Imetän 9kk poikaani kiinteiden ohella,mulla on ollut vain yhdet menkat 7kk sitten! Käytän cerazette minipillereitä,välillä on unohtunut ihan ajallaan ottaa meinaa muisti pätkiä välillä :D nyt on ollut vkon ajan punertavaa limaista vuotoa,lähinnä pyyhittäessä harvemmin tullut siteeseen asti:o ennen raskautta olleet kivuliaat ja runsaat..oon nyt pihalla mitä tiputtamista toi on vois tulla kunnolla sitten. En tiedä onko kyseessä menkat,vai ovis.voiko ovis kestää noin kauan ;D vai onko tää nyt esimakua menkoista?huh näitä.kolmantena tiputtamisen pvänä oli tissit kipeet kun vauva imi ym...samoin klitta :/// myös palellut kovasti.ja vauvalle tullu hormoninäppyjä...onko muilla tällästä?mitä tää on?.hormoonit sekasekasin ???
Mitähän vuotoo tää o
1
158
Vastaukset
- tiptip
Minusta tuo vaikuttaisi ihan niukoilta kuukautisilta. Saattavat palautua ensi hyvin niukkoina kun vielä imetät. Kyllä kuukautiskierto voi olla sekaisin koko imettämisen ajan. Lisäksi minipillereiden aikana toisilla voi olla tiputteluvuotoa. Haluaisitko yrittää uutta lasta? Muuten tuolla ei kai ole niin väliä?
Itse aloin käyttää läkärin luvalla yhdistelmä e-pillereitä vauvani ollessa 10kk ja edelleen imettäessäni. Toivoin saavani apua jatkuvaan tiputteluvuotoon, jota on kestänyt siitä asti, kun vauva on 5kk. Eipä ole auttanut, ei. Mutta onneksi maidontulo ei ole yhtään vähentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742