SARASTAVA UUSI AAMU

.

http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11625/normal_20110104-_MG_8823JV.jpg

.

o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0

Eilen –
niin jo väsynyt olit
Kellojen soidessa
hiljaa polvillesi vaivuit
Vaikeroimatta periksi annoit

Kuolemaa odotit –
Vaieten pyysit vain vapauttajaa


Vaan tänään jo niin täytenä sinut nään
syntynyt olet uudestaan
näitä päiviä elämään

Kätesi täynnä jo valoa
Silmissä odotuksen onnea

Ja vaikka askeleesi vielä arkana
kuin lapsen - askeltaa
horjumaan ei kuitenkaan mikään sua saa


Sarastava uusi aamu
kun kutsuu luo

Aika uuden on -

sen Aika - meille nyt suo

o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0


~ Onnellista Uutta Wuotta 2012 runokansalle ~ t. Murukulta :o)

8

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upeaa Uutta Vuotta 2012 myös sinulle, murukulta! Joku asia on paremmin kuin viime vuonna. Minulla on se vene :) ja mietin täyttä häkää sen kunnostamista mieleisekseni.

      Päädyin jo uusien verhoilujen repimiseen (edellinen omistaja uusi) ja mieleisemmän materiaalien valitsemiseen. Tietysti unohtamatta panelointeja, jonne saa valot ja johdot kauniisti upotettua ja piiloon. Kunhan aloitan pohjan käsittelystä ja kannen maalaamisesta sekä vessan asentamisesta sekä...

      Hmm.. kuinkakohan moni miespuolinen purjehtija ajattelee ensimmäisten asioiden joukossa sisustamista ja sen toimivuutta?

      Eli ajatukset edelleenkin veneilyssä :).

      • Ihana! :)))

        Sinä olet kyllä mainio tuon venees kassa! ;)))

        Totta mooses, sisustaminen on numba 1 !

        Voin jo nähdä sieluni silmin....http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1195434370852&ssbinary=true kuinka nostat merirosvolippusi lämpimänä kesäkuun iltana ja veneesi lipuu äänettömästi kohti auringonlaskua ja kohti salaperäisiä Karibian meriä...seikkailuineen.... http://wallhits.com/data/media/5/age_of_pirates_caribbean_tales_01_1600x1200.jpg

        ps. mie kortteeraan sit siinä kolmas saari oikealla, joten teretulemas teq...brasil-kahville. ja Joni Tiippiin et sitten koske, ok! ;o)
        http://www.youtube.com/watch?v=ZWA3WS01gP8&feature=related


    • Sarastava uusi aamu : Uudenvuoden valolla kertoo olennaisimman Elämän kauneudesta sen synkimmänkin varjon takaa.

      Hyvää Uutta Vuotta 2012 !


    • Kiitos samoin!
      Runoasi oli ilo lukea.

      • Hei Viivi ja kiitos kommentistasi ! :)

        Mietin näitä jouluja ja uusia vuosia ym. juhlia entä jos ne otettaisiin pois, olisi vain ,,niin,,,, päivä... sillä niinhän se oikeasti vain on, aivan kuin maapallokin on yhtä ja samaa ..niin...maata!
        Kuitenkin... kaikki joulut ja uudetvuodet ym. luo loppusessaan toivoa ihmisille.. paremmasta, ilosta, elämästä...
        mutta toisaalta... elämää voisi ehkä elää ilman jouluja ja uusiavuosia ym. elää kuin päiviä eletään ja - pyrkiä vain joka aamu parempaan.

        Hyvää tätä pvää Viivi, käyntisi oli ilo! :•)


        http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/large-image/65/65073/aamu merell%E4 65073.jpg


    • Ei mutta......tähän runoon olet laittanut sitä
      parasta osaamistasi!

      Sivumennen sanoen kun siinä uudessa talossa
      tupareja vietettiin niin aamun koittaessa oli
      pojilla kovin horjuvat askeleet.....ne hyvän makuiset
      boolit joita Erik von tarjoili.....

      • Tuulista iltaa mamok! :o)

        Vähän kait olen otettu kommentistasi runoon! Kiitos! :•)

        Niin kyllähän minä kuulin niistä tupareista....
        Mutta kovasti sitä on ihmetelty osuuskaupan naisparlamentissa
        että pitäisikö sitä jo huolestua, meinaan kun kutsuvieraslistalla kuulemma
        ei ole ollut kuin miehiä ja kuitenkin tanssit olivat kestäneet aamuuna asti...

        Topitla saatiin kuulla että viimevuotinen joulukuusikin oli haettu aitasta ja sen ympärillä oltiin sitten tanssittu.. http://www.oh2abb.fi/LEIRIT&RETKET/2009hamiwaara/E9170400.jpg
        Kyllähän sen nyt sitten jo ymmärtää jos askel hiiiiieman horuu kotio mennessä..


        http://itsmyviews.com/wp-content/uploads/2011/12/Happy-new-year-2012-Wallpapers1.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe