Eli rento illanvietto edessä syntymäpäivien merkeissä. Olisi kiva jos illalla olisi jotain pientä ohjelmaa, ettei kaikki ryhmittyisi omiin kuppikuntiinsa. Onko sopuhintaisia ehdotuksia?
ohjelmaa 40v syntymäpäiville?
5
258
Vastaukset
- no hohhoijakkaa
Odotas kaivan kristallipallon esiin.
Ensin menette paikalliseen räkälään vetämään kaljaa ja sitten snakarille haastamaan riitaa, niin tulee sitä ohjelmaa.
Ihan oikeesti, jos tarvit jotain vinkkejä, niin kerro nyt jumalauta vähän että mikä olisi kivaa ja edes se että paljonko teitä on ja minkälaista sakkia. - Sipilän tyyne.
Pyydä ike kanerva ja jos sillä jäänny omista 60 v juhlista harmaantalouden rahaa.vois maksaa niillä kuluja. ja sit elina selän pesijäksi.vaude sano
- sk
lähinnä mietin jotain "esiintyjää" ja siihen kaipailin ideoita ja sopuhinta käsitti ettei ois kovin montaa sataa... mut hei v***sti kiitos näistä loistavista ideoista!
- vinkkaaja
Mutta kuitenkin yli 100 vierasta?
Olisiko strippari hyvä esiintyjä, voisi pompata esille kakusta jne.
- Catering
Iken käyttämä pitopalvelu/ohjelmatoimisto järjestää tietämättäsi synttärit. Päivänsankari ei saa laskua senkuin nauttii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526