizzoista välittää. Paitsi ne jotka ei viitti tai osaa itse mitään ruokaa laittaa. Tuollasen havainnon olen oikeasti tehnyt.

• SuperPerusS

Rosvokopla(Expressin pyörittäjät) posessa,rahanpesua,väärennettyjä viisumeita kurdeille ja verojen kiertoa ym paskaa!!!Tätäkö te suvaitsevuutta toitottavat haluatte Suomeen??Teidänkin isänne ja äitinne mahdollisesti taistelleet maamme eteen,nyt rosvoja hyysätään ympäri maailmaa Suomeen!!!!!Soini Presidentiksi!!!Ja tilää pitsasi vaikka Berlusconilta!!!!!

• kjkJSFJK

Onhan heissä rehellisiäkin pyörittäjiä, ainakin muilla asumilllani paikkakunnilla!

• Pidätyksen nähneet

Nämä eivät ainakaan olleet,pelkkä rosvolauma!!!!Takaisin mistä ovat tulleet!!!

• pasi-kuikka

Ps. katsokaa talous sanomat protestilista! Aikasi käännät sivuja silloin selviää.

• vihtori lettu

Taitaa olla Voikkaalla oikein pienyrittäjä porvarien konkurssi aalto,aikansa kutakin elvistelyä!!!

• mikäs juntti tää on?

vai mokkakikkeli, menepä sanomaan se niille älä täällä isottele

• peruSfin

Taidat olla karvakämmenien renki??Tosi juntti!!!

• TERVE!

Mikä teitä ihmisiä vaivaa????.. Mun poikaystävä pyörittää sitä pizzeriaa eikä ole rikollinen vaan pois henk. kohtaisista syistä!

• haxoke

Joko on Minna kyseessä, taikka väärä omistaja :D

• r4ethj34444

rikollinen se on, ei mitään muuta.. :) ja Jok.. J.. söi loputmitä jäljelle jäi...

• minä
        r4ethj34444 kirjoitti:

rikollinen se on, ei mitään muuta.. :) ja Jok.. J.. söi loputmitä jäljelle jäi...

Mistäs sinä tiedät miten asioiden oikea laita on???

• Atlas is best!

Kaikkihan sen tulli/poliisioperaation näki Voikkaalla,raudoissa lähti karvakämmenpoikaystävät!!Syyttä varmastikin jonkun tyhmän sinisilmäisen suomiplöndin mielestä!!BUUUAAAAHHHHHH!!!

• TAXFREE PASKAA

Meni konkkaan kuulemma kun marketit sulkivat roskikset?Kukkia pöytään,raaka-aineet täyttä vuosia!

• ayso

Jo ette hyvät ihmiset tiedä toisista yhtään mitään niin jättäkää puheet vähemmälle. :) ja ihan tiedoksi sinullekkin kirjoittaja : Atlas is best, minulla ei ole siniset silmät eikä myöskään blondit hiukset :D Eikä se Atlas kyllä niin hyvä ole kuin kuvittelet. Oletko sinäkin mustana palkkalistoilla niin kuin muutkin?? :D Olen kerran siellä käynyt ja toista kertaa en ole menossa kun käsikarvoja ruoastakin löytää ( ei kivaa) .. Ja kaikki jos miettisi että kaikki me ollaan ssamalaisia ihmisiä eikä tästä paremmakssi muututa.

• Kotiruokaa vain

No, nyt en kyllä ikinä syö pizzeriasta hankittua ruokaa! En mitään.

Vähän liikaa, että ihokarvoja alkaa ruoissa olla. Yök, yök!

Hiuksia syynätään, mutta katsokaapas millaiset kuontalot joillakin on jo käden selkämyksestä alkaen koko käsivarressa. Näilläö kätösillä ruokia käsitellään, välillä rapsutellaan kiinnitarttunutta taikinaa ja muuta tartuketta pois ja karvojahan siinä irtoilee ja tippu ruokiin.
        Ihan hyvä, että muistutit asiasta, hyvä ayso!

• ayso
        Kotiruokaa vain kirjoitti:

No, nyt en kyllä ikinä syö pizzeriasta hankittua ruokaa! En mitään.

Vähän liikaa, että ihokarvoja alkaa ruoissa olla. Yök, yök!

Hiuksia syynätään, mutta katsokaapas millaiset kuontalot joillakin on jo käden selkämyksestä alkaen koko käsivarressa. Näilläö kätösillä ruokia käsitellään, välillä rapsutellaan kiinnitarttunutta taikinaa ja muuta tartuketta pois ja karvojahan siinä irtoilee ja tippu ruokiin.
        Ihan hyvä, että muistutit asiasta, hyvä ayso!

Joo en itse syö pizzaa tai muuta jos en Ole varma että voin syödä huoletta. Mutta kyllä tuli pitkä tauko pidetty pizzasta . :) NYT syön vain jos tunnen tekijän ja voin luottaa että ruoka on ruokaa eikä suunnilleen jätettä.

• viljami123123

haista uggo viddu dullaa magengaa haggaaa sud gu haugut fadlasd.

• Lepuskinslaiskiainen

Tule niin minä nuolen tissiäsi.

• ainakouvolassa

"rikollinen se on, ei mitään muuta.. :) ja Jok.. J.. söi loputmitä jäljelle jäi...
      KommentoiIlmiannaJa"

mielelläni.
      syödään joskus yhdessä kun olet valmis siihen.
      kun tavataan.

• Kuusaanmäensoturi

Et uskalla tavata. Kunhan peräkammarissa louskutat.

• kuusaanmammanpojatry

"Vähän liikaa, että ihokarvoja alkaa ruoissa olla. Yök, yök!

Ihan hyvä, että muistutit asiasta, hyvä ayso!"

kuusaan ruikuttajat käyttää isoja alkukirjaimia ja itketään kun ei ukomaalaisten tekemä ruoka kelpaa. voi voi.

• päivännaurut

kyllähän täällä uskaletaan tummaihosia haukkua mutta ikinä ei kuule saati näe mitään uhoamista sitten kun tilaisuus on tiskillä
      lässyti lässyti vaan

heh heh heh

• vekemannejenorja

Kuulostaa ihan vekeltä. Diilaa mannejen kanssa mut netissä löysät housussa heitä haukkuu.

• suvaitsevainenihminen

"Nämä eivät ainakaan olleet,pelkkä rosvolauma!!!!Takaisin mistä ovat tulleet!!!"

mene sinä sinne omaan peräkammariisi ja paina sormi pyllyyn, vedä huppari päähän ja mee kertomaan "rosvolaumalle" terveisiä kun tapaat

niin ei tarvi täällä selittää
      sittenhän se onnistuu anonyymiltakin ja saat pataan isolta somalilta niin että löydät hampaat perseestäsi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1829
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      151
      1568
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1428
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1328
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      58
      1262
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1010
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1007
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe