Yksinkertainen kysymys, pyörittääkö tämä Acer Predator G3610 Intel Core i7-2600 tietokone FSX lentosimulaatio pelejä max grafiikoilla ja ominaisuuksilla? Tai pyörittääkö tämä yleensäkään mitään isompia pelejä? Tällä hintaa 990e, onko sen arvoinen? Paketti koneen ostan sen olen päättänyt jo. Mutta siis pyörittääkö tämä???
Acer Predator G3610 Intel Core i7-2600
12
1133
Vastaukset
- utfyhtgfujtr
" Prosessori: Intel Core i7-2600
Välimuisti: 8 Mt
Piirisarja: Intel H67
Keskusmuisti: 16 Gt
Muistin väylänopeus: DDR3-1066
Kiintolevy: 1 Tt SATA, 7200 rpm
Näytönohjain: nVidia GTX550 Ti, 1 Gt muistilla"
Eli näin. Prossu on tod. hyvä, muistin määrä on tod. hyvä,, mutta mutta, näytönohjain on hiukan pullonkaula muuhun rautaan nähden. Joku GTX 560 tai 570 pyörittäisi kaiken mutta 550 on siinä ja siinä, en siis uskaltaisi luvata mitään max grafiikoita ja resoja uusille peleille,, saattaa pyörittää kuitenkin ehkä jotain 15-20fps , mutta yli 30fps vaaditaan jotta voi sanoa että pyörii sujuvasti.
Harmi ettet halua itse kasata konetta kun tuolla 1200€ saisi aika rajun pelikoneen itsekasattuna jossa olisi tuo core i7 2600k ja esim radeon 6970 tai GTX 570, tai ehkä jopa GTX 580.- utfyhtgfujtr
Hmm.. siis netanttilassa tuolla oli hintaa 1200€ , mutta kyllä siis tuolla 990€.kin saisi paremman jos itse kasaisi...
- hieman pihalla
Kiitos vastauksestasi!
"Asiantuntija" sanoi minulle että jos näytönohjaimen muisti on se 2 GB niin se pyörittää sitä täydellisesti ja tuossa koneessa on 1GB näytönohjaimen muistia ja 4GB jaettua muistia, en sitten tiedä mitä eroa sillo jos se muisti on jaettua mutta siis tämä näytönohjain ei esimerkiksi toimisi hyvin Bf3 kanssa? - pena53464
hieman pihalla kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
"Asiantuntija" sanoi minulle että jos näytönohjaimen muisti on se 2 GB niin se pyörittää sitä täydellisesti ja tuossa koneessa on 1GB näytönohjaimen muistia ja 4GB jaettua muistia, en sitten tiedä mitä eroa sillo jos se muisti on jaettua mutta siis tämä näytönohjain ei esimerkiksi toimisi hyvin Bf3 kanssa?Vanha viesti mutta kyllä tolla gtx 550 pyörii maxeilla, kaveri vetelää ultra graffoilla bf3:sta ja näyttis gtx 460
- tietokone nörääjä
Tuo näyttis on vanha ja paska, ja se muistin määrä ei meinaa paskan mitään näytönohjaimissa , ainut mihin se vaikuttaa on että jos sulla on 3 näyttöä kiinni konees niin silloon näyttikses on hyvä olla se 2-3 GB muistia .
Isoon juttu näytöön ohjaimessa on näyttiksen nopeus MHz ja muistiväylä , nuo " asiantuntijat " ei tiedä mistään mitää tai sitte ne yrittää vaa saada myydyksi huonoa kamaa . Jos ostat näyttiksen jossa on vaikka " HUIMAT 4 GB " muistia et silti pakosti voi pelata edes vanhoja pelejä high graffoilla esim WoW tai vastaavaa.
Eli osta kone jossa vähintään GTX 560 TI sillä pitäisi pystyä pelaamaan hyvin , mitä olen kuullut niin sillä voi pelata Battlefield 3 high - ultralla ja bf3 on yksi vaativimpa pelejä tällä hetkellä.- Fernandoalonso
Hahhaa FSX peliä Pyöritti vanha koneeni jossa AMD Athlon 64 3500 kaikki full ja näyttis geforce 6600 ei edes lagannu
- Pakettikoneet kusee!
Pakettikoneet on aina paskoja..
Saahan sitä ostaa jos haluaa huonon koneen kalliilla..
Jos et itse kasaa, tämä on paras mitä suomesta tonnilla saa
http://www.silentrig.com/product/2160/tonnin-pelikone--la-silent-rig-sis-win7
Paljon parempi prossu, parempi näyttis, laadukas kotelo,virtalähde,kotelo ja emolevy - fatkoja..
Hehheh, kylläpä täällä on tietävää porukkaa tietokoneista. Kyllä toi kyseinen Acer Predator G3610 pyörittää BF3 aivan helposti normi grafiikoilla (ellei jopa smoothisti high?). Kyseessä on kumminkin peleihin rakennettu pöytätietokone.
Tässä todistekin 1. Miten kone pyörittää BF3 high asetuksilla KUN Fraps on päällä:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYrnL9uzizo
ja tässä todiste näytönohjaimen hyvyydestä:
http://www.youtube.com/watch?v=nYtsk0gE_0g
Joten pojatpojat..
JA. ÄLÄ. IKINÄ. KYSY. MITÄÄN. TIETOKONEISTA. TAI. NIIDEN. TEHOISTA. SUOMI24. FOORUMILLA. :) - ugga pugga
FRAPS oli ehkä videossa päällä mutta framerate puuttui. Frapsilla kuvatessa framerate jää pois, screenshotteihin fraps osaa sen lisätä. Mutta veikkaisin että pienestä nykimisestä päätellen ffps pyöri noin 15-25fps. Niin ja asetuksissa yksi raskaista reunanpehmennyksistä oli "nein" eli pois päältä. Eli kyse ei ollut edes max asetuksista. Mutta kyllä, kyllä tuo predator pyörittää pelejä kun tosiaan tinkii kuvan laadusta.
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASG3620003/acer-poytatietokone-aspire-predator-g3620 PYÖRITTÄÄKÖ BF3 ULTRA GRAFFOILLA ?
- ugga pugga
Ei ainakaan kiitettävästi. Luulen että paikka paikoin saattaa päästä johonkin 20fps. ,Muutoin 10fps tai allekin.
- syanmed moussa ahmed
Mulla olla tuo tietokone se pyörittä bf4 super asetukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740