"Olet lähellä saavuttaa erään luottamuksen. Hän on ollut sinua kohtaan epäileväinen, kiitos vanhojen juttujen, joiden pitäisi olla jo kaikella tapaa historiaa."
2.1.2012
15
344
Vastaukset
- ??
OMG ONK S SULLA TUNNUS FACEBOOKISSA?????? HALUISIN KÄYÄ KATTOO KUI KUUMA SIT OIKEI OOTKAAN
- hah.
Eli sun sanoja lainatakseni SUT ON YLITETTY.
Taitaa taas yksinäinen uusi vuosi ahdistaa kun pitää tuota skeidaa tänne syytää enemmän kun laki sallii. - tahtoo lukea
mistä tuo ote? tarkistaisin mille merkille oli...nimittäin aika olennainen asia
- iltasanomien
Ja nimimerkille hah, en ole tänne ennen laittanut mitään horoskooppeihin liittyvää. Uusi vuosikin kului kaverien seurassa ei yksin
- usko pois
hih, kiinni jäit ;)
- ....
Mun osalta kaikki vanhat jutut on historiaa"Vaan yksi ja ainoo kiinnostaa!!!!!sen kanssa olis kiva jatkaa sitä mihin me jäätiin!
- tiedoksi
mua kiinnostaa alkaa puhtaalta pöydältä, ei siitä mihin jäätiin
- myö
tiedoksi kirjoitti:
mua kiinnostaa alkaa puhtaalta pöydältä, ei siitä mihin jäätiin
mihin me jäätiin?
- dementiako
myö kirjoitti:
mihin me jäätiin?
anteeksiantamattomuuteen kait muistat?
- gemiiiiiiini
"Yllätyksesi on suuri, kun eräs ilmoittaa sinulle yhden asian. Se on ollut ilmassa jo pitkään, mutta vasta nyt hän on valmis kertomaan siitä muille"
Tämä on nasukkakirjasta. - astrologian alkeet
Älkää hyvät ihmiset ottako tosissaan näitä päivä- ja viikkolehtien horoskooppeja. Ne on vaan viihdettä ja ajankulua, piste. "Oikea" astrologia ei ole mitään ennustamista. Luonnehoroskoopeissa on totuuden siemen, mutta älkää tuijottako pelkkää aurinkomerkkiä, myös kuumerkki ja muita kannattaa huomioida. Ei ne ole niin suoraviivaisia juttuja. Samaten kaikki "rakkaushoroskoopit" ja yhteensopivuudet, ei niitä katsota netistä tai kirjasta tai lehdestä, vaan ne katsotaan oikeassa elämässä tositilanteissa.
- gemiiiiiiiiini
Totta, eihän kaikki samana kuukautena tai vuonna syntyneet voi olla samanluonteisia. Esim jos ajatellaan kiinalaista horoskooppia se jakautuu syntymävuoden mukaan. Aika laaja skaala siis. Horokoopit ovat enemmän itselleni ajanviettettä ja hyvin viittellisiä.
- 4+4
Toi on mun horoskooppi .....toivon niin..
- hepskukkuuk
Joku tajuaa ton alotus kirjoituksen ja merkityksen, naurettavaa alkaa paasaamaan astrologiasta ja kiinalaisista.. Hohohooo! :D
- Hyvä skooppi
tämä, voisin toivoa itselleni. Tapahtuu joskus sellaisia omituisia asioita, että ne menneet asiat jotenkin oudosti muuttaa muotoaan. Ja kaikki muukin alkaa sitten näyttää vähän toisenlaiselta. Sellaisia pieniä ihmeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050