Teiän joulutodistuksen keskiarvo?

Keskiarvoja...

Mikä teiän joulutodistuksen keskiarvo oli ja mil luokal ootte? Mul oli kaikkien aineitten 9,79 ja lukuaineiden 9,9 ja oon nyt kasilla:D (En olis kyl iki maailmassa uskonu et saan noin hyvän todistuksen!)

75

2608

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitsen toisen nimi

      Mite voi saada noin hyvän todistuksen?
      Mull oli kaikista 9,00 ja lukuaineet 9,16.

      • Keskiarvoja...

        Kiitti vastauksest :) Enkä todellakaa tiiä miten sen sain :D nii ja oon muute tyttö...


    • Tokalainen

      Noo, itel taitaa olla kaikki kurssit (45 kpl) ka. 9.5 tuntumassa ja kaikki aineet 9.6 :---) Lukion tokalla.

    • hesaneiti.

      Itsellä oli lukuaineet 9.33, kaikkien aineiden ka:ta en laskenut mutta se on vähän alhaisempi. Olen ysillä ja ainakin yhden numeron yritän parantaa kevääksi, on kuitenkin päättötodistus. Ja AP jatkahan samalla linjalla koulun loppuun :D

    • Laguz98

      Mun ka oli 9,3 (kaikkien aineiden siis) eli ihan tyytyväinen olin :D

    • asdfghjklöä

      mun oli 7.58 kaikista aineist, repikää siitä.

      • ouu

        Oon 14v tyttö. Keskiarvo oli 7.2;)


      • =D

        7.5


    • moikkalis

      Mul oli 6,8 repikää siitä kaikkien ka vaik mul oli 3x10

      • :)

        Mul oli 8.3 ja oon 6 :)


      • Anonyymi
        :) kirjoitti:

        Mul oli 8.3 ja oon 6 :)

        oot matti huuskonen.


    • minävain....

      Oon kasilla, ja keskiarvo ilman käyttäytymistä on 8,5. Käyttäytymisellä 8.5333....
      Olen hyvin ylpeä, ei yhtään kutosta ja sain ekat kymppini.

      • keskiarvoo ei lasketa käyttäytymistä, vaan aineet.. :Dd Mut whatever, mun KA oli 9, ja oon 6lk. :)


    • --

      Oon seiskalla, ja keskiarvo kaikista aineista 8,33 ja lukuaineet tasan 9. Vaikka tuo on loppupeleissä hyvä saavutus, oon hiukan pettyny koska kutosen kevättodistuksesta ka tuli alaspäin melkein puolella numerolla. Tosin se on varmasti täysin normaalia, että seiskan eka tokari on ihan erilainen ku kutosen viimene.

    • 67657

      vittu älkää lesoilko noilla paskoilla arvosanoillaan saatanan juustot :D keskiarvo siis 8

    • Mävaanjooheh

      Mul oli 8,25 kaikista :-----------------D ja oon ny 8lk.

    • cadc a d

      MULLON 5/5

    • jepjep

      Mun kaikkien aineiden keskiarvo on 8.7 ja oon ny 7lk.

    • .,.

      mul oli kaikkie aineide keskiarvo 9.5,, ja oon 6 luokall

    • tyyyyyyyyttö

      lukion 2 luokalla ja jotain 9,45 :)

    • 13 + 3

      kaikkien keskiarvo 8.9 :) oon seiskalla, enkku! ja kemia kymppi. ja kuvis ysi jes! ois aika mahtava saaja kuviksesta kymppi, pittää kai vaan nytte yrittää vielä enemmän, vaikka ei se ookkaan mikää kaikista tärkein aine mut mulle itelle kyllä tärkee(:

      • dammit!!

        6.1 wuhuuu!!!


      • <3<3<3<3<3<3
        dammit!! kirjoitti:

        6.1 wuhuuu!!!

        7.3 oon kasil :)


    • TyttövainJT

      KA oli 8.5 :) Seiskalla olen

    • 7.0. tosiaa oli viime vuon 9.3 pitää alkaa nostamaa!

    • Uusimaalainen16v

      Todistuksen k-a tällä hetkellä 8,454545...

      Ja luokka on lukion eka.

      (Yläasteella k-a oli 9,5)

    • 7 luokkalainen

      Mulla oli kutosella ka 8.2. Nyt seiskan joulutodistuksessa se on 9.0.

      Joo-oo, numerot muuttuu yläasteelle mentäessä:)

    • hfgfdsd

      mulla oli jotai 7.2 tai 7.3 ja oon seiskalla

    • 11+17=9000

      7.16 pistäkää paremmaks :D

      • 1+0=<------------3

        Kaikki aineet 6,97865. Ja lukuaineet 6,25 et revi siit


    • 77777777777777766666

      Mitäköhän vittua teet tulevaisuudessa 8. luokan joulutodistuksella? Paperia saa kaupastakin ettei sillä tarvi persettä pyyhkiä

    • !!

      8 luokan jouluna oli pohjanoteeraus 5,8:DDD

    • Jone--

      Hahha ei vittu itekki oon nyt kasil ja joulutodistuksen keskiarvo oli huikee 6,9 ja lukuaineet tasa 6 :D vois panostaa

    • vielä vähän parempi

      viime vuon tais olla jotai 8,1 ja nyt 8,6. oon kasil. sama vauhtia ku parannan nii pääsenparin vuoden pääst siihe lukioon johon haluun.

    • Yeah, sure.

      Pics or it didn't happen.

      Epäilen vähän, että tommosella hymiöhomolla on 9.9 keskiarvo.

      • James-95

        Tuskinpa sitä on niin vaikea saada. Minulla oli päättötodistuksessa lukuaineiden ka 9.4. Tuli luettua 2-4 kokeeseen 9. luokan aikana. Eli riittää, että tekee läksyt ja kuuntelee tunnilla niin, että ymmärtää asiat.


    • jaskakerala

      Vittu missäköhän katuojassa tuun elämään ku toisilla on noin hyvät keskiarvot?
      mun ka vittu 6,5 siis vittu 6,5... ei saatana, onko mun elämässä ees mitään järkeä? en tuu saamaan ikinä opiskelupaikkaa ja vittu mätänen omaan paskaani

      • Pää pystyyn

        Panosta ysiluokan päättötodistukseen, 7. ja 8.luokan todistuksia ei käytetä mihinkään hakuihin yms. Ja vaikka pääsisitkin nyt jo yläasteelta etkä pääsisi mihinkään kouluun, voit yrittää hakea kymppiluokalle, siellä nostetaan päättötodistuksen arvosanoja. Älä stressaa, mikään ei ole vielä menetetty! :)


      • girlllll
        Pää pystyyn kirjoitti:

        Panosta ysiluokan päättötodistukseen, 7. ja 8.luokan todistuksia ei käytetä mihinkään hakuihin yms. Ja vaikka pääsisitkin nyt jo yläasteelta etkä pääsisi mihinkään kouluun, voit yrittää hakea kymppiluokalle, siellä nostetaan päättötodistuksen arvosanoja. Älä stressaa, mikään ei ole vielä menetetty! :)

        ysiluokan kaikkien aineiden keskiarvo 7.8


      • girlllll
        girlllll kirjoitti:

        ysiluokan kaikkien aineiden keskiarvo 7.8

        numeroita on todistuksessa laidasta laitaan.. pari kutosta, muutama kymppi ja siltä väliltä :D


      • James-95
        Pää pystyyn kirjoitti:

        Panosta ysiluokan päättötodistukseen, 7. ja 8.luokan todistuksia ei käytetä mihinkään hakuihin yms. Ja vaikka pääsisitkin nyt jo yläasteelta etkä pääsisi mihinkään kouluun, voit yrittää hakea kymppiluokalle, siellä nostetaan päättötodistuksen arvosanoja. Älä stressaa, mikään ei ole vielä menetetty! :)

        8. luokan numerot vaikuttavat päättötodistukseen.


    • jaskakerala

      Niin vaikuttavat, nimittäin päättötodistuksen keskiarvoon... Mitäköhän ala-astelaisia täällä liikkuu? Ja kuka vittu luulee et käyn kymppiluokan, vetäkää käteenne.

    • fsa2134

      6-7 en muista tarkkaan

    • 1323223232232323

      6,8 ei hän sitä

    • Hgdjk

      Mulla oli aika huono , tippu viime vuodesta . Nyt 8,7 ja viime vuonna 9,0 .

      • Jkl v! Öjönx

        Mulla ka on 9-.
        Siis 5 lk jouluna.


      • koululainen<3

        Ei se oo ees huono keskiarvo. Vähä just hyvä.


    • sinäkakapää

      Katsos kun muilla ihmisillä on elämä (:

      • James-95

        Katsos kun muut ihmiset haluavat parempi palkkaisen elämän.


