Sissi, Veikko ja ??

SissiJaVeikko

Hei! Meidän perhe on ollut yhden lapsen laajempi tapaninpäivästä asti! Tyttövauvamme on vailla nimeä, ja ajattelimme, että täältä saisi ehdotuksia :D
Mieheni suvussa kulkevat nimet Sisko ja Veli, joka sukupolvella on meihin asti nämä nimet olleet. Minusta se kuitenkin on omastamielestäni hiukan hassua, että suvussa on monta samannimistä.
Meillä on ennestään kaksi lasta, jotka ovat tämän sukupolven esikoisia. Kiersimme "nimisääntöä" antamalla pikkuisille nimet Sissi ja Veikko, jotka ainakin omasta mielestäni ovat suloisempia kuin Sisko ja Veli.
Haemme siis samantyylistä, sisarusten nimiin sopivaa nimeä. Sisarukset ovat siis
Sissi Anna Sofia (4v) ja Veikko Ossi Viljami (2v)

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

      Tytti Ella Olivia

      • mun list...

        Jep. Tytti ja Mimmi tuli minullekin ekaksi mieleen. Sissi on lempinimimäinen niin siksi laittaisin toisellekin tytölle saman tyylisen.

        Tytti
        Mimmi
        Senni
        Salli
        Lilli
        Jessi
        Janni
        Tessa
        Hinni
        Helle
        Helli
        Sella
        Jutta
        Jatta
        Nitta
        Kukka
        Nuppu
        Malla
        Mette
        Vella


      • mun list...
        mun list... kirjoitti:

        Jep. Tytti ja Mimmi tuli minullekin ekaksi mieleen. Sissi on lempinimimäinen niin siksi laittaisin toisellekin tytölle saman tyylisen.

        Tytti
        Mimmi
        Senni
        Salli
        Lilli
        Jessi
        Janni
        Tessa
        Hinni
        Helle
        Helli
        Sella
        Jutta
        Jatta
        Nitta
        Kukka
        Nuppu
        Malla
        Mette
        Vella

        Hanne unohtui


      • ....
        mun list... kirjoitti:

        Jep. Tytti ja Mimmi tuli minullekin ekaksi mieleen. Sissi on lempinimimäinen niin siksi laittaisin toisellekin tytölle saman tyylisen.

        Tytti
        Mimmi
        Senni
        Salli
        Lilli
        Jessi
        Janni
        Tessa
        Hinni
        Helle
        Helli
        Sella
        Jutta
        Jatta
        Nitta
        Kukka
        Nuppu
        Malla
        Mette
        Vella

        Pari saamelaista nimeä vielä
        Bigga
        Sunna
        Solla
        Nanna
        Magga
        Tella
        Linne
        Delle


    • sisiliskosisko.

      Ninni Ella Neelia
      Iitu Emma Ilona
      Hilla Iida Helmiina
      Peppi Iisa Pauliina
      Unna Liina Ulriika
      Lilli Hanna Lyydia

    • SissaJaVeikko

      Kiitos ihanista ehdotuksista! Näistä etunimistä pidin:
      Tytti
      Senni
      Lilli
      Jessi
      Mette
      Linne
      Ninni
      Hilla
      Peppi

      Näistä koknaisuuksista pidin:,
      Ninni Ella Neelia: Ilman Neeliaa, mutta Ninni ja Ella kivoja, Ella vain toiseksi nimeksi, Ninni etunimeksi
      Hilla Iida Helmiina: Helmiinaa ei, mutta Hilla ihana ja Iida perinteinen ja kaunis
      Peppi Iisa Pauliina: Peppi kiva, Iisa ja Pauliina myös. Jotenkin tuo iisa ei kuitenkaan sovi, mielummin Peppi Iida Pauliina
      Tytti Ella Olivia: ;D

      Pyörittelemme nyt näitä päissämme, mutta otamme lisää ehdotuksia vastaan :)

    • Täti

      Tytti tuli minullekin ensimmäisenä mieleen, ja se on mielestäni jo ehdotetuista vaihtoehdoista paras.
      Tytti Ella Olivia on kiva yhdistelmä :)

      • tyttötytti

        Mä oon Tytti myös :)


    • Minä muuttaisin Tytin nimeksi Titti... Eräässä telkkariohjelmassa oli kerran sen niminen tyttö, ja minusta kuulostaa ihan kivalta nimeltä :) Kokonimeksi siis:
      TITTI ELLA OLIVIA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe