Magnus von Lagerbom palsta

Yleistä satakunnasta

Kannattaisiko palstan nimi vaihtaa M. V. Lagerbumppa palstaksi, kun tuntuu sir lagerin aloituksia olevan koko sivullisen verran ja vain harva niistä osuu oikealle palstalle edes. Von Laagerbom palsta palvelisi hyvin, saisi ukko toteuttaa isseään ja me muut voisimme olla kokonaan lukematta.
Äänestä plussalla, tai miinuksella ko. asiaa.

21

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      lagebumppa on hyvä, ukkohan pumppaa alatl jotain tai joitain

    • von Lagerbom

      Niin.. Nämä palstathan ovat kannanottoja varten. Kantaa otan moneen asiaan- epäkohtaan kuten pian taas uudella aloituksella..

      • päivästätoiseen

        Mutta kun suomi 24:lla on omat palstavalinnat kannanotoillesi.
        Toki haluat saada valtakunnantason huomion narsistisena ihmisenä
        kun olet, siispä valitse vasemmalta aihealueet. Esim. työ ja opiskelu, yhteiskunta
        jne. Vaikka asiasi koskisi myös satakuntaa, se ei ole satakunnan asiaa sinänsä, kun plagioit iltalehden artikkeleita kansanedustajista ja espoon sinisorsista.
        Tuskin silti käsitit yhtään mitään, mitä tarkoitin, toisilta vaan puuttuu se jokin.


    • von Lagerbom

      Kyllä minä sen verran käsitin että sinä näet vaivaa monenlaisista asioista, ottamalla kantaa kannanottoihini mm, heh. Ja väittämällä narsistiseksi syyllistyt kunnianloukkaukseen. Minun henkilöyteni tunnetaan nimimerkkini takaa joten kannattaa miettiä mitä puhelee täällä julkisesti.

      • jäkätijäkkäjäkkäjää

        Ei sitten kannata kirjoitella nimimerkeillä, mitkä tunnistetaan, mutta kun sinähän nimenomaan haluat, että sinut tunnistetaan ja mistähän se kertoo.
        Et ole palstoilla sen parempi kuin muutkaan, joten älä viitsi leveillä, ei rahkeet riitä. Ja mitä vaivannäköön tulee, sinähän näitä täysin väärille palstoille sijoitettuja vaivannäköviestejä pistät alulle.


    • von Lagerbom

      Missä olen mahtanut leveillä? Mielestäni kannanottoni kohdistuvat yleensä yhteiskunnan epäkohtiin. Kannattaisi sinunkin pohtia enemmän niitä kuin tarttua kiinni kirjoituksiini ja että ovatko mahdollisesti väärällä palstalla. Minä kirjoitan nimenomaan omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni ja seison sanojeni takana toisin kuin salaa kirjoittelevat.

      • Von Rasputin

        Yhteiskunnan epäkohtiin kohdistuvat aihealueet, löydät ns.valtakunnallisilta
        palstaosioilta, mutta oletko niin perä...poikia, ettet uskalla niille mennä, siellä saamasi vastustus voisikin olla ihan toista luokkaa.
        Älä itke ja marise joka asiasta.
        Tunnettuahan on, että arvostelijan osa on helppo, aina on helppo arvostella, mutta rupiappa tekemään näille epäkohdille jotain ainaisen ruikutuksen sijaan.


      • von Lagerbom
        Von Rasputin kirjoitti:

        Yhteiskunnan epäkohtiin kohdistuvat aihealueet, löydät ns.valtakunnallisilta
        palstaosioilta, mutta oletko niin perä...poikia, ettet uskalla niille mennä, siellä saamasi vastustus voisikin olla ihan toista luokkaa.
        Älä itke ja marise joka asiasta.
        Tunnettuahan on, että arvostelijan osa on helppo, aina on helppo arvostella, mutta rupiappa tekemään näille epäkohdille jotain ainaisen ruikutuksen sijaan.

        Heti alan korjaamaan asioita kun kansa tekee minusta Suomen diktaattorin,heh.. Mutta vaikka nimitys diktaattori, hoidan silti asiat oikeudenmukaisesti ja ottaen vähävaraistenkin asiat huomioon eli lasken elinkustannuksia, otan vanhat valtiojohtoiset yritykset uudelleen käyttöön joiden tarkoituksena on ollut turvata suomalaisten työpaikat yms.. Eli toimisin siis toisin kuin poliitikkomme ovat tehneet jotka myivät nämä kansalaistemme työllisyyden turvana olleet yritykset. Nythän johtajat nostavat ylisuuria palkkoja ja palkkioita eli poliitikot toimivat kansaansa vastaan ajaen maamme perikatoon.


