"Alakerta kuluu"...

Auts!

Tää on vähän omituinen juttu, mutta kerronpa kuitenkin.
Mulla on sellainen ongelma tullut nyt kun on tyttöystävä ja harrastetaan melkein joka päivä seksiä, joka päivä ainakin sormipeliä, ni alapää on alkanut oireilemaan "liiasta käytöstä":(
Se on punainen ja kosketusarka.Kävellessäkin sattuu vähän.En kehtaa mennä gynelle, ujostuttaa syy miks se on kipeä.Tyttis tykkää hirveesti klittojen hinkkaamisesta yhteen, mut en enää kykene siihen.Onks kellään ollut samaa ongelmaa ja millä voiteella alapään saa nopeesti kuntoon ja miten sen saa pysymään kunnossa?
Jotkut liukkaritkaan ei sovi mulle, vaan huomaan alapään ärtyvän niistäkin.
Mitään sukupuolitautia mulla tuskin on.

13

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+5

BEBANTHEENIA! tai sit lopetat sen pillun hinkkaamisen.

• 11+3

Ei kai se gynekään tohon paljon muuta voi sanoa, kuin että anna alapään olla rauhassa niin kauan että iho paranee. Paitsi tietysti jos sattuukin oleen kyse jostain muusta, mutta kertomasi perusteella se tosiaankin on vain kulunut käytöstä. Siihen ei valitettavasti auta muu kuin aika. En ainakaan heti tiedä mitään sopivaa voidetta tuohon. Muutama päivä ilman hankausta, ja sitten sen mukaan seksiä miten iho kestää. Tottakai se iho hiljalleen paksuuntuu ja tottuu. Vähän sama reaktio kun käyttää sandaaleja alkukesästä, ensin iho hankautuu ja kipeytyy, mutta ajan myötä sen saa hiljalleen totutettua.

Jos muutaman päivän "lepo" ei auta, niin kannattaa sitten tutkituttaa ettei ole kyse mistään muusta.

• ...

Ei tuohon auta muu kuin aika. Anna nyt sen alakerran levätä vähän, liukkarit ja kaikki kosmetiikka ja varsinkin sellaiset joissa on tuoksua ja ph arvo eri kuin iholla vain ärsyttää sitä enemmän. Älä pidä kireitä vaatteita äläkä pese liian usein. Eli väljät vaatteet, mieluiten välillä ilman pikkareita, jotta ne eivät hankaa. Pesuaineeksi sellainen, missä on sama ph kuin iholla. Valitettavasti esim. hiivatulehdus voi tarttua kumppanilta (ei varmaan kovin yleistä, mutta mahdollista), esim. se klittojen hinkaaminen yhteen saattaa sen aiheuttaa.

• hoituu12

vesipesu ,bepanthen ja paranemisaikaa, sillä se hoituu :)

• Jalat ristiin!

Jalat ristiin ja tyttistä sormille jos yrittää alakertaan!

Kai sä sille oot sanonut että suhun sattuu?Ei kai se silloin edes haluais, tai mä en ainakaan haluis jos kultiin sattuis!

• acza

Kuulostais allergiselta reaktiolta... esim. liukasteesta, käsirasvasta, tai jos sun tyttis käyttää vaikka jotain voiteita itteensä.

• ...

Hiiva? Voi yhtäkkiä oireilla ns. kovassa käytössä, vaikka ei olisi aiemmin vaivannut.

Anna paikkojen levätä ja ilahduta sillä aikaa vaikka vain tyttöystävää, jos et muuten jaksa olla ilman.

• naisrunkkari

Oudolta kuulostaa. Ei oo itellä ollu koskaan vastaavaa ongelmaa, vaikka joskus sinkkuaikana tuli tyydytettyä itsensä välillä kolmekin kertaa päivässä. Veikkaan sinulla olevan jonkinlainen tulehdus/ ärtynyt iho erilaisten liukkareiden, saippuan tms käytöstä johtuen.

• Catsy 666

Kuulostaa provolta.

• Auts!
        Catsy 666 kirjoitti:

Kuulostaa provolta.

Niin varmaan joo kuullostaaki!
        Jos mun p***u on kipee, niin tottakai se on provo!

• Pissispaljastin
        Catsy 666 kirjoitti:

Kuulostaa provolta.

Catsy666 on provo jyväskylästä.

• SatuTäti2222

Tummelia.Hajurako.

• afwaearg

Itselläni sellainen kuin ceridal auttoi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe