Se on tavallaan ihanaa ja tavallaan rasittavaa, koska tiedän ettet tännepäin taaskaan yhteyksiä ota..
Sä kyllä sekoitat mun pään..
13
1475
Vastaukset
- ajatusviestintää
ei ota yhteyttä, mutta sekoittaa sun pään... hmn. Teillä on telepatiaa vai miten toi toimii?
- mutkattomasti
palstaviestinnällähän se
- -hanaa
mikä on ihanaa?
- yhteyttä
ja ite ei voi ottaa?
- t.m,tmtmtmtmt
Joo, mut en nyt viitti ottaa yhteyttä ennen kuin lähetään sinne mökille. :)
- *t-m-k*
mikä mökki?
- tmtmtmtmtmtm
No meidän piti pakata ne kamppeet sillon uudenvuoden päivänä ja lähtee sinne :)
- fdvfd
Voitko sitten itse ottaa yhteyttä?
- werewrw
Tottakai voin, mutta mielummin vain odottelen täällä kotona, että unelmieni prinssi tulisi taas kylään :)
- sekoitettu
Noh noh, onhan se ihanaa kun joku sekoittaa pään, mut turhauttaa, koska tietää ettei siitä mitään tule. Elämä on.. Mut elän silti sitä.
- lmnk-lkn-lknlk
Kyllä siitä ny vaan tulee!!!!!!!!!!!!!!!
- sekoitettu
Tuskin koska mitään ei kuulu, mut nyt unohdan enkä päästä enää lähelle. Enkä suostu enää satuttamaan itseäni. Uusi vuosi ja uudet tuule ;) Mut olit silti ihana :)
- toinen sekoitettu
miten olet noin varma asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570