Itse odotan parempaa yksinäisyyden sietokykyä, parempaa kykyä olla onnellinen yksin, ilman ketään ystävää.Tarkoittaa siis lähinnä sitä, että en enää edes odota löytäväni ketään tänäkään vuonna. Olen mitä ilmeisimmin alien, joltain toiselta planeetalta pudonnut kummajainen, jonka ei ole tarkoituskaan löytää ketään.
Voimaa elämiseen ja siihen, etten tapa itseäni saan uskosta jumalaan.
Olen myös monille ihmisille jonkinlainen "uhka", koska ajatukseni poikkeavat normaaleista normeista, en ole koskaan kyennyt olemaan mikään samasta puusta veistetty. Odotan kesää ja sitä, että pääsen taas mökille luonnon keskelle nauttimaan rauhasta ja olostani :)
Hyvää uutta vuotta kaikille ja koittakaa kestää.
Mitä odotatte uudelta
4
71
Vastaukset
- rdgyesdhyse
Odotan uutta paskaa vuotta, kärsimystä, ahdistusta ja halua kuolla. Itsemurhaa? Who knows..
Kiva et jotkut jaksaa olla positiivisia. Mä oon tällanen toivoton ilonpilaaja, olinpa missä tahansa. ;) - näe ja kuule ja koe
Odottakaa, kyllä sieltä varmasti jotain tulee. Minä en odota mitään, elän ja nautin päivä kerrallaan, sillä yhdestäkään päivästä ei voi olla varma voiko edes sen tulemista odottaa. On vain elettävä joka hetki täydesti ilman odotuksia ja turhia lupauksia. Sen mitä teet, tee täydellä sydämellä ja sen mitä päätät jättää tekemättä ja hylkäät sitä älä jää haikailemaan. Elämästä on otettava kaikki mitä se antaa ja mitä se ei anna siihen meidän on tyytyminen.
- elämännälkä
Toivon uudelle vuodelle terveyttä, koska en haluaisi vielä kuolla.
- .
Ja paljon se toivominen sinua auttaa. Ehkä kannattaisi sen toivomisen sijaan tehdä jotakin sen terveyden eteen. Kuinka monen uuden vuoden tipattomat ja tupakoimattomuuslakot lupaukset ja toivomukset ovat menneet mönkään, kun se todellinen tahto niiden toiveiden toteuttamiseen puuttuu. Topi Sorsakoski poltti päivässä neljä askia tupakkaa ja lopetti, mutta liian myöhään. Niin, se toivominen kannattaa, jos se konkretisoituu teoiksi, muuten on yhtä tyhjän kanssa toivoa yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864