moi. Eli mulla ja yhellä pojalla oli noin neljä kuukautta juttua, ihan kunnolla käytiin toisillamme kylässä ja suudeltiin ja halailtiin jne.. Tekstailtiin ja kaikenlaista, mut sitte yllättäen tää poika pisti poikki. Siitä on jo lähes pari kuukautta. Ei sanonu mitään muuta syytä ku ettei vaa halunnu enempää. En kehdannu enkä tajunnu sillon kysyä että miks. Nyt oon miettiny koko ajan että mikä siinä sitten meni vikaan. Ollaan samassa koulussa mutta eri luokilla, nähään toisemme kuitenkin lähes joka päivä ohimennen, ja on se vielä vilkuillu mua joskus. En oo vieläkään päässy siitä yli..
Kaipaan teijän mielipiteitä. Koska mä tosiaan rakastan tätä ihmistä.
1. Mitä syitä voi mahollisesti olla sillä ettei halunnukkaan jatkaa?
2. Onks mun kaikki mahollisuudet mennyttä?
3. Miten kiinnostuksen vois herättää uudelleen?
En oo pystyny nauttimaan mun elämästä enää lähes ollenkaan kun menetin sen.
4 kuukauden juttu..
4
97
Vastaukset
- kkkko
Noo se ei vaa digannu susta silleen nii paljoa kun luuli aluks varmaanki. Tai sit kiinnostus vaa lopahti.
Luulen että aikalailla joo on mennyt sun mahikset siihen, toki jos haluat saada tuon homman "suljettua" mielestäsi niin kysy voiko poika jutella kanssasi asiasta.
Ei kiinnostusta voi noin vaan herättää, et kai ole vain roikkunut hänessä? Mieluummin kylmän viileästi ignooraat häntä, mutta käyttäydyt sinällään samalla tavoin häntä kohtaan kuin muitakin. Poika saattaa haluta sut takasin, mutta se juttu kestäis taas sit nii kaua että lämpeisit sille ja se ois "voittanu" jolloi taas vois jättää sut. - däämn.
Kyllä sulla saattas olla mahikset sun vaa pitäis puhuu sen kaa.
- tietäjä92
Tuontapainen poika ei ansaitse tyttöystävää. Kovin kypsältä ei vaikuta. Anna olla.
- Mr Frasier
Kävikö mielessä että häntä vaivasi joku asia josta hän on nolostunut ja ero tulee koska hän ei tahdo jakaa ongelmaansa? Ehkä hän ajatteli sinua ja hankki eron ettei sinun tarvitsisi huolehtia hänen ongelmistaan vaan saada parempi poikaystävä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770