    • silleeeee

      mul oli 5 luokan jouluna 8,3

    • koululainen<3

      Mä oon nyt 5lk ja keskiarvo oli 8.4 (kaikki) 8.8 (taideaineet) ja 7.98 (lukuaineet) ihan hyvä todistus, mut sen englannin vois nostaa siit 6 vai 7 tai 8. Kevääl aion oikeesti zemppaa!!!! Haluun enkun 6 sirtyy 7, kuvis 8 sirtyy 9, liikka 9 sirtyy 10, tekninen 9 siirtyy10 ja fyke ja kemma 8 siirtyy 9 sit ois tosi hyvä tai semmonen et kelpais... Tähän pyrin

      • koululainen<3

        piti kirjottaa englannin vois nostaa siit 6 VAIKKA7 tai8


    • joku jonne varmaanki

      keskiarvo 8,3. olen poika viidenneltä luokalta

    • -97

      Ysi luokkalainen poika ja KA:8,23. Lukuaineet:8,6.

    • trallalalalalal

      Lukuaineiden KA tasan 9 ja oon tosi tyytyväinen! Kaikkii aineita en ees haluu laskee, koska vedin melkein kaikista taito- ja taideaineista kutosen, mukaan lukien köksä. Ja ysillä oon :)

      • tyytyväinen

        nelosella. Ja tuli kasista ylöspäin eniten ysii ja kymppi. Pari hyvä ja kiitettävä tekstii.


    • tadaa123456789

      Sain saman kuin keväällä, eli 8.72

      • MIE

        Sama kuin aina= 10.0:):)


    • Yoloooo

      Mikä vitun ydinfyysikkojen salanen liitto tääl keskustelupalstal on ku kaikki saa yli 9 keskiarvoi. Haistan kusetusta ilmassa.

    • dafuuuuu

      lol oonko mä ainoo kuka sain alle 7 keskiarvoon? Mitä vittua miulla oli 6.7 ja oon ihan vitun ylpee itestäni ku ootin jtn vitosta :DDDDDDDD

    • siukkuashley

      8.25,tyttö,7lk

      • Pettynyt olen

        8.3, tyttö, 4lk ;)


      • Badass :o
        Pettynyt olen kirjoitti:

        8.3, tyttö, 4lk ;)

        Riman yli 6.5. käyttäytyminen = 6.475

        7lk, yli 120h poissaoloa lintsattuna Poika.


    • 8.00 tyttö 9lk

    • 9lk kevät

      puolivuotta aikaa alustaa elämää paremmalle tolalle.
      kannattaa sittenkin yrittää.

      • ShettisLovesYous

        Tiiän, että joulutodistuksista puhutaa, mut kun kevät-toikkari on nyt ajankohtane:
        KA: 9.25 (12numeroo, joista 3 kymppiä ja loput ysejä), oon 5lk tyttö :)


    • dwdd

      Miten vitus ootte noin hyviä??

      Oon jo amiksen kolmatta lopettamas mut mul oli 9 luokan oäättärin ka. 6.7 ja täysillä yritin... Liikunta, kuvis, tekninen nosti KA. Lukuaineista suurin osa 5-6

    • Jyynäri

      Kevät tokari keskiarvo oli 6lk. 9,0 ja lukuaineitten 9,43.

    • 7lkpoikq

      Heitämpä huvikseni tänne oman kevättoikkarin eli lukuaineet 9.3 ja kaikenkaikkiaan keskiarvo 8.7

    • 9.5lukuaineet9.3

      Teb

    • gjeee

      No tietysti 10.666 :) no kun vaan oliski. Vitosen kevättodistuksessa keskiarvo 8.7 Joulutodistusta vielä odotellessa. (olen nyt siis kutosella) kun vaan kuvis on kymppi ja matikka ei oo laskenu seiskasta alaspäin niin elämä menee hyvin.

    • Wertuerss

      Lukion ekalla, keskiarvo noin 9,4.

    • Anonyymi

      Joo Siis Oon Nyt Vitosella, Eli En Oo Saanu Vielä Todistusta, Mut Nelosen Keskiarvon Mä Muistan 100%, Ja se Oli Tasan 9,4, Ihan Tyytyväinen Oon:)

    • Anonyymi

      en tiiä vielä vielä viikko niin saadaan joulutodistukset mutta luulisin jotain 9,3 ja oon nelosella

    • Anonyymi

      Kirja-aineet 10
      Ja kaikki aineet 9.7

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe