Olen hakemassa ressun lukioon ja haluaisin kuulla kokemuksia tästä lukiosta.
Millaista porukkaa siellä on?
Onko tyttöjä tai poikia enemmän?
Järjestetäänkö bileitä usein ja millainen ilmapiiri lukiossa on?
Kokemuksia ressun lukiosta?
2
378
Vastaukset
- joopsjoop
Ressu on oikein mukava koulu, jossa opiskelee täysin normaaleja oppilaita. Jotkut ovat toki hieman erilaisia ns. nörttejä tai muuten vain outoja, mutta hyvin kaverinikin siellä pärjäsivät. Bileitä on paljon ja niihin pääsee jos on mukana oikeissa porukoissa. Ressussa on myös paljon oppilaita jotka saavat 5 kokeista, eli se ei ole automaattisesti ns. täydellisten oppilaiden koulu. Ilmapiiri on hyvä yleisesti, kunhan pitää vain huolen, että saa jo lukion alussa paljon kavereita.
- Väsyttää
Itse en edes yrittänyt hakea ennakkoluulojeni takia. Ressun lukion käyneen ystäväni mukaan vaatimukset ovat siellä melko kovat. Tosin en tiedä että kuinka nykyään... tämäkin oli muutama vuosi sitten ja ihmisillä on tapana liioitella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820