alan poistua pikkuhiljaa takavasemmalle elämästäsi. Vastailen edelleen viesteihisi, mutta sisimässäni alan lipumaan luotasi pois. Olen ymmärtänyt, ettei sinun elämässäsi ole tilaa minulle. Harmi, koska kyseessä olisi voinut olla vuosisadan rakkaustarina.
Itse asiassa
15
263
Vastaukset
- väärin ymmärretty
väärin ymmärretty!
- ?????
mistä niin päättelet????
- m -----> n
Sait minut surulliseksi tuolla viestilläsi. Muistin kaikki ne kaipaavat ja ihailevat katseet, täynnä rakkautta...
Onko kaikki vain harhaa ja mielikuvitusta? Voiko niin vahvat tunteet olla pelkää kangastusta?- ap
Olen pahoillani, jos aiheutin sinulle surullisen mielen. Mutta elämässä ajoitukset eivät aina osu kohdalleen. Jos rakkaus kantaa, toki mahdollista on kohdata uudelleen, vuosienkin kuluttua. Silloin voitaneen puhua Elämän Rakkaudesta :)
- m -----> n
ap kirjoitti:
Olen pahoillani, jos aiheutin sinulle surullisen mielen. Mutta elämässä ajoitukset eivät aina osu kohdalleen. Jos rakkaus kantaa, toki mahdollista on kohdata uudelleen, vuosienkin kuluttua. Silloin voitaneen puhua Elämän Rakkaudesta :)
Ei se mitään, ethän tiennyt etukäteen, kuinka viestisi vaikuttaisi.
Aika paljon se kuitenkin liikutti jotakin sisimmässäni!
- mieletön tarina
Sitähän se on.
- mitenpäinoikeinpäin
Aina on tilaa, toiselle siis yhdelle
Oma vikasi kun kohtelit mut väärin! Eikä sulla ollut koskaan aika minulle.
- Mitä
ja kuinkas monelle? olet tuota vuosisadan rakkaustarinaa tarjonnut? muistan vain erään henkilön.. joka lupasi minulle tuon myös....
- ap
En usko olleeni kuitenkaan se henkilö Sinulle ;)
- pianpa pian
huh,lupaatko varmasti kans häipyä? kyllä helpottas jos niin tekisit
- mihinkään :)
Sä et kuule poistu ennenkuin ollaan yhdessä.
- ap
;) Vastailen edelleen textareihisi, kuten sanoin!
- haha!
ap kirjoitti:
Niin varmaan.
.) - mihinkään :)
ap kirjoitti:
Saa niihin vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080