    • von Guggenheim

      Mikset sitten ala johtajaksi tai poliitikoksi? Helppoo kuin heinänteko.

      • von Härslaagen

        Ei se voi kun sillä on lonkka kipiä, nii ja selkä:D...jälkikasvuu se kerkee kyllä polkemaan alulle, eikä tunnu missään ja yhteiskunta maksaa.


    • plus plus

      Aloitus on saanut aiheesta runsaasti plussia, muuta ei voi sanoa.

    • .T.L

      Asiaan sen kummemmin perehtymättä, aloituksestasi tulee mieleen että olet joko kateellinen, tai sitten moittimasi henkilö on kirjoituksellaan, todennäköisesti tarkoittamatta, loukannut sinua henkilökohtaisesti.

      Tälläinen kirjoittelu foorumeilla on antoisaa ja mielekästä kun asioista keskustellaan ja kerrotaan erilaisia mielipiteitä.

      Jonkun kirjoittajan ajojahti ei kyllä palstaa palvele, päinvastoin jos joku otetaan "silmätikuksi" jonka kirjoituksia, ajatuksia jatkuvasti arvostellaan yhdessä tuumin, siitä ei seuraa muuta kuin että palsta hiljenee ja kuihtuu vähitellen kokonaan.

    • sesiit

      Kommppaan T.Lää, olisi perin rasistista ja itsekästä ajaa joku pois palstalta siksi, että hän esittää ajatuksia jotka ei omaan maiilmaan mahdu.. Mitä te luulette, että se kertoo teistä itsestänne, kun tuolla tavoin parjaatte Lagerblomia..
      Pikainen ja vähiin faktoihin perustuva päätelmä tuo ameeban mieleen, mutta en halua loukata luontokappaletta, joten se siitä..

    • sesiit

      Kommppaan T.Lää, olisi perin rasistista ja itsekästä ajaa joku pois palstalta siksi, että hän esittää ajatuksia jotka ei omaan maiilmaan mahdu.. Mitä te luulette, että se kertoo teistä itsestänne, kun tuolla tavoin parjaatte Lagerbomia..
      Pikainen ja vähiin faktoihin perustuva päätelmä tuo ameeban mieleen, mutta en halua loukata luontokappaletta, joten se siitä..

    • Ari Lagerbom

      Toivoisin, että minun sukunimeäni ilman von titteliä ei käytetä nimimerkkinä, sillä meidän sukumme nimi on harvinainen ollen ainoastaan 39 kantaa nimeä Lagerbom.
      Käyttämäsi nimimerkki ohjaa mileipiteesi sukuumme joten nimierkin vaihto olisi paikallaan.

      Ari Jouni Lagerbom Pori

      • Parahin Ari Lagerbom. Sukuni on tutkittu isäni puolelta v.1590 asti ja aiempi sukunimi isäni puolelta on ollut mm Lagerbom. Minulla olisi siis täysi oikeus jopa virallisesti vaihtaa sukunimeni Lagerbomiksi. Mikäli asia sinua haittaa, vaihda itse nimesi.


      • kjdiuvduvdjh25
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Parahin Ari Lagerbom. Sukuni on tutkittu isäni puolelta v.1590 asti ja aiempi sukunimi isäni puolelta on ollut mm Lagerbom. Minulla olisi siis täysi oikeus jopa virallisesti vaihtaa sukunimeni Lagerbomiksi. Mikäli asia sinua haittaa, vaihda itse nimesi.

        Oletteks te sitten sukua toisillenne???


    • kirkonvaiheilta

      Tässä nyt kun Satakunnan asioista keskustellaan, niin tuon esiin esim: Porilaiset.com palstan. Siinä se vasta on foorumi joka ylläpidon toimesta antaa tilaa jollekin nimimerkille (japeri) jos tässä nyt mollataan jotain Lagerbom nimimerkkiä. niin katsokaa hyvät imiset nyt tuota em mainittua foorumia ja esittäkää sitten mielipiteenne jostain nimimerkistä. Tällaiset foorumit on tarkoitettu mielipiteiden vaihtoon ns: anonyymisti, ei yhden persoonan omaksi mielipidekanavaksi. En tunne, enkä tunnista tätä Lagerbomia miksikään yleishaitalliseksi palstanvaltaajaksi, toisin kuin em palstalla esiintyvä nimimerkki.

    • Lagerbom

      Ajelin liian pitkään löysällä takapyöränlaakerilla ja siihen tuli lagerbom. Eli kannattaa kiristää löysät ajoissa

    • Laakerikymysys

      Jaajuu, asutko Manu viä siel Nakkilas vaiko Panelias?

      • vonLagerbom

        Nakkilassa edelleen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe