Imetän 9kk poikaani kiinteiden ohella,mulla on ollut vain yhdet menkat 7kk sitten! Käytän cerazette minipillereitä,välillä on unohtunut ihan ajallaan ottaa meinaa muisti pätkiä välillä :D nyt on ollut vkon ajan punertavaa limaista vuotoa,lähinnä pyyhittäessä harvemmin tullut siteeseen asti:o ennen raskautta olleet kivuliaat ja runsaat..oon nyt pihalla mitä tiputtamista toi on vois tulla kunnolla sitten. En tiedä onko kyseessä menkat,vai ovis.voiko ovis kestää noin kauan ;D vai onko tää nyt esimakua menkoista?huh näitä.kolmantena tiputtamisen pvänä oli tissit kipeet kun vauva imi ym...samoin klitta :/// myös palellut kovasti.ja vauvalle tullu hormoninäppyjä...onko muilla tällästä?mitä tää on?.hormoonit sekasekasin ???
Mitähän vuotoo tää o
1
172
Vastaukset
- tiptip
Minusta tuo vaikuttaisi ihan niukoilta kuukautisilta. Saattavat palautua ensi hyvin niukkoina kun vielä imetät. Kyllä kuukautiskierto voi olla sekaisin koko imettämisen ajan. Lisäksi minipillereiden aikana toisilla voi olla tiputteluvuotoa. Haluaisitko yrittää uutta lasta? Muuten tuolla ei kai ole niin väliä?
Itse aloin käyttää läkärin luvalla yhdistelmä e-pillereitä vauvani ollessa 10kk ja edelleen imettäessäni. Toivoin saavani apua jatkuvaan tiputteluvuotoon, jota on kestänyt siitä asti, kun vauva on 5kk. Eipä ole auttanut, ei. Mutta onneksi maidontulo ei ole yhtään vähentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541