osaisko joku viisaampi kertoo miten luetaan seuraava vikakoodi?? ( moottorin vikavalon sain vilkuttamaan vikakoodia oikosulkemalla kaksi pinniä diagnostiikkaliittimestä )
10pitkää / 3lyhyttä / 4lyhyttä / 10lyhyttä
Vika: kun autolla ajaa n. 30 km niin alkaa nykimaan tosipahasti ja tyhjäkäynti seilaa. kylmänä ja lyhyellä matkalla ei vikaa(tulpat ja puolat vaihdettu). tähänkin ongelmaan kaipaisin apuja.
Vikakoodin luku moottorivalon vikkumisesta (almera -01 1,8)
6
4487
Vastaukset
- ei tietoo
Joku sanois heti et vaihda ilmamäärä anturi.??
- samavika4tf345t34t
En osaa, mutta kerro mitkä pinnit suljit että sait vikavalon vilkkumaan itse en ole onnistunut?
- -j-
koodi selvisi P0340 nokka-akselin tunnistin. kokeilla se vaihtaa jos auttais...
Vikakoodin luku: OBD liittimessä on kaksi riviä reikiä ja kun oikosulkee (virran ollessa päällä) reunimmaiset reijät siltä riviltä missä liitin on leveämpi ja nyppää pois niin alkaa vilkuttamaan vikakoodia. sama toisen kerran niin nollaus.
luku esim. 10pitkää / 3lyhyttä / 4lyhyttä / 10lyhyttä=P0340 - vilu2
lueta hyvä veli vikakoodit ammatti liikkeessä mut ei bosh sörviisissä ne on ihan pihalla lelujensa kanssa
- -j-
itse tein ja säästin.... on motto. joskus hyvä joskus huono. nyt ainakin säästin kun en vieny luettavaksi.
- meksupeksujooo
Nissanissa viat nkäkyy, kun kääntää virrat päälle. Jos valoja syttyy on pieniä vikoja ja jos ei syty valoja on isoja vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818