söpöä ja fiksua miestä paijailemaan, pussailemaan mua
Kaipaisin halijaa..
20
770
Vastaukset
- 08a
Kun asuisit täällä pohjoisempana niin voitaisiin tavatakin...
- Saareke
Kyllähän mä kiva, ok-näkönen, kiltti ja lahjakas nuori mies olen ollut päälle 20 vuotta olemassa.
Mutta sä taidat olla vain kangastus, tai jonkun huumorimiehen yön ratoksi vääntämä vitsi.- tyttösi sun?
Ihan tosissaan.. Tosin ei mulle kuka tahansa kelpaa mutta ihanaa halijaa vailla ihana tyttö.
- Saareke
tyttösi sun? kirjoitti:
Ihan tosissaan.. Tosin ei mulle kuka tahansa kelpaa mutta ihanaa halijaa vailla ihana tyttö.
Jaa. No siinä tapauksessa. Kelpaa mulle.
- Saareke
tyttösi sun? kirjoitti:
Kyl sä taisit sittenkin olla joku vitsituulella oleva karvainen kaljamaha.
- vitsit vähissä
Kyllähän se aika epätodennäköiseltä tuntuu, että joku nainen hakisi täältä vakavissaan miesseuraa, varsinkin kun palstan tilakin on sellainen, että ympäriinsä pyörii aika paljon kaikenlaista hörhöä ja trollaajaa.
Läpällä väsätyt seuranhaku-ilmot ja muut feikkaukset eivät kyllä jaksa enää naurattaa.. - no luck
Kukaan seuraa hakeva nainen tuskin eksyy tälle palstalle, missä pyörii vaan yksinäisiä ja epätoivoisia jätkiä.
- 15+8
Onneksi sitä on jo niin kovaksi keitey HC ATM ettei enää vähästä hätkähdä.
- Toinen ATM
Aläpä muuta sano. Alempitasoisuus kunniaan!
- asdsadsadklasjdkasd
HC ATM XDDD
- yksin kotona
Mä olen söpö, fiksu ja tykkään halia.
- lkdf
Olet itse sanonut olevasi ruma ja naisille kelpaamaton.
- yksin kotona
Sori, tuli tilapäinen mielenhäiriö!
- HC ATM
Täällä
Söpö ja fiksu ! Tässähän kuvaillaan minua !
Musta tuntuu nyt tolta
http://www.youtube.com/watch?v=ckiDuH9XMRw&feature=like-suggest&list=UL
Onko ap tosissaan ja täältä hakee seuraa?- 243534234233
- ?
rlämään :)
No onko löytynyt tarpeeksi hyvä halailija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607054- 1193641
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263000- 212658
- 272293
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3661896- 251860
- 161847
- 321758
- 451672