Imetän 9kk poikaani kiinteiden ohella,mulla on ollut vain yhdet menkat 7kk sitten! Käytän cerazette minipillereitä,välillä on unohtunut ihan ajallaan ottaa meinaa muisti pätkiä välillä :D nyt on ollut vkon ajan punertavaa limaista vuotoa,lähinnä pyyhittäessä harvemmin tullut siteeseen asti:o ennen raskautta olleet kivuliaat ja runsaat..oon nyt pihalla mitä tiputtamista toi on vois tulla kunnolla sitten. En tiedä onko kyseessä menkat,vai ovis.voiko ovis kestää noin kauan ;D vai onko tää nyt esimakua menkoista?huh näitä.kolmantena tiputtamisen pvänä oli tissit kipeet kun vauva imi ym...samoin klitta :/// myös palellut kovasti.ja vauvalle tullu hormoninäppyjä...onko muilla tällästä?mitä tää on?.hormoonit sekasekasin ???
Mitähän vuotoo tää o
1
186
Vastaukset
- tiptip
Minusta tuo vaikuttaisi ihan niukoilta kuukautisilta. Saattavat palautua ensi hyvin niukkoina kun vielä imetät. Kyllä kuukautiskierto voi olla sekaisin koko imettämisen ajan. Lisäksi minipillereiden aikana toisilla voi olla tiputteluvuotoa. Haluaisitko yrittää uutta lasta? Muuten tuolla ei kai ole niin väliä?
Itse aloin käyttää läkärin luvalla yhdistelmä e-pillereitä vauvani ollessa 10kk ja edelleen imettäessäni. Toivoin saavani apua jatkuvaan tiputteluvuotoon, jota on kestänyt siitä asti, kun vauva on 5kk. Eipä ole auttanut, ei. Mutta onneksi maidontulo ei ole yhtään vähentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865