Olen lukion kakkosluokkalainen tyttö Lahdesta. Lapsenvahtihommia olen tehnyt muutaman vuoden ajan, mutta nyt viimeisen vuoden säännöllisemmin, 2-3 kertaa viikossa. Lapset joita olen hoitanut, ovat olleet 4kk ja sitä vanhempia. Suurin osa kuitenkin alle 4.v. Lähes kaikissa perheissä on ollut useampi kuin yksi lapsi.
Kokemusta lapsista on tullut tietenkin näiden lastenhoitohommien myötä, mutta myös harrastuksista. Olen mukana partiotoiminnassa. Siellä lapset tosin ovat jo kouluikäisiä. TETin peruskoulussa 9. luokalla suoritin päiväkodissa alle 3.v ryhmässä. Olen mukana myös Suomen Punaisessa Ristissä, joten ensiaputaidot ovat myös hanskassa.
Kerron mielelläni jotain vielä itsestäni lisää tai tulen vaikka näyttäytymään, joten ota ihmeessä yhteyttä [email protected]
Lastenvahti tarjolla Lahdessa
hheiku
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770