mitäköhän sulle kuuluu?
T,,,,i
29
345
Vastaukset
- t..i
odottelen vieläkin sulta viestiä ja luen horoskooppeja; kuulemma yhdessä pystyttäis ihmetekoihin! :)
- minä
ihana kuulla susta :)
- t..i
niin sustakin! Missä oot ollut? ei oo kuulunut. Itekin ollut vähän väsy eilisestä juhlimisesta. koska pyydät mut kylään?
- .
ihastuitko ?
- t..i
ai mä vai? eilen vai? no en tod.!!! Loppupeleissä oli aika tylsää, ku sä et ollu siellä. kavereita oli ihan kiva nähdä, mutta muuten Ihan turhaa touhua. kyllä sä voit olla sopivasti omistushaluinen mua kohtaan. mua naurattaa se, ku et ymmärrä, että haluun vaan sua enkä muita. itse asiassa mä oon ihan yhtä mustis susta, vähän omistushaluinen.
- minä
Sitten kun asun sua lähempänä. Voih nyt olen melko kaukana.Pyytäsisin sut koska vaan kylään :) Kyllä veit jalat altani :)
- t..i
no muuta lähemmäs sitten äkkiä! ei tässä oo koko elämää aikaa odotella.
- minä
tulen joskus keväällä..voi siihen on vielä aikaa. Ei jaksais niin kauan...odottaa.
http://www.youtube.com/watch?v=FYsZU52upPs- t..i
mikset sä aikaisemmin tuu?
- minä
mulla alkaa työt siellä tossa keväällä..
- t..i
munko takia sä tänne tuut töihin? mistä sait duunia? mites sun opiskelut?
- hassua
Onks tää ketju yksin puhelua?
- minä
ei ole...
- I love myself
Kiva vuoropuhelu itten kanssa :)
"mitä sulle kuuluu"?
"kiitos hyvää, on vähän tylsää, entä sulla"?
"no jaa, päivä on mennyt aika nopiasti etten
oo kerinny tylsistyä"
"mitä huomenna"?
"sitä samaa, olen täällä, ootko sä"?
"joo" :D - minä
tiedän miten saan sut iskettyy...sen jälkeen en pääästä sua koskaan pois!
- t..i
no ei oo hirveen vaikeeta hänelle :)
- minä
en sun takia ihan muuten vaan.Kouluun meen takas syksyllä. Sieltä samasta sain töitä missä olin viimeksiki..
- t..i
viimeeksikin? eks siitä oo jo aikaa? missä sä asut?
- minä
on siitä aikaa jo pari vuotta. Nykysin pohjosessa..:(
http://www.youtube.com/watch?v=xuJXzl5cdxc&NR=1&feature=endscreen- t..i
tarkoitin, että missä sä täällä asut? vai mun luokseko haluat?
- minä
t..i kirjoitti:
tarkoitin, että missä sä täällä asut? vai mun luokseko haluat?
olet niin hassu!!! No en kai nyt sentään ihan sinun takia muuta. Pohjonen alkaa kyllästyttää. Mukava vaihtaa maisemaa.Sinä olet ripaus sitä !! ;)
- t..i
en tainnut olla se sun kaipaama leijonaharja, mutta sairaan hyvän biisin pistit! Kiitti siitä. ja sitten kun saat surffipojan pois mielestäsi ni etsi mut!
- minä
Miten sun opiskelut? joko sä valmistut?
- minä
mietin et onkohan sulla vielä se söde leijonanharja? surffitukka...? :)
- nainen...
No otapa suoraan yhteyttä ja kysy äläkä höpise siinä.
- minä
Hetken ehdin jo ajatella että siellä toisessa päässä on Taavi!
- ihmeellistä,,,
Ei voi olla totta,täällä todellakin ON Taavi :o
- minä
voi jipii :))))))
- minä
meidän on nyt aivan pakko kohdata....tämä on vuosisadan tarina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050