ÄLKÄÄ ENÄÄ LUKEKO MARAN BLOGIA!!!!

STOPSTOP

TEHDÄÄN NYT SELLANEN YHTEINEN LUPAUS ETTEI ENÄÄ LUETA SEN BLOGII KOSKA JOKA LUKUKERRALLA SILLE TIPPUU 5 EUROO TILILLE.

EI YLLÄPIDETÄ SITÄ ENÄÄ LUKEMALLA SITÄ TYPERÄÄ JA TÄYSIN TYHJÄNPÄIVÄSTÄ KIELIVIRHEITÄ TÄYNNÄ OLEVAA MOSKAA!!!!

SEISKA HUOMAA SITTEN ETTEI SITÄ ENÄÄ LUETA JA ANTAVAT SILLE FUDUT, JA NIIN PÄÄSTÄÄN SIITÄ LUUSERISTA KOKONAAN.

JA MITÄ PARASTA: SE EI ENÄÄ SAA JULKISUUTTA!

19

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villihankikki

no en oo tähänkään mennessä lukenut, enkä alotakaan!

ei kai porukat oo niin torvii, et ne ei tietäis tosta maksusysteemistä, ruotsissakin yx teini tienaa tosi hyvin pitämällä ihan tyhjänpäiväistä blogia - sama levinnyt suomeen

• Huikeetasuperii...

Ei ole totta!!! Siis se saa 5 euroa koka lukukerrasta vai? Nyt loppui sellaisen paskan lukeminen heti. Saako tuksu ja muutkin sen femman? En lue enää kenenkään turhakkeiden itserakkaita blogeja.

• Mainostajatko?

Saako oikeesti noin paljon? En kyllä oo lukenu, kuka sille maksaa?

• hyvästi mara

kannatan

• jk

enn lue

• <Vickan>

Höpö höpö.

• STOPSTOP

SEISKA MAKSAA NIILLE JOKAISELLE IHAN JOKA LUKUKERRASTA ELI BLOGILINKIN KLIKKAAUKSESTA FEMMAN TILILLE.

KAIKKI LUKIJAT EI SELVÄSTIKÄÄN TOTA TAJUU, NYT ON KORKEE AIKA LOPETTAA NOIDEN LUUSEREIDEN RAHOTTAMINEN.

• tynnyrin kolina

en jaksa uskoa ett kertomasi summa olisi oikea! Jonkinmoisen korvauksen/lukija kyllä saa, muttei nyt sentään ihan vitosta. Toisaalta on jännä lukee mitä kaikkee joku on valmis valehtelemaan, laulajan urastaan, keikoistaan, kuvauksistaan jne. Jokainen lukija kuitenkin tietää toden ja voi verrata sepitelmää edelliseen!
      Joku päivä täss mietin ett mitäs kuuluukaan muijan sis.suunnittelija opinnoille tai tyttärensä mallin uralle, niist se vouhkas aikasemmin niin pirusti. Nykyään joka toinen blogi kertoo miten ihania kuvia nahmetti on jälleen ottanu ;P

• Siru.............

Jaa taidankin mennä heti lukemaan Martinan blogia. En yleensä lue sitä.

• Useein

No ilmankos Mara kirjoittelee niin usein blogiinsa.

• Ei kiitos!!

Olen lopettanut satujen lukemisen jo kauan sitten.

• en lue

Minkä takia seiska maksaa maralle lukijoista? Eihän ne lukijat mitään rahaa tee seiskalle/osta sieltä mitään.

• ....................

Ja tolla logiikallahan martina voisi rämpyttää pelkällä sivun avaamisella itselleen huimat tulot :D tuskimpa raha kuitenkaan kilahtaa suoraan lukukertojen mukaan. Jonkin korvauksen kyllä saa.

• todellinen antifani

Hyvä pointti. Ja helposti mara voisi pyytää tosifanejaan (äiti, poikakamu, yms.) lisäämään rahansaamistaan, kun he pimputtelisivat blogiaan auki useita kertoja päivässä.

• 10 + 20 = 30
        todellinen antifani kirjoitti:

Hyvä pointti. Ja helposti mara voisi pyytää tosifanejaan (äiti, poikakamu, yms.) lisäämään rahansaamistaan, kun he pimputtelisivat blogiaan auki useita kertoja päivässä.

Mainostajat maksavat jokaisesta klikkauksesta, koska jokainen klikkaus on potentiaalinen ostaja itse tuotteelle :)

Esim. Ruotsissa on ihmisiä, jotka elävät näillä klikkauksilla.
        Olen itsekin harkinnut aloittaa bloginpitämisen.

• En lue edelleenkään
        10 + 20 = 30 kirjoitti:

Mainostajat maksavat jokaisesta klikkauksesta, koska jokainen klikkaus on potentiaalinen ostaja itse tuotteelle :)

Esim. Ruotsissa on ihmisiä, jotka elävät näillä klikkauksilla.
        Olen itsekin harkinnut aloittaa bloginpitämisen.

No kyllä on tyhmiä mainostajia! En oo ikinä tilannu mitään netistä, enkä muutenkaan ole mainosten uhri.
        Sitäpaitsi, kuten jo todettiin, mara vois käydä toisten koneilla, vaik kirjastossa klikkailemassa blogiansa.
        Eikä varmaan rikastu, sehän on rutiköyhä.

• rerep

En usko. Ja Mara on blogia pitänyt iät ajat eikä näy silti tuloissa, kyllä muuten olisi näkynyt. Ulosottokin vain kasvanut joka kuukausi.
      Itse taas kuulin että yleinen korvaus julkusta riippuen on 50-200 e KUUKAUDESSA siitä, että kirjoittaa blogia lehden nettisivulla.

• Joojoo

Kyllä se mieluummin on vitonen päivässä. Turha blogi kumminkin, ei kannata lukea.

• milleris

No mä en ainkaan lue ja rahoita femmalla tota hutsua!!! Nyt sen blogiotsikon mukaan se on saanu "chilihoitoa takalistoleen" ei apua, kun ihmisellä ei ole muuta elämässä kun minä, minä, minä........ viddu minä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      30
      11160
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8707
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      57
      2235
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1847
    Aihe