osaisko joku viisaampi kertoo miten luetaan seuraava vikakoodi?? ( moottorin vikavalon sain vilkuttamaan vikakoodia oikosulkemalla kaksi pinniä diagnostiikkaliittimestä )
10pitkää / 3lyhyttä / 4lyhyttä / 10lyhyttä
Vika: kun autolla ajaa n. 30 km niin alkaa nykimaan tosipahasti ja tyhjäkäynti seilaa. kylmänä ja lyhyellä matkalla ei vikaa(tulpat ja puolat vaihdettu). tähänkin ongelmaan kaipaisin apuja.
Vikakoodin luku moottorivalon vikkumisesta (almera -01 1,8)
6
4360
Vastaukset
- ei tietoo
Joku sanois heti et vaihda ilmamäärä anturi.??
- samavika4tf345t34t
En osaa, mutta kerro mitkä pinnit suljit että sait vikavalon vilkkumaan itse en ole onnistunut?
- -j-
koodi selvisi P0340 nokka-akselin tunnistin. kokeilla se vaihtaa jos auttais...
Vikakoodin luku: OBD liittimessä on kaksi riviä reikiä ja kun oikosulkee (virran ollessa päällä) reunimmaiset reijät siltä riviltä missä liitin on leveämpi ja nyppää pois niin alkaa vilkuttamaan vikakoodia. sama toisen kerran niin nollaus.
luku esim. 10pitkää / 3lyhyttä / 4lyhyttä / 10lyhyttä=P0340 - vilu2
lueta hyvä veli vikakoodit ammatti liikkeessä mut ei bosh sörviisissä ne on ihan pihalla lelujensa kanssa
- -j-
itse tein ja säästin.... on motto. joskus hyvä joskus huono. nyt ainakin säästin kun en vieny luettavaksi.
- meksupeksujooo
Nissanissa viat nkäkyy, kun kääntää virrat päälle. Jos valoja syttyy on pieniä vikoja ja jos ei syty valoja on isoja vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634