haluaisin pissata

annika----

miehen päälle tai vaan naamalle, ajatuskin kiihottaa. Ja mies vois sitten pissaamisen jälkeen vielä nuolla pimpsan puhtaaksi ;> mitä mieltä miehet on yleensäkin tällaisesta?

20

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • levotonM

oi tuo olis niii ihanaaaa!!! ite en ole löytäny naista joka toteuttais :(

• samppa1977

Voi kun joskus sattuisi tuollainen kohdalle....

• kuulis

Just tuollaista oon toivonut....

• Piss man

Me harrastetaan vaimoni kanssa joka rakastelun yhteydessä pissailua.Vaimoni ratsastaa kova penikseni sisällään ja tirauttelee pissasuihkuja vatsalleni , usein hän nousee pois päältäni ja nuolee omat pissat pois vatsani päältä ja kullistani sitten hän kääntää ison perseensä naamalleni ja pitkävakoisesta vitusta alkaa suihkuamaan kusta suoraan suuhuni ja jokapaikkaan niin että sänky on aivan märkänä ja entisetkin kuset siinä alkavat tuosumaan voimakkaasti luoden oman kiihkonsa tähän pervoiluun.Nussimisemme pissailuineen saattaa kestää joskus moniakin tunteja jolloin lopullinen raivoisa laukeaminen onkin jotain aivan uskomatonta vaikka vaimoni saakin aktin aikana useita orkkuja jolloin pissa lentää hallitsemattomasti !!!

• Pate vaan

Joo kyllä toi on kiihottava ajatus ja on hommasta kokemustakin. Pari ex-muijaa on nuorempana on mun naamalleni/suuhunu kuseskelleet ja kyllähän mä aina kiltisti kaiken nielin. Pimpsan nuoleminen puhtaaks tietysti kuuluu asiaan ja eihän se ole mies eikä mikään joka ei pillua nuole.

• Jari-Jyväskylästä

trolololollololololooo

• Fetish M

Siis tollaiset pervo naiset on parasta antia mitä tiedän. Toivottavasti esimerkiksi ensikesänä joku nainen tekee minulle noin tuhmasti jossain rannalla tai muualla :) . Sitten sen jälkeen pakottaa nuolemaan puhtaaksi paikat:P.

• olishan se mukava kokemus ei muutakun toimitaan et ei jää puheeksi

• pissaleikit

Heippa!

Jos kiinnostaa enemmänkin jutustella tästä ihanasta aiheesta, niin tervetuloa aiheeseen omistautuneelle foorumille, http://www.pissfun.org

-M36

• 08-alue

Moi Annika
        Mistäpäin olet? Olisit unelmieni täyttymys. Tottakai pillu pitää puhdistaa nuolemalla pissaamisen jälkeen.

• sippiukko

moikka kirjoita mulle viesti voit pissata suun täys ja vaikka kakat päälle

[email protected]

odotan pisua

• miikku014

Mä oon 33v mies ja tykkään kun Dominatar nainen antaa kultaisia suihkuja.
      Olen juonut virtsaa suoraan pillusta ja haluisin tehdä sen uudestaan ja uudestaan.
      Yleensä naisia kammoksuttaa ja yököttää ajatus pissaleikistä.

• :P

ajatuskin kiihoittaa... :) - 20v mies Pori,

• ?????

Jos löytyy naista kyseiseen leikkiin niin laita viestiä 25vuotiaalle kollille. niin sovitaan paremmin. [email protected]

• tiedän tunteen
        ????? kirjoitti:

Jos löytyy naista kyseiseen leikkiin niin laita viestiä 25vuotiaalle kollille. niin sovitaan paremmin. [email protected]

ihanaa katsoa kun nainen juo lasitolkulla mehua tai vettä ja alkaa kiemurtelemaan rakon ollessa täynnä. Sitten kysyy minulta, haluaisitko pissaa? Jolloin minulla syke pomppaa välittömästi korkeaksi ja kaluni kovettuu hetkessä. Menen suihkunlattialle makaamaan, nainen tulee päälleni haarat levällään, etumus pullollaan täynnä pissaa. Tulee kyykkyyn huulieni kohdalle, kysyen, voinko päästää jo? Kusta alkaa tulemaa paineella ja nielen minkä kerkiän, naiseni voihkiessa helpotuksesta. Jolloin minulta lentää mällit sillä samalla minuutilla.

• no mikäs sen ihanampaa kuin saada lämmin kusisuihku päälleen :P

• hulluhaaveilija

Voi annika, et uskokaan kuinka tahtoisin allesi!!!

• annika harmi vaan kun kaltaisiasi naisia on niin harvassa =)
      olisi niin ihanaa jos pissaisit päälleni/suuhuni.
      32v m 09area.

• trampled man

Kiinnostaa ja olen sitä myös kokeillu. Jos suo kiinnostaa kokeilla, niin vastaile [email protected]

• pissed

Kun vaan pääsisi toteuttamaan...olen kyllä pissaillut jodenkin naisten kanssa,tosi kiihottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      190
      4143
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1916
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      56
      1498
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1283
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1277
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      879
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      24
      863
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      839
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      798
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      679
    Aihe