latailin uuteen N8-puhelimeen kaikki saatavilla olevat päivitykset pc-suiten kautta, päivitys näytti toimivan moitteetta mutta kun aloin käyttää puhelinta, siihen tulee jo pin-kyselyn aikana "Järjestelmävirhe" ja siitä pääsen avausnäyttöön asti mutta kun painan valikkonäppäintä niin tuo virhe tulee uudestaan.
Olen jonkin verran tässä yrittänyt etsiä ratkaisua googlettamalla mutta mutta eipä oikein löydy, muuta kuin ehkä palautus tehdasasetuksiin.
Asensin jo laiteohjaimet uudelleen, siinäkin tuli joku virhe lopussa mutta toinen yritys myöhemmin onnistui, mutta valikkoon ei pääse, tulee vain tuo Järjestelmävirhe.
Olisiko vinkkejä?
N8 valikko-ongelma
7
234
Vastaukset
- Unofficial vapunen
Minäkin sanoisin, että tee se palautus niihin tehdasasetuksiin.
- noksun romut
heitä noksulla vesilintua ja osta androidi
Puhelimen resetointi auttaa yleensä asiaan. Sinun kannattaa myös poistaa se PC suite ja asentaa uudempi ja parempi Nokia Suite täältä: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/lataukset/
- Noksu ...
minulla on uusin nokia suite asennettuna.
Ilmeisesti minun pitää kokeilla sitä kolmen sormen buuttausta koska en pääse valikkoon. Siitä vain peloteltiin jotta samalla saattaa menettää jotain, esim karttasovelluksen. Jos sen menettää niin voikohan sen ladata takaisin ilmaiseksi?
Karttasovelluksen pitäisi säilyä, mutta kaikki päivityksen poistuvat, eli ne pitää asentaa uudelleen. ( Ei koske Symbian 3 käyttisversion päivityksiä). Karttasovelluksen voi asentaa uudestaan, jos se poistuu.
- noksu ...
tein nyt sitten sen "hard resetin" eli "soitin" numeroon *#7370#
ja nyt pelittää taas, kaikki kuvat tosin katosivat ja musat paitsi ne jotka olivat muistikortilla, mutta otin kaikesta onneksi varmuuskopiot aiemmin joten ne ovat palautettavissa.
Uskaltaakohan tuota enää päivittää, menee varmaan samaan juntturaan? Ja miksi päivityksenä tarjotaan Annaa vaikka Belle on se uusin? Uskaltaa kyllä päivittää. Puhelin tarjoaa Anna päivitystä, jos et ole sitä vielä aikasemmin asentanut. Belle päivitys ei ole vielä tullut vanhemmille Symbian 3 laitteille ( Kuten N8/E7). Itselläni ei ole tullut yhtään virhettä vaikka olen asentanut kaikki päivitykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740