ihastunut..

ja puutteessa...

Tässä alkaa mennä jo himot ja tunteet sekaisin..... Oon ollut tässä kovassa rakastumisen huumassa (yksipuolisessa) jo viime keväästä asti.
En osaa tai pysty ajattelemaan ketään muuta kuin häntä, eikä kukaan muu luonnollisestikaan kiinnosta. Tästä on seurannut se että oon ollut selibaatissa viime keväästä asti.....

Monta kuukautta on mennyt niin että kun vain ajattelenkin häntä niin tässä on pikkarit märkänä...tai kaupungilla ohitse kulkee ihminen joka tuoksuu samalta kuin hän -> sama vaikutus....vain siis ajatuskin hänestä saa mut todella kiihottuneeseen tilaan, mutta vain ja ainoastaan hän.

Huh huh...enkä tiedä miten helpottaa tilannetta. Ei sekään pidemmän päälle toimi että runkkailen itseäni joka päivä häntä ajatellen....mutta tällä hetkellä en pystyisi kiihottumaan kenestään muusta ja häntä en saa!

12

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkö mä sanoin?

sanoinko mä sulle niin?

• ja puutteessa..

en tiedä mutta näin se asia tuntuu olevan. en tässä naisena osaa tämän enempää jallitella kun tuntuu niin vaikealta.

En tiedä haikailenko tässä enää enemmän rakkaussuhteen perään vai kunnon panon!

• niinkö mä sanoin?
        ja puutteessa.. kirjoitti:

en tiedä mutta näin se asia tuntuu olevan. en tässä naisena osaa tämän enempää jallitella kun tuntuu niin vaikealta.

En tiedä haikailenko tässä enää enemmän rakkaussuhteen perään vai kunnon panon!

oot sä taas niitä ihastujia, ku ei anna ymmärtää vaikka tekis mieli antaa?

jos ei muuta, niin saat hyvän hinnan noista pikkareista viakka eBay:ssä.

Et oo ainut, ketä vähän panettais, etenkin tänään.

• ja puuttessa..
        niinkö mä sanoin? kirjoitti:

oot sä taas niitä ihastujia, ku ei anna ymmärtää vaikka tekis mieli antaa?

jos ei muuta, niin saat hyvän hinnan noista pikkareista viakka eBay:ssä.

Et oo ainut, ketä vähän panettais, etenkin tänään.

ehkä sit noin.

Mulla tää on kestänyt jo kuukaustolkulla....vaikeeks käy, mutta kiitti hei eBay-vinkistä:)

• niinkö mä sanoin?
        ja puuttessa.. kirjoitti:

ehkä sit noin.

Mulla tää on kestänyt jo kuukaustolkulla....vaikeeks käy, mutta kiitti hei eBay-vinkistä:)

mikset sä anna ymmärtää? et sä osaa vai uskalla? onks sulla jotain traumoja menneisyydessä ja sen takia pelkoa itseä kohtaan? Pystyisit sä mitenkään antaa ymmärtää, ku panettais muakin?! :) Siinä sulle lisää vinkkiä.

• ja puuttessa...

mikset sä anna ymmärtää? et sä osaa vai uskalla? onks sulla jotain traumoja menneisyydessä ja sen takia pelkoa itseä kohtaan? Pystyisit sä mitenkään antaa ymmärtää, ku panettais muakin?! :) Siinä sulle lisää vinkkiä.

onkohan vähän sit molempia, siis osaamisen ja uskalluksen puute. .silloin kun en toisesta ole satavarma. ja niitä tilaisuuksiakaan ei nyt ihan yhtenään tipu. liekö traumaattista vai muuten vaan lukossa oleva ihminen....tietyssä seurassa.

Olen kyllä ihan toiminnan nainen sitten kun tilaisuus on otollinen....sitä odotellessa...

• niinkö mä sanoin?
        ja puuttessa... kirjoitti:

onkohan vähän sit molempia, siis osaamisen ja uskalluksen puute. .silloin kun en toisesta ole satavarma. ja niitä tilaisuuksiakaan ei nyt ihan yhtenään tipu. liekö traumaattista vai muuten vaan lukossa oleva ihminen....tietyssä seurassa.

Olen kyllä ihan toiminnan nainen sitten kun tilaisuus on otollinen....sitä odotellessa...

kuulostaa hyvältä! Mäkin voin yrittää skarpata. Jäädään odottelemaan! Sitä ennen käsipelillä... :-]

• ja puuttessa...

kuulostaa hyvältä! Mäkin voin yrittää skarpata. Jäädään odottelemaan! Sitä ennen käsipelillä... :-]

No mutta sehän olisi varsin huomaavaista, se skarppaus:) ...sitä odotellessa;-)

• niinkö mä sanoin?
        ja puuttessa... kirjoitti:

No mutta sehän olisi varsin huomaavaista, se skarppaus:) ...sitä odotellessa;-)

Joo! Parempi skarpata kuin karpata, niin kuin on tapana sanoa. :)

Panemisiin!

• ja puuttessa..

Joo! Parempi skarpata kuin karpata, niin kuin on tapana sanoa. :)

Panemisiin!

Voih...kunpa oiskin noin....:))))

• niinkö mä sanoin?
        ja puuttessa.. kirjoitti:

Voih...kunpa oiskin noin....:))))

voi se olla. miksei ois? emmä tie.. :-) nyt leffalle.

Naiskentelemisiin!

• ja puutteessa??

voi se olla. miksei ois? emmä tie.. :-) nyt leffalle.

Naiskentelemisiin!

Jep näillä mennään....:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe