Kun tarkastaa päivitykset, tuleeko päivitykset myös niihin lisäosiin jotka ovat sillä hetkellä pois päältä? Vai pitääkö pistää päälle ja sitten tarkastaa päivitykset?
Firefoxin lisäosien päivitys
6
112
Vastaukset
- hjhjhhhh
Ei, Kyllä. Kyllä.
- 4+14
kaikkiin haetaan päivitykset, käytöstä poistaminen ei siihen vaikuta mitenkään. eli ei tarvitse ottaa lisäosaa käyttöön päivittämisen ajaksi.
ensimmäinen vastaaja on ylilaudan ääliöitä. - hjhjhhhhh
Kaada ittelles vaan ja vedä ittes jojoon.
Ei minun FF:ni ainakaan asenna ilman lupaa päivityksiä, kuten ei muutkaan ohjelmat koneillani.- 4+14
ei minunkaan asentele automaattisesti, mutta kaikkiin lisäosiin se tarkistaa saatavilla olevat päivitykset, kun klikkaan check for updates. ei se jätä tarkistamatta päivityksiä käytöstä poistettuihin lisäosiin.
- hfhfhhhh
4+14 kirjoitti:
ei minunkaan asentele automaattisesti, mutta kaikkiin lisäosiin se tarkistaa saatavilla olevat päivitykset, kun klikkaan check for updates. ei se jätä tarkistamatta päivityksiä käytöstä poistettuihin lisäosiin.
Minulla ei ainakaan sisälly pois päältä olevaa lisäosa "tarkasta ovatko asennetut liitännäiset ajantasalla" tarkistukseen. Sen sijaan päivitysnappi on tuossa oikealla puolella, ja siitä en tiedä mitä se tekee kun suorittaa lisäosien päivityksen.
- Nassir Von Saunabad
hfhfhhhh kirjoitti:
Minulla ei ainakaan sisälly pois päältä olevaa lisäosa "tarkasta ovatko asennetut liitännäiset ajantasalla" tarkistukseen. Sen sijaan päivitysnappi on tuossa oikealla puolella, ja siitä en tiedä mitä se tekee kun suorittaa lisäosien päivityksen.
Sama juttu täällä. Yleensä päivityksen yhteydessä ilmoittaa vaan niistä lisäosista jotka on käytössä, että päivitetäänkö ne vai otetaan pois käytöstä. Hyvä näin, sillä joillain voi olla aivan turhia lisäosia päällä ja tässä kohtaa ne on hyvä ottaa pois käytöstä. Mullon esim. se pakkotyrkky netframeworkin joku kikkare otettu pois turvariskinä päältä, ei siihen mitään päivityksiä koskaan ole tarjottu tai edes päivitetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760