Ensimmäinen päivä takana, vuosi 2012 edessä kuin 366 tyhjää arkkia, joista kirjoitin ensimmäisen. Kaikki mennyt on anteeksiannettu, sulanut kuin sokerilumi vesisateessa. En anna sen muodostaa jäätiköitä sisimpääni. Olla nuori ja yhä alussa, tuntea janoa elämään, kaipuuta suurempaan. Sieluni on yhä avoin kysymyksistään huolimatta. Arvoitusten painauma jalanjäljissäni. Kuka olin sinulle, kuka yhä olet minulle?
“Sail Forth - Steer for the deep waters only. Reckless O soul, exploring. I with thee and thou with me. For we are bound where mariner has not yet dared go. And we will risk the ship, ourselves, and all.” - Walt Whitman
http://youtu.be/kd53S-8gtos
365 päivää, 365 uutta alkua
6
165
Vastaukset
- kysyvä ei teiltä eks
Olenko yhä joku sinulle? Onko tämä totta?
Kysyvä ei tieltä eksy, paitsi silloin kun huutaa kysymyksensä pimeästä. Kyllä minä olen ihan todellinen ja tuo viestinikin on totta, ja yhä joku mies on minulle totta kuin Fermat'n teoreema, vaikka itse elänkin marginaalissa.
- M
taivaanjoki kirjoitti:
Kysyvä ei tieltä eksy, paitsi silloin kun huutaa kysymyksensä pimeästä. Kyllä minä olen ihan todellinen ja tuo viestinikin on totta, ja yhä joku mies on minulle totta kuin Fermat'n teoreema, vaikka itse elänkin marginaalissa.
Kerrohan minulle että minkä niminen nainen olet? :) Minulla on epäilys että nimesi alkaa S-kirjaimella ja siinä on viisi kirjainta ja onko sukunimessäsi 6 kirjainta ja se kuvaa tiettyä maaston muotoa? :)
Täällä on se mies jonka etunimi alkaa M:llä ja sisältää yhteensä viisi kirjainta. Sukunimi taasen alkaa R:llä ja päättyy N:ään. Sukunimeni mukainen katu löytyy Simpeleeltä ja tarina Junkkarikämpästä kertoo myös aikalailla. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JvG3ZVLiRhY M kirjoitti:
Kerrohan minulle että minkä niminen nainen olet? :) Minulla on epäilys että nimesi alkaa S-kirjaimella ja siinä on viisi kirjainta ja onko sukunimessäsi 6 kirjainta ja se kuvaa tiettyä maaston muotoa? :)
Täällä on se mies jonka etunimi alkaa M:llä ja sisältää yhteensä viisi kirjainta. Sukunimi taasen alkaa R:llä ja päättyy N:ään. Sukunimeni mukainen katu löytyy Simpeleeltä ja tarina Junkkarikämpästä kertoo myös aikalailla. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JvG3ZVLiRhYOlen pahoillani, mutta en ole hän ketä etsit.
Tuskin olen täällä kenellekään se oikea - enemmänkin valittava haamu menneisyydestä, joka muistelee entisiä loistonpäiviään etsien vapautusta. Nämä palstat ovat labyrintti, johon on liian helppo eksyä. Älä tee sitä. Jos tunnet noin paljon, niin selvitä asiasi IRL - kyllä toisen löytää jos haluaa löytää, mutta ei täältä, ei täältä.- M
taivaanjoki kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta en ole hän ketä etsit.
Tuskin olen täällä kenellekään se oikea - enemmänkin valittava haamu menneisyydestä, joka muistelee entisiä loistonpäiviään etsien vapautusta. Nämä palstat ovat labyrintti, johon on liian helppo eksyä. Älä tee sitä. Jos tunnet noin paljon, niin selvitä asiasi IRL - kyllä toisen löytää jos haluaa löytää, mutta ei täältä, ei täältä.Taitaa olla turhaa täältä ketään hakea. Livenä asioita ei voi selvittää kun tämä nainen ei halua niin antaa olla.
Pitää varmaan unohtaa nämä palstat...voihan täällä väliä lukea jotain ja kommentoida, mutta unohtaa kenenkään etsiminen tätä kautta.
Mukavaa jatkoa sinulle ja yritähän itsekkin päästä täältä pois. :) M kirjoitti:
Taitaa olla turhaa täältä ketään hakea. Livenä asioita ei voi selvittää kun tämä nainen ei halua niin antaa olla.
Pitää varmaan unohtaa nämä palstat...voihan täällä väliä lukea jotain ja kommentoida, mutta unohtaa kenenkään etsiminen tätä kautta.
Mukavaa jatkoa sinulle ja yritähän itsekkin päästä täältä pois. :)Noh, ei minulla täältä kiire ole pois - yritän vain käyttää aikani täällä järkevämmin. Joskus on mukava lukea ihmisten mietteitä rakkaudesta sekä siitä miten monenlaisia tarinoita maailmaan mahtuu, kuten omasikin, vaikka se ei onnellinen olekaan? Ja kai sitä on jonkinlainen höpinämedian tarve: toiset lukevat Seiskaa, toiset Suomi24:ää.
Tuo taitaa olla yksi suurimpia syitä siihen miksi täällä usein ollaan: selvittämättömiä asioita tunnepuolella ja huonot kommunikaatioyhteydet. Olen tavallaan samassa tilanteessa kuin sinäkin, mutta en petä enää itseäni ajattelemalla että asiat voisivat muuttua ja hän kaipaisi minuakin kuten minä häntä. Tunteet ja sanat ovat kyllä vaarallisia: niillä voi sekä rakentaa valtakuntia että sortaa niitä. Hyviä jatkoja sinulle, M, sekä kaikille muille surumielisille kaipaajille täällä. Elämä ja maailma on jatkuvaa muutosta, loputonta virtaa, sitä ei koskaan tiedä mitään tulee vastaan.
http://youtu.be/WWXaE5OcACQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827